Оксана
Керівник відділу продажу, менеджер, спеціаліст по роботі з клієнтами, продавець-консультант, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 54 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4869602
Опыт работы
Продавець-консультант
с 07.2023 по наст. время
(10 месяцев)
ФОП Туркевич, Київ (Роздрібна торгівля)
- консультація щодо роботи обладнання
- щоденний супровід відвідувача підчас ознайомчого курсу використання обладнання,
- корегування програми застосування обладнання,
- проведення групових ознайомчих презентацій,
- продаж обладнання,
- консультування щодо домашнього застосування,
- складання програми використання.
- робота з запереченнями.
- підготовка рекламних матеріалів.
Начальник комерційного відділу
с 02.2019 по 08.2020
(1 год 6 месяцев)
ТОВ "ДІВІА-ТЕХ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Організація роботи торгівельного відділу, успішний особистий продаж, контроль за виконанням роботи відділу, пошук нових покупців, робота з дебіторскою заборгованістю.
Формування торгового асортименту та конкурентної цінової політики компанії.
Укладання договорів з ключовими замовниками, супровід угод, розв'язання конфліктних питань.
Відстеження ринку, оперативне підлаштування під кон'юнктуру ринку.
Укладання договорів з постачальниками з умовою досягнення для компанії оптимальних умов співпраці.
Аналіз рентабельності державних тендерів і участь у них з урахуванням різних умов.
Участь у тендерних закупівлях на всіх стадіях: пошук запиту, прорахунок цінової пропозиції, підготовка тендерної документації, відпрацювання стратегії поведінки під час торгів, укладання договорів, постачання обладнання, та отримання оплати за угодою.
Організація роботи відділу продажу:
- контроль за роботою співпрацівників відділу продажу в офісі, планування роботи відділу продажу, контроль звітності по діяльності кожного працівника відділу;
- складання комерційних пропозицій, прайс-листів;
- створення і розширення клієнтської бази, постійна робота з нею, «реанімація» старої клієнтскої бази;
- створення эфективних схем мотивації та корегування їх на практиці з урахуванням специфіки різних проектів,
- регулярні збори відділу продажу,
- формування доброзичливих відносин у відділі, заснованих на взаємоповазі, виявлення і усунення негативних факторів, які заважають ефективній роботі відділу, в т.ч. конфліктних ситуацій, підтримка духу здорової конкуренції, заохочення взаємодопомоги.
Участь у керівництві роботою над проектами.
Взаємодія з компаніями-партнерами і компаніями-конкурентами.
Формування дилерскої мережі.
Участь в тематичних виставках в Україні.
Контроль життєдіяльності компанії, формування бюджету разом з фінансовим відділом, аналіз рентабельності проектів та роздрібного продажу.
Ведення комерційної звітності.
Заступник/начальник комерційного відділу
с 01.2015 по 12.2019
(4 года 11 месяцев)
ТОВ "ДІВІА-ПРО", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Організація роботи торгівельного відділу, успішний особистий продаж, контроль за виконанням роботи відділу, пошук нових покупців, робота з дебіторскою заборгованістю.
Формування торгового асортименту та конкурентної цінової політики компанії.
Укладання договорів з ключовими замовниками, супровід угод, розв'язання конфліктних питань.
Відстеження ринку, оперативне підлаштування під кон'юнктуру ринку.
Укладання договорів з постачальниками з умовою досягнення для компанії оптимальних умов співпраці.
Аналіз рентабельності державних тендерів і участь у них з урахуванням різних умов.
Участь у тендерних закупівлях на всіх стадіях: пошук запиту, прорахунок цінової пропозиції, підготовка тендерної документації, відпрацювання стратегії поведінки під час торгів, укладання договорів, постачання обладнання, та отримання оплати за угодою.
Організація роботи відділу продажу:
- контроль за роботою співпрацівників відділу продажу в офісі, планування роботи відділу продажу, контроль звітності по діяльності кожного працівника відділу;
- складання комерційних пропозицій, прайс-листів;
- створення і розширення клієнтської бази, постійна робота з нею, «реанімація» старої клієнтскої бази;
- створення эфективних схем мотивації та корегування їх на практиці з урахуванням специфіки різних проектів,
- регулярні збори відділу продажу,
- формування доброзичливих відносин у відділі, заснованих на взаємоповазі, виявлення і усунення негативних факторів, які заважають ефективній роботі відділу, в т.ч. конфліктних ситуацій, підтримка духу здорової конкуренції, заохочення взаємодопомоги.
Участь у керівництві роботою над проектами.
Взаємодія з компаніями-партнерами і компаніями-конкурентами.
Формування дилерскої мережі.
Участь в тематичних виставках в Україні.
