Юрій
Менеджер з постачання, 12 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Ровно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5018763
Опыт работы
Менеджер проектів, постачальник
с 06.2019 по 11.2019
(5 месяцев)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Біосмартех", Рівне (Проектування та виготовлення технологічного обладнання для ліній гранулювання та брикетування біомаси, ліній переробки ТВП, а також сушильних комплексів, парових котлів та теплогенераторів високої продуктивності.)
Супровід проектів компанії розпочинаючи з етапу підписання договору з клієнтом і закінчуючи здачею готового обладнання замовнику та підписання супровідних документів.
- Планування та поетапний контроль виконання виробничих проектів. Підрахунок остаточних кошторисів по роботах/матеріалах/логістиці/монтажу обладнання.
- Організація співпраці між виробничими підрозділами задіяними в проектах (конструктори, електрики, програмісти, виробництво, склад, менеджери)
- Замовлення рахунків від постачальників та контроль їх оплати, закупівля матеріалів, контроль строків поставок на виробництво, транспортна логістика. Забезпечення виробництва усіма необхідними розхідними матеріалами для виконання робіт.
- Контроль виробництва в розрізі проектів по дотриманню строків по виготовленню обладнання/вузлів/елементів. Вирішення проблемних ситуацій.
- Підготовка поетапної звітності для керівництва.
- Підготовка супровідних документів та здача готового обладнання замовнику.
Прорахунок кошторисів по матеріалах для виготовлення обладнання згідно запитів менеджерів з продажу. Моніторинг постачальників, пошук і підбір необхідних матеріалів, вибір оптимальних цін з врахуванням вартості і термінів доставки матеріалів.
Пошук і закупівля необхідних матеріалів для забезпечення монтажних бригад: метал, деревина, будівельна та вогнетривка цегла, будівельні суміші, розхідні матеріали та ін., поставка матеріалів на об`єкти.
Пошук автотранспорту для перевезення малогабаритних і крупногабаритних вантажів: доставка виготовленого обладнання клієнту, доставка обладнання/матеріалів від постачальників, доставка матеріалів на об`єкти для монтажу. Підготовка необхідних документів для перевезення.
Заступник директора з технічного розвитку
с 12.2018 по 05.2019
(5 месяцев)
Рівненська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕНБЕСТ", Рівне (Охоронні послуги, пультова та фізична охорона. Проектування та встановлення охоронної і пожежної сигналізації та відеонагляду для об'єктів приватного і комерційного сектору)
- Супровід існуючої клієнтської бази, пошук нових клієнтів.
- Робота з дебіторською заборгованістю. Перевірка та контроль оплат від клієнтів.
- Проведення переговорів з клієнтами, консультація по обладнанню та послугам, які надає компанія.
- Формування договорів про обслуговування систем пожежної і охоронної сигналізації. Зустріч з клієнтами, перевірка наданих документів та підписання договорів і додаткових угод.
- Робота у CRM-системі Bitrix24. Робота з лідами, угодами та бізнес-процесами. Здійснення дзвінків через систему, планування зустрічей, формування завдань. Внесення нових договорів та додаткових угод. Контроль активних клієнтських договорів, внесення змін. Планування робочого дня, ведення щоденної та щотижневої звітності.
- Підбір обладнання та проектування систем відеонагляду, охоронної та пожежної сигналізації. Розрахунки пропозицій клієнтам по обладнанню та вартості його монтажу. Замовлення проектної документації.
- Замовлення обладнання зі складу, перевірка отриманих надходжень товару. Відправка браку/гарантії.
Виконавчий директор, постачальник, логіст.
с 01.2013 по 08.2018
(5 лет 7 месяцев)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компакт-комп'ютер", Рівне (Гуртова та роздрібна торгівля комп'ютерною технікою, оргтехнікою, витратними матеріалами та ІТ-периферією. Проектування та встановлення відеонагляду, СКУД та сигналізації. Ремонт техніки на власному СЦ. Обслуговування фізичних та юридичних осіб.)
- Прийом дзвінків та консультація корпоративних клієнтів з приводу товарів і послуг, які надає компанія. Допомога у підборі техніки.
- Роздрібний і гуртовий продаж техніки. Виписка рахунків, накладних, гарантійних листів, актів про надання послуг (готівка, безготівка, ПДВ).
- Підготовка договорів для корпоративних клієнтів та їх підписання.
- Робота з диллерами та партнерами.
- Прийом заявок на виконання ремонтів у сервісному центрі (СЦ) компанії. Узгодження термінів і вартості ремонту з клієнтами. Контроль строків виконання ремонтів майстрами. Робота з підрядчиками та виконання субпідрядів. Складання актів дефектації, експертних висновків по ремонтам. Підбір, пошук і замовлення запчастин для ремонту техніки. Контроль залишків запчастин для безперервної роботи СЦ.
- Транспортна логістика (адресна доставка) - формування логістичних маршрутних листів для водія в межах м.Рівне і околиць, контроль виконання доставок, перевірка роботи кур'єра. Моніторинг робочого транспорту через систему GPS-моніторингу. Контроль за видачею/прийманням кур`єром документів, ТМЦ, паливних талонів.
- Ведення первинної бухгалтерії в системі 1С. Робота з клієнт-банками. Виписка актів звірок клієнтам. Контроль дебіторської заборгованості.
