Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олексій

Керівник управління господарського забезпечення, 40 000 грн

Рассматривает должности:
Керівник управління господарського забезпечення, Технічний директор
Вид занятости:
полная
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Бородянка, Буча, Киев, Макаров

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Технічний директор

с 05.2024 по 12.2024 (7 месяцев)
ТОВ "АЛГОРИТМ ОСВІТИ", Київ (Освіта, наука)

- Організація та контроль технічного та господарського забезпечення адміністративних приміщень;
- закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до внутріньо-розпорядчих документів: підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних ремонтів/технічного обслуговування приміщень, мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електропостачання, систем вентиляції та кондиціонування;
- організація та контроль роботи автотранспорту: підготовка норм витрат палива, контроль використання, організація ТО та ремонту автотранспорту;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів та тімбілдінгів.
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;

Результати:
1. Розробив технічне завдання по реконструкції приміщення відповідно до вимог інвесторів.

Менеджер з адміністративно - господарської діяльності

с 06.2023 по 05.2024 (11 месяцев)
МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Організація та контроль господарського забезпечення приміщень головного офісу Фонду;
- закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до внутріньо-розпорядчих документів: підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних ремонтів/технічного обслуговування приміщень, мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електропостачання, систем вентиляції та кондиціонування;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів та тімбілдінгів.
Результати:
1. Відновив роботу теплового господарства головного офісу Фонду.

Начальник господарського відділу

с 06.2022 по 01.2023 (7 месяцев)
Відділ освіти Бородянської селищної ради, Бородянка (Освіта, наука)

- Організація господарського забезпечення закладів відділу освіти Бородянської ОТГ, 21 (двадцять один) об'єкт;
- побудова бюджету;
- закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних та капітальних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
- організація та контроль роботи шкільного автотранспорту;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації;

Результати:
1. Виконав вимоги КОДА щодо організації підготовки приміщень під укриття в освітніх закладах.

Начальник відділу закупівель

с 11.2021 по 03.2022 (4 месяца)
ТОВ "Умедо Груп", Макарів (Виробництво шприца)

- Організація та контроль роботи відділу: спеціалісти з закупівель, транспортна служба;
- побудова бюджету;
- закупівля товарів, робіт та послуг для забезпечення виробничого процесу;
- закупівля на міжнародному ринку, супроводження ЗЕД;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації;

Результати:
1. Залучив до співпраці п'ять транспортних компаній з міжнародного перевезення, та залучив шість нових постачальників матеріалів для виробництва на умовах відстрочки платежу.

Начальник відділу матеріально – господарського забезпечення

с 08.2020 по 11.2021 (1 год 3 месяца)
Тренінговий центр прокурорів України, Київ (Державні організації)

•Організація та контроль роботи відділу: уповноважені особи з закупівель, інженерна служба, господарська служба, відділ забезпечення гуртожитків, автопарк;
•побудова бюджету;
•закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
•планування та контроль виконання поточних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
•організація та контроль роботи гуртожитків, їх забезпечення та функціонування;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
•ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
•участь в комісії по інвентаризації;
Результати:
1.організував процес матеріально – господарського забезпечення з «0».

Керівник проекту: "Організація процесу обліку"

с 06.2019 по 11.2019 (5 месяцев)
ТОВ "Персонал - Розвиток", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• організація процесу обліку ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
• участь у комісії по інвентаризації;
Результати:
1. провів інвентаризацію, навчив персонал роботі з базою обліку ТМЦ

Начальник господарського відділу

с 05.2017 по 06.2019 (2 года 1 месяц)
Державна компанія, Київ (Державні організації)

•Організація та контроль роботи господарського відділу та автотранспортної служби;
•забезпечення компанії усіма необхідними товарами (від канцелярії до автомобілів) і послугами (від кліннінга до ремонтно - відновлювальних робіт);
•побудова бюджету;
•проведення тендерів як внутрішніх, так і в системі "прозорро";
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, видаткові документи тощо);
•ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
•участь в комісії по інвентаризації;
•відповідальний за охорону праці та пожежну безпеку.
Результати:
1. провів процес оновлення системи управлінння охорани праці.

Начальник господарського відділу (Керівник проекту)

с 11.2016 по 05.2017 (6 месяцев)
ТОВ «Аурум Транс», Київ (Посередницькі послуги)

•Організація ремонтно - будівельних робіт приміщення під дитячу студію танців;
•наповнення приміщень всім необхідним: меблі, техніка і т.д.
Результати:
1.Работи виконані на 50%, проект призупинено за рішенням власника.

