Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Ольга

Адміністратор, менеджер, головний фахівець

Рассматривает должности: Адміністратор, менеджер, головний фахівець, Спеціаліст з продажу, Спеціаліст з розвитку, Оператор на виробництво, Торговий представник, Оператор ПК, Менеджер роботи з клієнтами, Фахівець банку, Помічник керівника, Діловод
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 49 лет
Город: Черкассы
Рассматривает должности:
Адміністратор, менеджер, головний фахівець, Спеціаліст з продажу, Спеціаліст з розвитку, Оператор на виробництво, Торговий представник, Оператор ПК, Менеджер роботи з клієнтами, Фахівець банку, Помічник керівника, Діловод
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
49 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний спеціаліст відділу кадрів, відділу маркетингу та реклами

с 03.2002 по 11.2021 (19 лет 9 месяцев)
Банк, Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

Організація та підтримка роботи відділень, співпраця з ріелторами та орендодавцями під час пошуку нових приміщень, контроль за дотриманням вимог брендбуку в щойно відкритих та постійно діючих установах, документальний супровід відкритя нових/закриття нерентабельних відділень, участь у підготовці документів для участі в торгах на Прозорро. Консультації клієнтів щодо переваг банківських продуктів. Аналіз ефективності діяльності установ банку, розробка та розміщення реклами в ЗМІ та забезпечення рекламною поліграфічною продукцією всіх установ, логістика. Співпраця з рекламними агенціями щодо розробки рекламних макетів, замовлення та отримання рекламної продукції, робота з первинними бухгалтерськими документами та договорами.

Робота головним спеціалістом у відділі по роботі з персоналом, а саме: ведення особових справ працівників на паперових та електронних носіях, робота з архівом, документообіг (накази по особовому складу та з основної діяльності установи).
Досвід роботи секретарем в приймальні начальника установи (на періоди відсутності основного працівника).
Робота з клієнтами, в т.ч. зі скаржниками. Листування та спілкування з контрагентами та клієнтами банку.

Бухгалтер

с 02.2000 по 02.2002 (2 года)
аптека, Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Впровадження 1С бухгалтерії "з нуля" на робочих місцях колег-бухгалтерів, робота з першою версією цієї програми. Робота з первинними бухгалтерськими документами та договорами.

Образование

Черкаський інститут управління бізнесом

Єкономіка підприємства, маркетинг, Черкаси
Высшее, с 1993 по 1998 (5 лет)

Знания и навыки

  • Користувач Internet
  • Email
  • Знання офісних програм
  • Маю посвідчення водія категорії В
  • Комунікабельність
  • Організованість
  • Ведення CRM
  • Неконфліктність
  • Здатність до навчання
  • Доброзичливість
  • Ведення документації
  • Адаптивність
  • Користувач 1С

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Рекомендации

Крижановська Людмила Леонтіївна

Крижановська Людмила Леонтіївна

Начальник відділу кадрового адміністрування, Облуправління АТ " Ощадбанк"

Контактные данные скрыты

Инвалидность

Третья группа.
«У мене міжхребцева грижа. Не можна підіймати важке, але я відмінно справляюся з офісною роботою чи продажами».

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: