Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 июля 2022 PRO

Сергій

Начальник відділу кадрів, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
67 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор з кадрів

с 04.2019 по 11.2019 (7 месяцев)
ТОВ "АМСПЕК УКРАЇНА", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Кадрова робота у повному обсязі, виконання інших завдань пов'язаних з створенням наказів організаційного характеру, з розрахунком та оплатою лікарняних, відпускних тощо.

Бухгалтер, помічник аудитора, консультант з податків і зборів

с 06.2005 по 08.2018 (13 лет 2 месяца)
ПП "Аудиторська фірма "Тріада", Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

– проведення аудиту, перевірок правильності ведення податкового, бухгалтерського обліку та дотримання податкового законодавства, законодавства про працю, кадрових питань, бухгалтерських стандартів іншого законодавства в частині правильності нарахування заробітної плати, витрат на відрядження та інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків з заробітної плати та інших виплат, повноти та своєчасності сплати їх до бюджету;
– участь у створенні робочих документів щодо аудиту;
– проведення окремих документальних перевірок (в т.ч. касових операцій);
– проведення аналізу, підготовка пропозицій та участь у нарадах (по окремих питаннях) за участю спеціалістів вищого керівного складу компаній;
– надання консультацій щодо нарахування заробітної плати, витрат на відрядження інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків та інших утримань із заробітної плати та інших виплат, а також з звітності (ф.1ДФ, Звіт з ЄСВ(дод. 4)), з кадрових питань в письмовій та усній формах;
– участь у проведенні переговорів щодо обсягів та умов інвентаризацій, підготовка, інструктаж, проведення інвентаризацій (складу, магазина), складання результатів інвентаризації та залікової відомості, надання пропозицій та рекомендацій;
– підготовка коментарів до законодавчих документів, нормативних актів, листів міністерств щодо податкового, бухгалтерського законодавства, законодавства про працю;
– ведення обліку товариства, що припинило діяльність;
– приймання участі у проведенні семінарів (внутрішніх та зовнішніх);
– виконання доручень, що стосуються підготовки переліку документів (у вигляді консультацій) до акту надання консультаційних послуг та щодо створення бібліотеки нормативних та консультативних документів (пошук, сканування, копіювання, найменування нормативних актів, статей і т. ін.).

Образование

Одеський інститут народного господарства

Кредитно−економічний, економіст, Одеса
Высшее, с 1973 по 1977 (3 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet Email 1С:Підприємство Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з ксероксом

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Помічник аудитора, консультант, начальник відділу кадрів, помічник директора від 15000 грн./міс., повна зайнятість, дистанційна робота
Дата й місце народження: 11 листопада 1956 (61 рік), м. Одеса, Україна
Контактна інформація
Домашня адреса: м. Одеса, 65104, вул.
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), електрона адреса:
Сімейний стан: Одружений, маю сина (26 років)
Ціль
Отримати постійну роботу на посаді помічника аудитора(внутрішнього аудитора), консультанта, начальника відділу кадрів, помічника директора.
Досвід роботи
2005–2018 – Аудиторська фірма − Бухгалтер, помічник аудитора, консультант з податків і зборів
Посадові обов’язки:
– проведення аудиту, перевірок правильності ведення податкового, бухгалтерського обліку та дотримання податкового законодавства, законодавства про працю, кадрових питань, бухгалтерських стандартів іншого законодавства в частині правильності нарахування заробітної плати, витрат на відрядження та інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків з заробітної плати та інших виплат, повноти та своєчасності сплати їх до бюджету;
– участь у створенні робочих документів щодо аудиту;
– проведення окремих документальних перевірок (в т.ч. касових операцій);
– проведення аналізу, підготовка пропозицій та участь у нарадах (по окремих питаннях) за участю спеціалістів вищого керівного складу компаній;
– надання консультацій щодо нарахування заробітної плати, витрат на відрядження інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків та інших утримань із заробітної плати та інших виплат, а також з звітності (ф.1ДФ, Звіт з ЄСВ(дод. 4)), з кадрових питань в письмовій та усній формах;
– участь у проведенні переговорів щодо обсягів та умов інвентаризацій, підготовка, інструктаж, проведення інвентаризацій (складу, магазина), складання результатів інвентаризації та залікової відомості, надання пропозицій та рекомендацій;
– підготовка коментарів до законодавчих документів, нормативних актів, листів міністерств щодо податкового, бухгалтерського законодавства, законодавства про працю;
– ведення обліку товариства, що припинило діяльність;
– приймання участі у проведенні семінарів (внутрішніх та зовнішніх);
– виконання доручень, що стосуються підготовки переліку документів (у вигляді консультацій) до акту надання консультаційних послуг та щодо створення бібліотеки нормативних та консультативних документів (пошук, сканування, копіювання, найменування нормативних актів, статей і т. ін.).

Компанії, яким надавалися послуги: порти, заводи, елеватори, бункеровочні, транспортні, стивідорні, агентські, експедиторські, крюінгові, аграрні, авторемонтні, телекомунікаційні товариства, морські державні (казенні) компанії, управління облради, профспілки, кінотеатри.

2000–2002 – ПКФ «Консалтинг−Сервіс фірма» ТОВ – Головний бухгалтер
Напрями роботи: орендні операції, виробництво.
Освіта
Вища −1973−1977 Одеський інститут народного господарства, кредитно−економічний.
−економіст
Професійні навички
Навички роботи з оргтехнікою, компьютером, ПО
Рівень впевненого користувача (копіювальна техніка, сканер, пакет MS Office Word, Excel, Internet, E-mail, 1С:Підприємство−версії 7.7 та 8)
Володіння мовами
Українська, російська — експерт; французька–зі словником.
Додаткова інформація
Маю великий досвід: в питаннях пов’язаних з нарахуванням і виплатою заробітної плати та інших виплат, нарахування та утримання податків, зборів і внесків та інших утримань із заробітної плати та інших виплат; з кадрових, касових питань; з питань оформлення колективних договорів, відряджень; з проведення інвентаризацій. Маю аналітичні, творчі здібності, відповідальний, порядний, легко навчаюсь. Маю активну життєву позицію. Постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: