Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 PRO

Василь

Керівник технічного відділу, технічний директор, начальник сервісного центру, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу технічної підтримки

с 10.2023 по наст. время (8 месяцев)
Датагруп Volia, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Керування відділом технічної підтримки абонентів

Керівник відділу ІТ

с 06.2019 по 07.2021 (2 года 1 месяц)
НГУ, Киев (Державні організації)

Керівництво відділами системного адміністрування, обслуговування, впровадження та технічного забезпечення усієї телекомунікаційної структури Нацгвардії України.

Технічний директор (CTO+CIO)

с 10.2012 по 06.2018 (5 лет 8 месяцев)
ГЕРА, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Забезпечення технічної діяльності підприємства;
Створення та реалізація технічної документації з обслуговування клієнтів компанії;
Побудова процесів роботи сервісного центру, відділу технічної підтримки, it-відділу, відділу логістики, виробництв, автопарку та складів;
Розробка продукту з нуля;
Підбір та навчання персоналу технічних служб;
Взаємодія з клієнтами для забезпечення високого рівня клієнтського сервісу;
Здійснення взаємозв'язків із державними та приватними компаніями щодо забезпечення адміністративно-господарської діяльності підприємства;
Організація бізнесу по роботі з продукцією компаній дилерів/клієнтів;
Підготовка необхідної технічної документації для відділів роботи з клієнтами;
Організація відеоконференцій та презентацій;
Закупівля комп'ютерної техніки;
Організація друку документів у компанії;
Управління та координація використання службового мобільного зв'язку в компанії;
Управління архітектурою будівництва мереж, організація 1С, поштових сервісів...

Досягнення:

формування робочого відділу технічної підтримки з нуля;
Впровадження служби підтримки на всіх рівнях роботи компанії;
Забезпечення сертифікації компанії зі стандарту ISO-9001 (2015);
Підвищення задоволеності рівня технічної підтримки до 90%;
Збільшення прибутку підприємства на 5-7%.

Керівник сервісного центру

с 06.2012 по 09.2012 (3 месяца)
ИКС-маркет, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи відділу з ремонту та технічного обслуговування електронного торгівельного обладнання.
Координація роботи інженерів щодо підвищення якості сервісного обслуговування;
Ведення обліку та складання звітності про ремонтно-виробничу діяльність.
Проведення навчальних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників.
Досягнення:

Впровадження регламентної документації щодо роботи сервісного центру;
Впровадження та забезпечення роботи Service Desk;

Керівник відділу АСУ

с 07.1990 по 08.2010 (20 лет 1 месяц)
ЗСУ, Киев (Державні організації)

Забезпечення військових установ Центрального регіону України безперебійним інтернет-з'єднанням;
проведення регламентних робіт з технічного забезпечення інформаційних систем;
Оперативне впровадження змін до роботи інформаційно-технічних служб ЗСУ Центрального регіону України.

Образование

Київський інститут Військово повітряних сил

Інженер-системотехник, Київ
Высшее, с 1995 по 1999 (4 года)

Спеціаліст

Васильківське Військове авиацийно-техничне училище

Обслуговування самолётів и авиацийнных двигунів, Васильков
Среднее специальное, с 1990 по 1993 (3 года)

Барановичский государственный профессиональный лицей машиностроения (ПТУ №118)

Барановичи
Среднее, с 1987 по 1990 (2 года 11 месяцев)

Знание языков

  • Польский — начинающий
  • Английский — начинающий
  • Немецкий — продвинутый
  • Украинский — свободно
  • Белорусский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

•Высокий уровень познаний и навыков по ремонту и обслуживанию электронной техники;
•Управленческие компетенции;
•Умение работать в любом доступном ПО;
•Уверенные навыки ведения переговоров;
•Большой опыт в подборе и обучении технического персонала;
•Построение системной работы технических служб;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: