Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Оксана

Керуючий, директор, начальник відділу, HR-менеджер, 50 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з розвитку

с 01.2020 по наст. время (5 лет 7 месяцев)
DK-Agency, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Розробка, планування та реалізація стратегії розвитку компаніі;
- Аналіз ринку замовників та виявлення перспективних напрямів розвитку;
- Встановлення нових контактів та укладання угод;
- Управління тактичним маркетингом.
- Бренд менеджмент. Розробка, реалізація та контроль стратегії просування бренду.
- Взаємодія з підрядниками та аутсорсерами, постановка задач та контроль.
- Визначення та досягнення планових показників діяльності відділів.
- Планування та ведення контролю використання бюджетів.
- Формувати команду — найм, адаптація, мотивація;
- Координувати роботу та управління командою - тімбіддінг, ставити ТЗ, контролювати дотримання дедлайнів;
- Контролювати якість роботи з клієнтами та покращувати стандарти комунікації;
- Формувати звітності керівництву компанії.

Керуючий ресторанно-готельним комплексом

с 10.2015 по 12.2019 (4 года 2 месяца)
Ресторанно-готельный комплекс "Мисливський хутір", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ресторанно-готельний комплекс "Мисливський хутір" (ресторанно-готельний бізнес)
- Організація та контроль роботи комплексу в повному обсязі
- Підтримання та контроль рівня сервісу та якості кухні відповідно до прийнятих стандартів
- контроль технічного стану комплексу
- Взаємодія з контролюючими держорганами
- збільшення продажів, прибутку та продуктивності, планування бюджету ресторану, відповідальність за виконання всіх статей бюджету
- Впровадження маркетингових програм
- Управління персоналом (пошук, відбір, адаптація та орієнтація, навчання, утримання персоналу, оцінки роботи та кар'єрний розвиток співробітників)
- Контроль документообігу у довіреному комплексі

Керуючий рестораном

с 10.2015 по 01.2016 (3 месяца)
Ресторан "Очаг", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Запуск роботи ресторану з нуля
- Організація та контроль роботи ресторану в повному обсязі
- Підтримання та контроль рівня сервісу та якості кухні відповідно до прийнятих стандартів
- контроль технічного стану ресторану
- Взаємодія з контролюючими держорганами
- збільшення продажів, прибутку
- Робота з персоналом
- Складання маркетингових планів, PR-діяльність.
- ведення графіків бюджетування, внутрішнього документообігу, звіт перед керівництвом.

Керуючий ресторанно-готельним комплексом

с 04.2015 по 10.2015 (6 месяцев)
Гостинний двір 1812, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
Управління персоналом: підбір, навчання, адаптація, мотивація, ротація, контроль правильного та чіткого виконання функціональних обов'язків працівників.
Підтримка кухні та сервісу на найвищому рівні.
Організація та підтримка роботи готелю, spa центру та розважального центру.
Бюджетування та фінансова звітність, збільшення прибутковості, виконання планів із прибутку, виконання бюджету.
Розробка та організація заходів, спрямованих на розвиток ресторану, готелю, підвищення їхньої рентабельності, просування послуг, залучення гостей, складання маркетингових планів, PR-діяльність.
Відстеження якості продукції, що поставляється.
Взаємодія держ. органами (СЕС, Пожежна інспекція тощо).
Звітність перед керівництвом.

Директор

с 12.2011 по 04.2015 (3 года 4 месяца)
Luxapartments.net, Київ (Нерухомість)

Розробка та впровадження маркетингових ініціатив;
Вироблення заходів щодо підвищення ефективності, оптимізація бізнес-процесів;
Опис та впровадження Інтернет та Інтернет ресурсів;
Робота з ключовими партнерами (залучення, операційна взаємодія);
Розробка плану роботи агенства у довгостроковій та короткостроковій перспективі;
Управління та організація роботи ріелтерів агенства нерухомості;
Основні результати роботи та досягнення:
• Розробила та реалізувала стратегію взаємодії з партнерами;
• Оптимізував процеси взаємодії підрозділів прямих та непрямих продажів;
• Управління персоналом, підбір, навчання, мотивація; 25 осіб
• Визначення організаційної структури, формування штату, створення команди;
• Здійснення стратегічного планування, оперативне керування компанією.

