Ольга
Помічник керівника, 10 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 42 года
- Город проживания:
- Луцк
- Готов работать:
- Луцк, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5020451
Опыт работы
реєстратор технічних паспортів на об'єкти нерухомого майна
с 08.2021 по 11.2021
(3 месяца)
приватне БТІ, Луцьк (технічна інвентаризація)
Рестрація об'єктів нерухомого майна в Єдиній електронній системі у сфері будівництва (внесення технічних паспортів у цей реєстр), формування інвентаризаційних справ, проведення замірів, первинна та поточна інвентаризація, підготовка документів для здачі в експлуатацію об'єктів.
Ріелтор
с 04.2016 по 05.2017
(1 год 1 месяц)
АН "Будова", Ковель (Продаж та оренда нерухомості)
- пошук та огляд об'єктів, підписання ексклюзивних договорів із власниками;
- організація та проведення ДОДу на об'єкті;
- наповнення бази об'єктів та продзвін уже напрацьованих клієнтів (робота із CRM);
- розклейка та розміщення об'єктів на сайтах по продажу нерухомості;
- зустріч клієнтів у офісів та обговорення деталей самої співпраці;
- складання звітів про результати роботи по конкретному об'єкту;
- ознайомлення із юридичними документами;
- написання оголошень на продаж ( оренду ) об' єкту.
З жовтня 2017 і до жовтня 2020 року - перебувала у декретній відпустці (син - 4 роки).
Маю досвід роботи у нотаріуса (працювала неофіційно помічником).
Провідний спеціаліст загального відділу, відділу протидії та запобігання корупції, відділу кадровоіі політики
с 04.2014 по 10.2015
(1 год 6 месяцев)
Головне управління Держгеокадастру у Волинській області, Луцьк (Виготовлення технічноіі локументаціі на земельні ділянки)
Ведення документообігу, робота із реєстрацією, шляхом внесення вхідної документації у електронну базу даних, робота з архівом документів.
Ведення архіву трудових книг; підготовка наказів на відпустки; ведення щомісячної, квартальної та річної звітності щодо кількісного складу працівників підприємства - на посаді пропрацювала 4 місяці.
Працювала по сумісництву в секторі ЗМІ (готувала та розміщувала статті на сайтах, організовувала круглі столи) та на підміні секретаря керівника.
Реєстратор правових документів
с 12.2000 по 12.2012
(12 лет)
КП "ВОБТІ", Луцьк (Виготовлення технічних паспортів на об'єкти житловоіі та нежитловоіі нерухомості, проведення первинноі та поточноіі інвентаризаціі цих об'єктів; здійснення реєстраціі права власності на зазначені об'єкти; робота із правовими документами та клієнтами)
Реєстрація права власності на об'єкти житлової та нежитлової нерухомості
Образование
ВДУ ім.Лесі Украіінки
Юридичний, Луцьк
Высшее, с 2001 по 2007 (5 лет 8 месяцев)
Заочне відділення, юридичний факультет, спеціальність - правознавство, кваліфікація - юрист, повна вища.
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — средний
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Привіт, потенційний роботодавцю.
Я - Ольга, і мені 40, і я шукаю цікаву роботу у колективі однодумців, де нові знаннята та вміння цінуються та вітаються!
Я компанійська та проста як двері, бо легко йду на контакт як із літніми людьми, так із молоддю та дітками. Поважаю думку інших, ціную і свій час, і час тих, з ким працюю. Іти на компроміси можу, бо без них ніяк. Готова навчатися та працювати в команді і лише на результат.
Дещо про себе - життєрадісна, вольова оптимістка, добрячка на всі 100, організаторські здібності - це моє, люблю навчатися та застосовувати нові знання, ціную правду та щирість, не терплю брехні та цинічності,
Прочитали про мій досвід в роботі?
Якщо Вас не страшить мій вік, наявність сина 4 років та досвід роботи у різних сферах, і я той працівник, якого Ви шукаєте - телефонуєте!
Ну і ще розповім трошки про те, чого навчилася, працюючи на моїх попередніх роботах.
Протягом роботи паралельно готувала та розміщувала на сайтах області інформацію щодо роботи підприємства ( у секторі ЗМІ ), виконувала обов'язки секретаря керівника.Також працювала дистанційно - готувала статті для сценаріїв на замовлення благодійного фонду по готових аудіо та відеохарактеристиках дитини (по усиновленню діток) - писати я обожнюю.
Мої особисті якості: робота над собою та на результат; пунктуальність та дисциплінованість; людяність та порядність.
Шукаю цікаву роботу у дружньому колективі на повний,
неповний день або віддалено!
Надам перевагу роботі в офісі із повним соціальним пакетом.
Усім, хто дочитав, файного дня та міцного здоров'я!
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, спеціаліст з кадрових питань
Удаленно
Особистий помічник керівника
18000 грн, Запорожье, Удаленно
Помічник керівника
Удаленно
Проджект, бізнес-асистент, помічник керівника, куратор, заступник директора
Удаленно
Помічник керівника
Луцк
Помощник руководителя
15000 грн, Харьков, Удаленно