Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 октября 2019 PRO

Руслана

Менеджер, секретар, інспектор з кадрів, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Умань

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Продавець-консультант

с 09.2017 по наст. время (6 лет 7 месяцев)
ПП Ларіна І.І., Умань (Роздрібний продаж косметичних товарів)

Консультування клієнта; продаж товару;прийом і викладка товару;проведення інвентаризації.
Дотримання чистоти у відділі.

Провідний експерт з роздрібного продажу банківських продуктів

с 02.2010 по 08.2011 (1 год 6 месяцев)
Vab bank (відділення), Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)

- Виконання поставленого плану.
« Оформлення споживчих кредитів »
- залучення клієнтів;
- бесіда з клієнтом;
- оформлення заявки на кредит;
- формування кредитної справи,підписання документів;
« Оформлення і видача кредитних карток »
- залучення клієнтів,консультація, оформлення заявки , активація кредитної карточки.
« Оформлення готівкових кредитів »
- робота з базою клієнтів( продзвон, залучення,консультація)
- оформлення заявки;
- формування пакету документів,підписання документів;
Післяпродажне обслуговування.

Образование

Київський національний економічний уеіверситет ім.В.Гетьмана

Бакалавр.Фінансово-економічний,фінанси.Магістр.Державні фінанси, Киев
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг "Активні продажі банківських продуктів" м.Одеса

2011

Дополнительная информация

Працювала також в м.Київ Vab bank (головний офіс) у відділі моніторинг.
Також працювала інспектором по кадрах на приватній фірмі (в штаті було до 150 робітників): облік, документація особового складу підприємства; прийому, переведення і звільнення працівників; внесення даних у програму 1С; ведення обліку трудових книжок, особових справ, видача довідок; ведення табелю робочого часу; формування та внесення змін в штатний розпис; підготовка документов для оформления зарплатних карт;
Сумісництво обов'язків секретаря.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: