Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Визитка

Наталія

Помічник керівника, 35 000 грн

Рассматривает должности:
Помічник керівника, Адміністратор
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Огірчук Наталія Анатоліївна

Дата народження: 3 червня 1986 р. Місце проживання: м. Київ, Святошинський р-н
Моб. Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Графік роботи: повна, неповна зайнятість.

Досвід роботи:

з 09.2021 –
Стоматологічна клініка "Малібу"
Адміністратор клініки:
- комунікація з пацієнтом;
- зустріч, координація, взаємодія з пацієнтами кліники;
- приймання дзвінків, пояснення первинних етапів лікування, ведення запису на прийом пацієнтів;
- консультація щодо послуг та їх вартості;
- розрахунок пацієнтів, контроль грошових коштів;
- рішення в оперативному режимі виникають питань;
- оптимізація роботи лікарів та асистентів клініки;
- взаємодія з зуботехнічними лабораторіями.

з 07.2020 - по т.ч. віддалено!
IT компанія "Solverlab", розробка та просування своїх ігор на платформах iOS, Android, Windows та Mac.
Помічник керівника:
- робота з банківськими документами в системі Клієнт-Банк;
- вирішення організаційних питань;
- робота з кореспонденцією.

з 02.2019 - до 03.2022
ТОВ «АЙ ЕФ ТІ», вид діяльності пожежна безпека, відеонагляд.
Помічник керівника:
- складання рахунків, актів взаєморозрахунків із клієнтами, виписка довіреностей, рахунків-фактур, видаткових накладних, актів виконаних/отриманих послуг, складання актів взаєморозрахунків із клієнтами);
- підготовка документації до участі у тендерних закупівлях Прозоро;
- підготовка документації (накази, особисті справи);
- ведення кадрів;
- ведення діловодства: складання службових записок, інформаційних листів, контроль виконання, реєстрація документів та ін.;
- взаємодія з підрядниками та постачальниками: листування, укладання договорів;
- вирішення організаційних та господарських питань;
- підготовка ділових листів партнерам та співробітникам;
- підготовка необхідних договорів, документації; - робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- координація роботи кур'єрських та клінінгових служб.

з 06.2018- до 08.2018
ДП «Лакталіс-Україна»
Спеціаліст з компенсацій та пільг:
- розробка та погодження штатного розкладу структурного підрозділу;
- участь у розробці систем мотивації;
- аналіз фонда оплати праці
з 07.2017 - до 06.2018
Адмністратор, офіс-менеджер:
- організація відряджень (замовлення квитків, бронювання трансфету, проживання в готелі);
- організація діловодства;
- організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
- обробка кореспонденції, робота з кур'єрськими службами;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення солодощів, кави, води, супутніх товарів, концтоварів, хоз. та господарських товарів);
- допомога в організації корпоративних заходів

з 09.2016- до 07.2017
Інтернет магазин брендового одягу.
Менеджер по замовленням, оператор бази 1С:
- прийом та перевірка виконаних замовлень від виробництва на відповідність замовника;
- контроль рахунків та надходження коштів;
- реєстрація та своєчасне відправлення кур'єрськими службами;
- робота з документами, комерційні пропозиції, договори, специфікації, службові записки;
- заповненням та наповнення бази даних.

з 09.2008 – до 08.2016
ТЕК КНТЕУ «Торгівельно-економічний коледж при Київському національному торговельно-економічному університеті»,
Завідувач кафедри менеджмент, туризм та ресторанно-готельний бізнес
- викладач комерційних дисциплін та охорони праці;
- організація навчальної, методичної, виховної та наукової діяльності кафедри;
- розподіл педагогічного навантаження та функціональних обов'язків між співробітниками кафедри;
- ведення документації по кафедрі (складання планів, звітів, протоколів, журналів тощо, архівування документів;
- участь у роботі вченої ради ВНЗ;
- підбір співробітників для роботи на кафедрі;
- Розробка програм лекційних курсів, читання лекцій та проведення практичних занять, семінарів тощо.

з 12.2007 – 09.2008
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»,
Лаборант кафедри «Харчова інженерія»
- розробка програм лекційних курсів, читання лекцій та проведення практичних занять, семінарів, колоквіумів, тестування, поточних консультацій.
- розробка навчально-методичних комплексів з різних дисциплін.

Освіта:
2003-2008
Київський національний торговельно-економічний університет, факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу, спеціальність – інженер-технолог харчової промисловості (стаціонар, Магістр).

Професійні знання та навички: просунутий користувач ПК та Internet, офісна техніка.
Володіння мовами: українська – вільно, англійський - базовий.

Особисті якості: здатність швидко навчатися, вміння організовувати робочі процеси та самоорганізація, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, вміння йти на компроміс та вирішувати конфліктні ситуації, позитивний погляд на життя, хороше почуття гумору.
Хоббі:спорт, подорожі

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: