Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 августа 2022

Анна

Адміністратор, спеціаліст з договірної роботи, контракт-менеджер, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з договірної роботи та закупівель

с 02.2022 по наст. время (2 года 4 месяца)
АТ "Райффайзен Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Підготовка, погодження, підписання договорів з господарської діяльності з резидентами та не резидентами. Підготовка, погодження та контроль оплати за договорами. Робота з ЕДО, внутрішніми базами даних - СМТ, Global OebS.

Спеціаліст з договірної роботи, помічник юриста

с 09.2018 по наст. время (5 лет 9 месяцев)
Solring Holdings Ltd, Wenor Holdings Ltd, Київ (IT, консалтинг, оренда авто, послуги у аеропорту Бориспіль і т.і.)

Документальне адміністрування групи компаній:
підготовка, погодження та укладання договорів та супутніх документів з резидентами та не резидентами, створення та ведення баз даних документів, підготовка та внесення змін в установчих документах, комунікація з підрядниками, нотаріусами та державними структурами щодо реєстраційних та установчих документів компаній, переклад документів.

Адміністратор відділу продажів, спеціаліст з розвитку дилерської мережі

с 07.2004 по 04.2017 (12 лет 9 месяцев)
Тойота-Україна, Київ (Автобізнес та автосервіс)

- Безпосередня робота з клієнтом
- Адміністрування роботи автосалону
- Роздрібні продажі
- Адміністрування роботи відділу продажів
- Ведення переговорів з підрядниками і іноземними партнерами
- Організації логістичних операцій
- Розробка і впровадження нових дизайн концептів (стандартів) в шоурумах
- Укладання договорів (в тому числі іноземних) на різних рівнях
- Написання прес-релізів для сайту
- Ведення та контроль документообігу
- Ведення ділової переписки (російською та англійською мовами)
- Управління запасами (контроль складу)
- Проведення внутрішніх тендерів з пошуку підрядників
- Контроль будівництва, оформлення і відкриття нових дилерських центрів в рамках корпоративних гайдлайни
- Планування бюджету
- Організація тренінгів та конференцій
- Знання касової дисципліни
- Ведення звітності, аналітика даних
- Розробка маркетингових заходів

Образование

Национальная академия статистики, учета и аудита

Фінанси, Київ
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)

Знания и навыки

MS Office Microsoft Dynamics AX

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Водійське посвідчення категорії В

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: