Руслана
Менеджер, секретар, інспектор з кадрів, 8 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Умань
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5045855
Опыт работы
Продавець-консультант
с 09.2017 по наст. время
(6 лет 7 месяцев)
ПП Ларіна І.І., Умань (Роздрібний продаж косметичних товарів)
Консультування клієнта; продаж товару;прийом і викладка товару;проведення інвентаризації.
Дотримання чистоти у відділі.
Провідний експерт з роздрібного продажу банківських продуктів
с 02.2010 по 08.2011
(1 год 6 месяцев)
Vab bank (відділення), Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)
- Виконання поставленого плану.
« Оформлення споживчих кредитів »
- залучення клієнтів;
- бесіда з клієнтом;
- оформлення заявки на кредит;
- формування кредитної справи,підписання документів;
« Оформлення і видача кредитних карток »
- залучення клієнтів,консультація, оформлення заявки , активація кредитної карточки.
« Оформлення готівкових кредитів »
- робота з базою клієнтів( продзвон, залучення,консультація)
- оформлення заявки;
- формування пакету документів,підписання документів;
Післяпродажне обслуговування.
Образование
Київський національний економічний уеіверситет ім.В.Гетьмана
Бакалавр.Фінансово-економічний,фінанси.Магістр.Державні фінанси, Киев
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 8 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Тренінг "Активні продажі банківських продуктів" м.Одеса
2011
Дополнительная информация
Працювала також в м.Київ Vab bank (головний офіс) у відділі моніторинг.
Також працювала інспектором по кадрах на приватній фірмі (в штаті було до 150 робітників): облік, документація особового складу підприємства; прийому, переведення і звільнення працівників; внесення даних у програму 1С; ведення обліку трудових книжок, особових справ, видача довідок; ведення табелю робочого часу; формування та внесення змін в штатний розпис; підготовка документов для оформления зарплатних карт;
Сумісництво обов'язків секретаря.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
Інспектор з кадрів, офіс-менеджер, секретар
Умань
Менеджер з персоналу
Умань, Удаленно
Менеджер управління персоналом (соціально-психологiчна робота)
Умань, Черкассы
Інспектор відділу кадрів
20000 грн, Умань
Директор з персоналу, HR Generalist
Умань, Удаленно
Бухгалтер з первинної документації, асистент, секретар, менеджер
18000 грн, Умань, Кропивницкий
,
еще 3 города