Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 апреля 2024 PRO

Інна

HR-менеджер, рекрутер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город проживания:
Калиновка (Фастовский р-н)
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Рекрутер (віддалено)

с 04.2023 по наст. время (1 год)
ФОП (пошук персоналу,HR), Київ (Пошук персоналу, HR)

На цій посаді займалася пошуком кандидатів для роботи за кордоном та по Україні.
Обов"язки:
•Координація проектів;
•Внесення даних в crm систему;
•Консультація кандидатів та підбір вакансій;
•Ведення клієнтської бази;
•Ведення кандидата від початку до приїзду на місце роботи;
•Розміщення вакансії на всіх джерелах з пошуку персоналу;
•Виконання плану на підбір працівників різного рівня вакансій;
•Надання звітності по виконаній роботі.

Менеджер з персоналу

с 08.2022 по 03.2023 (7 месяцев)
продаж автотоварів, Київ (Роздрібна торгівля)

- якісне та своєчасне закриття вакансій;
- розміщення вакансій на job сайтах;
- повний цикл підбору персоналу;
- Активний пошук кандидатів;
- проведення співбесід;
- адаптація нових працівників;
- обробка та аналіз відгуків;
- проведення первинних телефоних інтерв"ю та співбесід з кандидатами;
- ведення звітності стосовно своєї роботи.
Ведення кадрового діловодства:
- прийом, переведення, звільнення, графіки відпусток, ведення особових справ, карток П2, облік трудових книжок.
відправка укр. пошти, ведення реєстру.

Менеджер з персоналу

с 12.2021 по 05.2022 (5 месяцев)
ТОВ "ІБК" ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- пошук і підбір персоналу;
- проведення співбесід з кандидатами;
- ведення звітів по кандидатам;
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
- відкриття банківських зарплатних проєктів;
- формування табеля обліку робочого часу;
- оформлення відпусток;
- підготовка та контроль графіка відпусток;
- підготовка довідок із місця роботи;
- формування особових справ працівників;
- ведення трудових книжок;
- написання посадових інструкцій;
- ведення штатного розпису, структури та штатної чисельністі підприємства.
Причина звільнення: воєнні дії на території України.

Офіс-адміністратор, інспектор з кадрів, начальник відділу кадрів (компанія Amtel Properties)

с 09.2019 по 09.2021 (2 года)
ТОВ "Міжнародна Логістична компанія" ТОВ "Київ Сіті Молл", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- оперативне виконання завдань і доручень керівництва;
- замовлення товарів, необхідних для забезпечення життєдіяльності офісу та складу, оплата комунальних платежів;
- пошук, систематизація та надання необхідної інформації за запитом керівника;
- ведення звітів по витратам офісу;
- допомога співробітникам офісу (скани, копії, друк документів);
- організація ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків);
- участь у організації і проведення корпоративів і ділових заходів в організації,
- прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів;
- ведення документообігу та ділової переписки (вхідна, вихідна кореспонденція);
У рамках кадрового діловодства:
- пошук і підбір персоналу;
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
- внесення даних в 1С;
- формування табеля обліку робочого часу;
- оформлення відпусток, лікарняних;
- підготовка та контроль графіка відпусток;
- підготовка довідок із місця роботи;
- формування особових справ працівників;
- ведення трудових книжок;
- написання посадових інструкцій;
- ведення штатного розпису, структури та штатної чисельністі підприємства.
Причина звільнення: продаж компанії, зміна власника

Секретар-референт

с 03.2012 по 10.2018 (6 лет 7 месяцев)
ТОВ "Саямат" ЛТД, Вишневе (Металургійна промисловість, металообробка)

1. Організація роботи офісу.
2. Забезпечення життєдіяльності офісу.
3. Виконання доручень керівника (замовлення квитків, пошук необхідної інформації в інтернеті, тощо).
4. Прийом дзвінків, зустріч гостей офісу.
5. Прийом і передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта, тощо).
6. Розподіл вхідної/вихідної кореспонденції.
7. Оформлення договорів.
8. Ведення особових справ працівників, трудових книжок, табелів обліку робочого часу, наказів.

Оператор персонального комп"ютера

с 03.2011 по 03.2012 (1 год)
Міські курси цивільної оборони м. Києва, Київ (Освіта, наука)

Виконання доручень керівника, друкування таблиць, довідників, графіків, планів, наказів, налаштування комп"ютера і інш.

Секретар (практика на навч.)

с 09.2008 по 11.2008 (2 месяца)
Управління культури, національностей та релігій при КОДА, Київ (Державні організації)

На період навчання в КВНЗ "Київському обласному училищі культури і мистецтв" проходила практику протягом 2-х місяців.
Обов"язки: виконання доручень начальника і його заступників, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, реєстрація відвідувачів.

Промоутер

с 05.2006 по 09.2007 (1 год 4 месяца)
Рекламне агенство, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Періодично приймала участь в різних промо акціях. Консультація клієнтів, викладка товару, заповнення звітів.

Образование

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Высшее, с 2009 по 2011 (2 года)

Здобула освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр

КВНЗ "Київське обласне училище культури і мистецтв"

Діловодство, кваліфікація "Секретар-референт", Київ
Среднее специальное, с 2006 по 2009 (3 года)

Диплом з відзнакою

Дополнительное образование и сертификаты

"Вища школа кадровика" Всеукраїнська професійна сертифікація кадровиків — 2022

2022, 3 місяці

Знания и навыки

User Bitrix24 MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Access 1С:Підприємство

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Ділові якості:
Пунктуальність, порядність, відповідальність, багатозадачність, акуратність, ввічливість, самодисціпліна, старанність, організованість, відповідальний підхід до роботи, здатність швидко навчатись новому, активна життєва позиція, доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість, наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення, відсутність шкідливих звичок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: