Інна
HR-менеджер, рекрутер
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город проживания:
- Калиновка (Фастовский р-н)
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5030610
Опыт работы
Рекрутер (віддалено)
с 04.2023 по наст. время
(1 год)
ФОП (пошук персоналу,HR), Київ (Пошук персоналу, HR)
На цій посаді займалася пошуком кандидатів для роботи за кордоном та по Україні.
Обов"язки:
•Координація проектів;
•Внесення даних в crm систему;
•Консультація кандидатів та підбір вакансій;
•Ведення клієнтської бази;
•Ведення кандидата від початку до приїзду на місце роботи;
•Розміщення вакансії на всіх джерелах з пошуку персоналу;
•Виконання плану на підбір працівників різного рівня вакансій;
•Надання звітності по виконаній роботі.
Менеджер з персоналу
с 08.2022 по 03.2023
(7 месяцев)
продаж автотоварів, Київ (Роздрібна торгівля)
- якісне та своєчасне закриття вакансій;
- розміщення вакансій на job сайтах;
- повний цикл підбору персоналу;
- Активний пошук кандидатів;
- проведення співбесід;
- адаптація нових працівників;
- обробка та аналіз відгуків;
- проведення первинних телефоних інтерв"ю та співбесід з кандидатами;
- ведення звітності стосовно своєї роботи.
Ведення кадрового діловодства:
- прийом, переведення, звільнення, графіки відпусток, ведення особових справ, карток П2, облік трудових книжок.
відправка укр. пошти, ведення реєстру.
Менеджер з персоналу
с 12.2021 по 05.2022
(5 месяцев)
ТОВ "ІБК" ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- пошук і підбір персоналу;
- проведення співбесід з кандидатами;
- ведення звітів по кандидатам;
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
- відкриття банківських зарплатних проєктів;
- формування табеля обліку робочого часу;
- оформлення відпусток;
- підготовка та контроль графіка відпусток;
- підготовка довідок із місця роботи;
- формування особових справ працівників;
- ведення трудових книжок;
- написання посадових інструкцій;
- ведення штатного розпису, структури та штатної чисельністі підприємства.
Причина звільнення: воєнні дії на території України.
Офіс-адміністратор, інспектор з кадрів, начальник відділу кадрів (компанія Amtel Properties)
с 09.2019 по 09.2021
(2 года)
ТОВ "Міжнародна Логістична компанія" ТОВ "Київ Сіті Молл", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- оперативне виконання завдань і доручень керівництва;
- замовлення товарів, необхідних для забезпечення життєдіяльності офісу та складу, оплата комунальних платежів;
- пошук, систематизація та надання необхідної інформації за запитом керівника;
- ведення звітів по витратам офісу;
- допомога співробітникам офісу (скани, копії, друк документів);
- організація ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків);
- участь у організації і проведення корпоративів і ділових заходів в організації,
- прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів;
- ведення документообігу та ділової переписки (вхідна, вихідна кореспонденція);
У рамках кадрового діловодства:
- пошук і підбір персоналу;
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
- внесення даних в 1С;
- формування табеля обліку робочого часу;
- оформлення відпусток, лікарняних;
- підготовка та контроль графіка відпусток;
- підготовка довідок із місця роботи;
- формування особових справ працівників;
- ведення трудових книжок;
- написання посадових інструкцій;
- ведення штатного розпису, структури та штатної чисельністі підприємства.
Причина звільнення: продаж компанії, зміна власника
Секретар-референт
с 03.2012 по 10.2018
(6 лет 7 месяцев)
ТОВ "Саямат" ЛТД, Вишневе (Металургійна промисловість, металообробка)
1. Організація роботи офісу.
2. Забезпечення життєдіяльності офісу.
3. Виконання доручень керівника (замовлення квитків, пошук необхідної інформації в інтернеті, тощо).
4. Прийом дзвінків, зустріч гостей офісу.
5. Прийом і передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта, тощо).
6. Розподіл вхідної/вихідної кореспонденції.
7. Оформлення договорів.
8. Ведення особових справ працівників, трудових книжок, табелів обліку робочого часу, наказів.
Оператор персонального комп"ютера
с 03.2011 по 03.2012
(1 год)
Міські курси цивільної оборони м. Києва, Київ (Освіта, наука)
Виконання доручень керівника, друкування таблиць, довідників, графіків, планів, наказів, налаштування комп"ютера і інш.
Секретар (практика на навч.)
с 09.2008 по 11.2008
(2 месяца)
Управління культури, національностей та релігій при КОДА, Київ (Державні організації)
На період навчання в КВНЗ "Київському обласному училищі культури і мистецтв" проходила практику протягом 2-х місяців.
Обов"язки: виконання доручень начальника і його заступників, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, реєстрація відвідувачів.
Промоутер
с 05.2006 по 09.2007
(1 год 4 месяца)
Рекламне агенство, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Періодично приймала участь в різних промо акціях. Консультація клієнтів, викладка товару, заповнення звітів.
Образование
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Высшее, с 2009 по 2011 (2 года)
Здобула освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр
КВНЗ "Київське обласне училище культури і мистецтв"
Діловодство, кваліфікація "Секретар-референт", Київ
Среднее специальное, с 2006 по 2009 (3 года)
Диплом з відзнакою
Дополнительное образование и сертификаты
"Вища школа кадровика" Всеукраїнська професійна сертифікація кадровиків — 2022
2022, 3 місяці
Знания и навыки
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Ділові якості:
Пунктуальність, порядність, відповідальність, багатозадачність, акуратність, ввічливість, самодисціпліна, старанність, організованість, відповідальний підхід до роботи, здатність швидко навчатись новому, активна життєва позиція, доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість, наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення, відсутність шкідливих звичок.
Похожие кандидаты
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, senior HR specialist, HR manager
35000 грн, Киев
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Рогатин, Удаленно
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Киев, Удаленно
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, рекрутер
Киев
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Киев