Контроль життєдіяльності компанії, формування бюджету разом з фінансовим відділом, аналіз рентабельності проектів та роздрібного продажу.
Ведення комерційної звітності.
Менеджер з продажу/офіс-менеджер
с 02.2007 по 12.2014
(7 лет 10 месяцев)
ТОВ "ДІ-РЕКС", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
з 2006 року
- офіс-менеджер:
відстеження та оформлення первинної бухгалтерської документації: рахунків, видаткових накладних, податкових накладних, довіреностей, ведення листування компанії, облік вхідної та вихідної кореспонденції, забезпеченния матеріалами та послугами для життєдіяльності офісу, поштові розсилки, ведення клієнтської бази даних;
з 2007 року
- менеджер з продажу:
+логістика (робота з українськими постачальниками)
прямий продаж: робота з вхідними зверененнями та пошук нових замовників
Секретар-референт
с 11.2005 по 01.2006
(2 месяца)
Асоціація "Українське морозиво", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
ведення кадрової документації, ведення вхідної/вихідної кореспонденції, оформлення наказів, договорів, організація життєзабезпечення офісу, оформлення відряджень, платіжних доручень, довіреностей, касових чеків, виконання особистих доручень керівництва, оформлення звітів для бухгалтерії.
Офіс-менеджер
с 10.2003 по 10.2005
(2 года)
ТОВ "ДО РЕЧІ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
контроль первинної бухгалтерської документації: рахунків та накладних, відправка рахунків замовникам по факсу, реєстрація вихідної та вхідної документації, складання та оформлення всієї вихідної документації, організація життєзабезпеченния офісу, поштова кореспонденція, ведення клаєнтської бази даних, робота з корпоративною бібліотекою, формування прайс-листів.
Секретар-діловод
с 06.1996 по 03.2003
(6 лет 9 месяцев)
ТОВ "КАМАЗАВТОЗАПЧАСТИНИ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
ведення кадрової документації (більше 60 людей у штаті), ведення вхідної/вихідної кореспонденції, оформлення наказів, договорів, митних декларацій, організація життєзабезпечення офісу, організація харчування співробітників, оформлення відряджень, платіжних доручень, довіреностей, касових чеків, нарахування з/п в Парусі.
Секретар-діловод
с 04.1993 по 06.1996
(3 года 2 месяца)
ТОВ "НВКФ "ІВАННА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
ведення кадрової документації (більше 60 людей у штаті), ведення вхідної/вихідної кореспонденції, оформлення наказів, договорів, митних декларацій, організація життєзабезпечення офісу, організація харчування співробітників, оформлення відряджень, платіжних доручень, довіреностей, касових чеків, нарахування з/п в Парусі.
Оператор ЕОМ
с 07.1992 по 04.1993
(9 месяцев)
ККІОЦ КК, Київ (IT)
введення для ЕОМ даних для обробки і формування економічної статистики та бухгалтерських фінансових звітів, звірки та участь у переобліку складских запасів на об'єктах обслуговування, відрядження
Старший оператор
с 07.1991 по 06.1992
(11 месяцев)
Гастрономторг Печерського району, Київ (IT)
введення для ЕОМ даних для обробки і формування економічної статистики та бухгалтерських фінансових звітів, звірки та участь у переобліку складских запасів на об'єктах обслуговування
Оператор ЕОМ /учень оператора
с 11.1988 по 07.1991
(2 года 8 месяцев)
ККІОЦ КК, Київ (IT)
введення для ЕОМ даних для обробки і формування економічної статистики та бухгалтерських фінансових звітів, звірки та участь у переобліку складских запасів на об'єктах обслуговування, відрядження
Помічник вихователя
с 09.1987 по 11.1988
(1 год 2 месяца)
ДДЗ № 559, Київ (Освіта, наука)
допомога вихователю у виховній та обслуговуючій роботі: участь у підготовці занять, святкових заходів, ігрових прогулянок
Образование
Київський економічний інститут менеджменту "Екомен"
Фінанси підприємства, Київ
Высшее, с 2006 по 2012 (5 лет 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
Английский — начинающий
Дополнительная информация
характер - неконфліктний, доброзичливий,
подобається навчатися,
працелюбна,
відповідальна.
Хоббі:
читання
саморозвиток
відпочинок на природі
подорожі по Україні
Похожие кандидаты
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 грн, Киев
Продавець-консультант, менеджер з продажу, спеціаліст по роботі з клієнтами
Киев
Керівник відділу продажу, менеджер по роботі з клієнтами
53000 грн, Киев
Керівник підрозділу, директор, менеджер проєкту, начальник відділу
60000 грн, Киев
Руководитель отдела продаж (head-group), Account manager
Киев