Директор з маркетингу

с 12.2010 по 12.2011 (1 год)
«Гурт плюс», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Розробка та реалізація стратегії розвитку компанії;
• Формування портфеля продуктів та послуг, ціноутворення;
• Бізнес-планування, бюджетування;
• Розробка нових проектів;
• Управління відділами маркетингу та продажу;
• Управління персоналом, підбір, навчання, мотивація; 30 осіб
• Розвиток каналів продажу;

Голова HR відділу, головний менеджер

с 12.2009 по 12.2010 (1 год)
«Ларгіон», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Побудова фірми з "нуля".
Організація інфраструктури набір ключових співробітників.
Управління.
Спілкування з клієнтами від попередніх переговорів, підготовка та підписання
договорів.
Пошук постачальників, укладання договорів, обговорення способів взаєморозрахунків.
Управління персоналом, підбір, навчання, мотивація;
аналіз статистичних даних, планування розвитку;

Менеджер

с 01.2008 по 12.2009 (1 год 11 месяцев)
«Укбудсвітло», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення проектів (контроль якості, термінів, бюджетів та ризиків);
Комунікації із замовником (узгодження планів, термінів, вимог, бюджетів);
Керівництво проектною командою;
Ведення проектної та технічної документації:
Календарні плани;
Технічні завдання;
функціональні вимоги;
Фінансові звіти;
І так далі.
Участь у процесі продажу та укладання договорів (у тому числі участь у тендерах);
Постпроектне ведення замовників та додатковий продаж.

Образование

КНУ им. Т. Г. Шевченка

Географічній факультет, Київ
Высшее, с 2011 по 2014 (3 года)

кандидат географічних наук

КНУ им. Т. Г. Шевченка, географічний факультет

Географічний, управління розвитком регіону, Київ
Высшее, с 2009 по 2011 (2 года)

магістр - Управління розвитком продуктивних сил

КНУ им. Т. Г. Шевченка

Географічний факультет, Київ
Высшее, с 2005 по 2009 (4 года)

бакалавр. Географічний факультет, управління розвитком регіону, РПС, геоменеджмент, геомаркетинг.

Дополнительное образование и сертификаты

Курси бухгалтерів. ТОВ «Логос і Ергос»

2008

Курси секретарів-діловодів. Інститут інформаційних технологій.

2005

Знания и навыки

  • Adobe Photoshop
  • Клиент-Банк
  • R-Keeper
  • Statistica
  • Mapinfo
  • Редактирование текстов
  • Просування в Instagram
  • InShot
  • Facebook Ads Manager
  • TikTok Ads
  • Ведення CRM
  • Відповідальність
  • Управління персоналом
  • Комунікабельність
  • Управлінські навички
  • Підбір керівного персоналу
  • Ведення кадрового обліку
  • Толерантність
  • Онбординг персоналу
  • Проведення групової співбесіди
  • Ведення переговорів
  • Оцінка персоналу
  • Уміння аналізувати
  • Стресове інтервʼю

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

додаткова інформація
Національність: українка
Сімейний стан: одружена
Діти: є

КЛЮЧОВІ НАВИКИ І КОМПІТЕНЦІЇ:
• Досвід роботи у сфері розвитку бізнесу, управління проектами понад 5 років;
• Досвід формування ефективних команд;
• Досвід управління персоналом понад 4 роки (до 40 осіб);
• Досвід управління та запуску Інтернет-проектів;
• Досвід управління та запуску агенства нерухомості;
• Досвід реалізації start-up проектів;
• Досвід реалізації роботи ресторанно-готельного комплексу з нуля;
• Наявність розуміння та практичного досвіду ведення бізнесу в Інтернеті;
• Навички проведення переговорів лише на рівні перших осіб компанії;
• Досвід розробки та впровадження стратегій розвитку бізнесу, маркетингових стратегій;
• Досвід організації маркетингових кампаній;
• Досвід роботи у сфері будівництва та сільського господарства;
• Досвід роботи у сфері готельно-ресторанного бізнесу;
• Досвід управління готельним бізнесом;
• Навички бізнес-планування, чудові презентаційні навички;
• Високі аналітичні можливості.

Посвідчення водія: Категорія «В», досвід водіння 16 років.
Автомобіль: Так.
Закордонний паспорт: Так
Ділові риси, особистісні характеристики: відповідальність, старанність, порядність, комунікабельність, креативність, стресостійкість, організаторські здібності. тактовність, самоорганізованість. Оптимізм, доброзичливість. Вміння працювати за умов багатозадачності. Аналітичний склад розуму. Уважність до деталей. Здатність швидко навчатися.

Рекомендації будуть представлені на вимогу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: