Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 июня 2018

Марина

Директора по продажам, key account manager, руководитель отдела продаж, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Гребельник Марина Миколаївна

Дата народження: 06.08.1986
Адреса: м. Київ, вул. Милославська 4а, кв. 48
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: не заміжня, дітей не маю
Мета: працевлаштування з метою подальшого професійного
вдосконалення та кар’єрного росту.

Бажана позиція: Директор з продажів, key account manager;
керівник відділу продажів, проектний менеджер з продажів,
менеджер з закупівель.

Досвід роботи:

Травень 2012
по цей час – ГК «Макрохім».
Посада: - менеджер проектів відділу продажів лабораторного та
аналітичного обладнання (2015 р.-по цей час)
- асистент відділу з продажів медичного обладнання (2014-2015 рр.)
- асистент менеджера проектів відділу продажів (2012-2014 рр.)
Обов’язки:
- На посаді менеджеру проектів відділу продажів лабораторного та
аналітичного обладнання.
Територія покриття: м. Київ та регіони України (Харків, Одеса, Суми).
Асортимент (продуктовий портфель) компанії: газові та рідинні хроматографи,
спектрометри, аналізатори, мікроскопи, обладнання для проведення ПЛР
досліджень, обладнання для проведення ендоскопічних втручань, обладнання
загальнолабораторного призначення (ваги, ламінарні шафи, шейкери, магнітні
мішалки та ін.) меблі для лабораторій власного виробництва.
Специфіка роботи на даній посаді полягала в комплексному забезпеченні
лабораторій з контролю якості продуктів харчування обладнанням та витратними
матеріалами за повним циклом (від моменту виявлення потреби до моменту
відвантаження, інсталяції та оплати).
Посадові обов’язки: проведення переговорів на всіх рівнях (ключові клієнти,
постачальники); аналіз ринку; виявлення та аналіз конкурентів, залучення нових
клієнтів до співпраці; пошук постачальників; організація, контроль та виконання
закупівель; розробка стратегії з розширення можливостей бізнесу; робота з
запереченнями; робота з рекламаціями (робота з неліквідним товаром); планування
продажів (комплексний підхід); виявлення потреби клієнта; виконання плану з
продажів; розробка стратегічних дій, планування, організація, контроль та аналіз з
підготовки та участі у торгах, в тому числі у державних закупівлях на майданчиках
системи держзакупівель Prozorro; розрахунок найбільш економічно вигідної
пропозиції для участі в аукціоні; впровадження системи оптимізації витрат, робота
з дебіторською заборгованістю; контроль роботи асистента та ін.
- На посаді асистенту менеджера проектів відділу продажів лабораторного
обладнання.
Підготовка продаваючих комерційних пропозицій, підготовка узагальнюючих
комерційних пропозицій на комплексне забезпечення лабораторії клієнта за
проектом ; підготовка договорів (для комерційних структур та бюджетних установ),
рахунків; контроль своєчасності оплати товару; замовлення та відвантаження
товару; формування звітів щодо дебіторської та кредиторської заборгованості;
робота з Вісником державних закупівель (збір та аналіз інформації); участь у
державних закупівлях (підготовка повного пакету документів учасника закупівель:
написання листів, інформаційних записок, заповнення звітних форм); оперативне
виконання доручень безпосереднього керівника; оперативна обробка замовлень
кліентів; розміщення замовлень в базі даних; контроль оплат постачальникам;
оперативна робота з клієнтами в телефонному режимі

Освіта:2003 – 2008 - Сумський державний університет, інженерний факультет, спеціальність “Інженер-
еколог”, спеціаліст.
Додаткова освіта:
2004 – 2003 – Міський навчально-виробничий комбінат м. Суми, професія «Секретар керівника».

Професійні знання та навички:
- самостійна, відповідальна, цілеспрямована, пунктуальна; володію комунікативними навичками,
маю аналітичний склад розуму та володію стратегічним мисленням, весь час прагну досягати
мети, притаманні якості лідера, здатна швидко приймати рішення; здатна навчити, організувати,
націлити на результат, працюю з високою самовіддачею та високими вимогами до якості
виконуваної роботи; орієнтована на виконання поставлених задач; стреcсостійка в різних
ситуаціях;
- розвиток продажів;
- управління проектами;
- управління продажами;
- досвід роботи з комп’ютером (в т.ч. програмний пакет Microsoft Office) та оргтехнікою –
професійний користувач;
- досвід роботи з базами даних на прикладі 1С (Версія 8.3) – професійний користувач;
- посвідчення водія категорії В, досвід керування 4 роки;
- маю постійне прагнення навчатися та оволодівати новою інформацією;
- бажання працювати;
- готова до відряджень.

Знання мов:
Досконало володію українською та російською мовою, англійсько та французькою – читаю та
перекладаю зі словником.

Додаткова інформація:
- активна участь в оргкомітеті з проведення святкових заходів;
- активна участь у студентському суспільному житті;
- захоплююсь спортом (гімнастика, фітнес) та «зеленим» туризмом.
- можливість використання власного легкового автомобіля в робочих цілях.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: