Сергій
Начальник відділу кадрів, 18 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 67 лет
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Одесса, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4926993
Опыт работы
Інспектор з кадрів
с 04.2019 по 11.2019
(7 месяцев)
ТОВ "АМСПЕК УКРАЇНА", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Кадрова робота у повному обсязі, виконання інших завдань пов'язаних з створенням наказів організаційного характеру, з розрахунком та оплатою лікарняних, відпускних тощо.
Бухгалтер, помічник аудитора, консультант з податків і зборів
с 06.2005 по 08.2018
(13 лет 2 месяца)
ПП "Аудиторська фірма "Тріада", Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
– проведення аудиту, перевірок правильності ведення податкового, бухгалтерського обліку та дотримання податкового законодавства, законодавства про працю, кадрових питань, бухгалтерських стандартів іншого законодавства в частині правильності нарахування заробітної плати, витрат на відрядження та інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків з заробітної плати та інших виплат, повноти та своєчасності сплати їх до бюджету;
– участь у створенні робочих документів щодо аудиту;
– проведення окремих документальних перевірок (в т.ч. касових операцій);
– проведення аналізу, підготовка пропозицій та участь у нарадах (по окремих питаннях) за участю спеціалістів вищого керівного складу компаній;
– надання консультацій щодо нарахування заробітної плати, витрат на відрядження інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків та інших утримань із заробітної плати та інших виплат, а також з звітності (ф.1ДФ, Звіт з ЄСВ(дод. 4)), з кадрових питань в письмовій та усній формах;
– участь у проведенні переговорів щодо обсягів та умов інвентаризацій, підготовка, інструктаж, проведення інвентаризацій (складу, магазина), складання результатів інвентаризації та залікової відомості, надання пропозицій та рекомендацій;
– підготовка коментарів до законодавчих документів, нормативних актів, листів міністерств щодо податкового, бухгалтерського законодавства, законодавства про працю;
– ведення обліку товариства, що припинило діяльність;
– приймання участі у проведенні семінарів (внутрішніх та зовнішніх);
– виконання доручень, що стосуються підготовки переліку документів (у вигляді консультацій) до акту надання консультаційних послуг та щодо створення бібліотеки нормативних та консультативних документів (пошук, сканування, копіювання, найменування нормативних актів, статей і т. ін.).
Образование
Одеський інститут народного господарства
Кредитно−економічний, економіст, Одеса
Высшее, с 1973 по 1977 (3 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Помічник аудитора, консультант, начальник відділу кадрів, помічник директора від 15000 грн./міс., повна зайнятість, дистанційна робота
Дата й місце народження: 11 листопада 1956 (61 рік), м. Одеса, Україна
Контактна інформація
Домашня адреса: м. Одеса, 65104, вул.
тел. [
Сімейний стан: Одружений, маю сина (26 років)
Ціль
Отримати постійну роботу на посаді помічника аудитора(внутрішнього аудитора), консультанта, начальника відділу кадрів, помічника директора.
Досвід роботи
2005–2018 – Аудиторська фірма − Бухгалтер, помічник аудитора, консультант з податків і зборів
Посадові обов’язки:
– проведення аудиту, перевірок правильності ведення податкового, бухгалтерського обліку та дотримання податкового законодавства, законодавства про працю, кадрових питань, бухгалтерських стандартів іншого законодавства в частині правильності нарахування заробітної плати, витрат на відрядження та інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків з заробітної плати та інших виплат, повноти та своєчасності сплати їх до бюджету;
– участь у створенні робочих документів щодо аудиту;
– проведення окремих документальних перевірок (в т.ч. касових операцій);
– проведення аналізу, підготовка пропозицій та участь у нарадах (по окремих питаннях) за участю спеціалістів вищого керівного складу компаній;
– надання консультацій щодо нарахування заробітної плати, витрат на відрядження інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків та інших утримань із заробітної плати та інших виплат, а також з звітності (ф.1ДФ, Звіт з ЄСВ(дод. 4)), з кадрових питань в письмовій та усній формах;
– участь у проведенні переговорів щодо обсягів та умов інвентаризацій, підготовка, інструктаж, проведення інвентаризацій (складу, магазина), складання результатів інвентаризації та залікової відомості, надання пропозицій та рекомендацій;
– підготовка коментарів до законодавчих документів, нормативних актів, листів міністерств щодо податкового, бухгалтерського законодавства, законодавства про працю;
– ведення обліку товариства, що припинило діяльність;
– приймання участі у проведенні семінарів (внутрішніх та зовнішніх);
– виконання доручень, що стосуються підготовки переліку документів (у вигляді консультацій) до акту надання консультаційних послуг та щодо створення бібліотеки нормативних та консультативних документів (пошук, сканування, копіювання, найменування нормативних актів, статей і т. ін.).
Компанії, яким надавалися послуги: порти, заводи, елеватори, бункеровочні, транспортні, стивідорні, агентські, експедиторські, крюінгові, аграрні, авторемонтні, телекомунікаційні товариства, морські державні (казенні) компанії, управління облради, профспілки, кінотеатри.
2000–2002 – ПКФ «Консалтинг−Сервіс фірма» ТОВ – Головний бухгалтер
Напрями роботи: орендні операції, виробництво.
Освіта
Вища −1973−1977 Одеський інститут народного господарства, кредитно−економічний.
−економіст
Професійні навички
Навички роботи з оргтехнікою, компьютером, ПО
Рівень впевненого користувача (копіювальна техніка, сканер, пакет MS Office Word, Excel, Internet, E-mail, 1С:Підприємство−версії 7.7 та 8)
Володіння мовами
Українська, російська — експерт; французька–зі словником.
Додаткова інформація
Маю великий досвід: в питаннях пов’язаних з нарахуванням і виплатою заробітної плати та інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків та інших утримань із заробітної плати та інших виплат; з кадрових, касових питань; з питань оформлення колективних договорів, відряджень; з проведення інвентаризацій. Маю аналітичні, творчі здібності, відповідальний, порядний, легко навчаюсь. Маю активну життєву позицію. Постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня.
Похожие кандидаты
Директор, управляющий по персоналу, начальник отдела кадров
Одесса, Удаленно
Директор, управляющий, зам. директора, начальник отдела, руководитель
Одесса, Черноморск, Южный
HR-директор, HRВР, керівник відділу персоналу
Одесса, Днепр
,
еще 5 городов
Директор, зам. директора, управляющий, региональный менеджер, начальник отдела
50000 грн, Одесса
Руководитель отдела снабжения, директор, заместитель директора, начальник
45000 грн, Одесса
HRD, HRBP, HRG, HR-фахівець, керівник відділу персоналу
Одесса