- Робота з тендерами. Підбір та пошук техніки по тендерним заявкам, розріхунок та формування кошторисів. Виписка супровідної документації. Контроль строків виконання тендерів (поставка обладнання, надання послуг, підписання документів, оплат).
- Пошук та підбір оптимальних постачальників. Замовлення товарів на склад та магазини. Проведення розрахунків з постачальниками, планування і контроль оплат.
- Приймання ТМЦ на склад, внесення в 1С, маркування товарів штрих-кодами. Переміщення товарів між структурними підрозділами. Аналіз вітрини магазинів і складу, компонування і планування замовлень.
- Проведення інвентаризацій, робота з пересортом товару, пошук надлишків/недостач. Перевірка правильності проведення реалізацій, повернень, переміщення та списання товару, ПКО і РКО, платіжних доручень.
- Аналіз роботи працівників, контроль виконання обов'язків та посадових інструкцій. Інструктаж працівників та виправлення помилок у їх роботі.
- Робота з програмістами по оптимізації і удосконаленню бази. Формування завдань програмістам та перевірка якості їх виконання.
Приймальник замовлень, продавець-консультант
с 10.2012 по 01.2013
(3 месяца)
Торгово-сервісний центр "Компакт", Рівне (Продаж та ремонт комп'ютерної техніки та оргтехніки. Обслуговування фізичних та юридичних осіб.)
- Приймання техніки на ремонт у сервісний центр. Огляд техніки, первинна поверхнева діагностика та опис дефектів. Видача актів прийому техніки на СЦ.
- Видача відремонтованої техніки клієнтам, перевірка працездатності. Виписка актів про надання послуг.
- Прийом дзвінків та консультація клієнтів з приводу товарів і послуг. Допомога у підборі техніки.
- Продаж техніки роздрібним клієнтам у магазині. Виписка накладних, гарантійних листів.
- Підбір і компонування персональних комп'ютерів.
- Робота з постачальниками і прайсами.
- Аналіз вітрини та компонування замовлень.
- Замовлення комп'ютерної техніки на магазин.
Продавець-консультант, менеджер із закупівель
с 10.2010 по 07.2012
(1 год 9 месяцев)
Магазин "Life:)", мережа магазинів "F5", Рівне (Роздрібний продаж мобільних пристроїв, цифрової техніки, комп'ютерної техніки, оргтехніки, ІТ-периферії та аксесуарів.)
- Продаж техніки роздрібним клієнтам. Виписка накладних, гарантійних листів.
- Підбір і компонування персональних комп'ютерів.
- Прийом дзвінків та консультація клієнтів з приводу товарів і послуг. Допомога у підборі техніки.
- Робота з постачальниками і прайсами.
- Аналіз вітрини та компонування замовлень.
- Замовлення комп'ютерної техніки на відділ та на інші магазини мережі.
- Переміщення товару між магазинами.
- Проведення щомісячної інвентаризації на відділі.
- Встановлення і налаштування ОС, програмного забезпечення, драйверів.
- Налаштування мобільних пристроїв.
- Встановлення і налаштування навігаційного ПЗ і допоміжних програм на мобільні пристрої та GPS-навігатори.
Образование
Рівненський державний гуманітарний університет
Математики та інформатики, прикладна математика, Рівне
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 10 месяцев)
2005-2009 р. - отримав диплом бакалавра за спеціальністю «Прикладна математика» у «Рівненському державному гуманітарному університеті».
2009-2010 р. - отримав диплом спеціаліста за спеціальністю «Прикладна математика» у «Рівненському державному гуманітарному університеті»
Дополнительное образование и сертификаты
Проходив навчання у «Рівненському навчально-виробничому комбінаті» за спеціальністю «Оператор ЕОМ»
2 роки
Знания и навыки
Дополнительная информация
- Постійно розвиваюсь та отримую нові знання, які допомагають у роботі, легко засвоюю нову інформацію.
- Комунікабельний, маю хороші організаторські здібності.
- Маю власне авто та права категорії "B".
- Захоплююсь туризмом, гірськими лижами, баскетболом та комп'ютерною технікою. Полюбляю велосипедні подорожі.
- Виступав у університетській команді КВН та був адміністратором РОМГО "КВН Рівненщини".
Другие резюме этого кандидата
12 000 грн
Ровно
Высшее образование · Полная занятость
- Менеджер проектів, постачальник, Товариство з обмеженою відповідальністю "Біосмартех", 5 месяцев
- Заступник директора з технічного розвитку, Рівненська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕНБЕСТ", 5 месяцев
Ровно
Высшее образование · Полная занятость
- Менеджер проектів, Товариство з обмеженою відповідальністю "Біосмартех", 5 месяцев
- Заступник директора з технічного розвитку, Рівненська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕНБЕСТ", 5 месяцев
Похожие кандидаты
Менеджер по закупкам
Ровно, Киев, Другие страны
Менеджер з закупівель
Ровно, Житомир
,
еще 5 городов
Менеджер з постачання
35000 грн, Ровно, Винница
,
еще 8 городов
Менеджер з закупівель
15000 грн, Ровно
Менеджер з закупівель
20000 грн, Ровно
Менеджер з закупівель
30000 грн, Ровно, Сарны, Удаленно