Начальник відділу адміністративно - господарського забезпечення

с 05.2015 по 11.2016 (1 год 6 месяцев)
СП «Оптіма - Фарм, ЛТД», Київ (Фармацевтика, Логістика)

•Організація та контроль роботи відділу АГВ, технічної служби, служби транспортного забезпечення;
•реалізація заявок орендарів (клієнтів) по усіх напрямках;
•побудова бюджету;
•проведення тендерів;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договору, витратні документи ...);
•ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів, участь в комісії по інвентаризації;
•контроль витрати пакувального матеріалу, оборотної тари;
•організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
•контроль технічного стану транспорту.
Результати:
1. побудував процес забезпечення ТОВ «Юніверсал Лоджистік» з «0»;
2. запустив процес об'єднання господарських служб СП «Оптіма - Фарм., ЛТД», згідно з регламентом підприємства;
3. розробив і впровадив: «Наказ по забезпеченню» «Норми витрат матеріалів», «Про тендерні закупівлі».

Заст. начальника управління справами, начальник відділу закупівель

с 05.2011 по 06.2014 (3 года 1 месяц)
АТ «Дельта Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Організація та контроль роботи відділу закупівель, транспортного відділу, відділу капремонтів:
•реалізація заявок, по системі АТ «Дельта Банк», від «Бізнесів» за напрямками;
•побудова бюджету відповідно до планів розвитку;
•проведення тендерів за напрямками;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
•ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
•організація та контроль адміністративно - господарського забезпечення по системі АТ «Дельта Банк»
•організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
•організація роботи транспортного відділу, забезпечення ПММ, ТО.
Результати:
1. реалізував процес централізації закупівель на основі ГО, без залучення регіональних адміністративно - господарських секторів;
2. виконаний план розвитку 2013: відкрито 42 відділення, проведено ребрендінг 96 відділень, відкрито два VIP - відділення, 110 кредитних центрів, 768 точок продажу;

Провідний інженер відділу матеріально - технічного забезпечення

с 04.2009 по 04.2011 (2 года)
АТ "УКРЕКСІМБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Організація постачання та обліку матеріально-технічних засобів, витратних матеріалів по мережі Головного Банку та філій;
•побудова бюджету капітальних витрат і операційних витрат;
•проведення тендерів за напрямками;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
•ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
Результати:
1. створив базу даних обліку ТМЦ (відомість деталізації в програмі Excel);
2. організував облік і контроль над переміщенням ТМЦ по системі АТ «УКРЕКСІМБАНК»;
3. впровадив систему порівняння цін МШП і витратних матеріалів в загальній основі.

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

с 10.2006 по 07.2008 (1 год 9 месяцев)
ЗАТ "УВК", Київ (Транспорт, логістика)

• Організація і контроль роботи відділу МТО;
• організація матеріально-технічного, адміністративно-господарського забезпечення;
• побудова бюджету.
• організація поставок в регіональні представництва і контроль експлуатації, використання, списання ТМЦ, «малооцінки» і витратних матеріалів, повернення тари;
• ведення бази постачальників;
• підготовка звітності (KPI).
Результати:
1. у встановлений термін організував матеріально-технічне, адміністративно - господарське забезпечення нового логістичного центру (24000кв. м., клас «А», с.Красиловка, Броварський р-н) в умовах недостатнього фінансування;
2. впровадив бюджетне планування;
3. розробив і впровадив «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію»;
4. забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії, централізував процес забезпечення на основі головного офісу.

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

с 10.2003 по 10.2006 (3 года)
ЗАТ "ДАТАГРУП", Київ (IT)

Обов’язки:
• Організація матеріально - технічного забезпечення системи АТ «ДАТАГРУП» Результаты:
1.У встановлений термін організував матеріально-технічного забезпечення;
2.Організував роботу регіональних представництв відділу матеріально - технічного забезпечення: Захід, Південь, Схід
3.Розробив і впровадив: «Положення забезпечення», «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію».
4.Забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії.
5.Ввів систему поділу МТЗ за напрямками: «Група обліку», «Група закупівлі», «Група доставки і складів».
6.Розробив і впровадив базу обліку ТМЦ за трьома типами: «Слад МТЗ - РПМТЗ», «Продажі», «Переміщення по клієнтам.»
7.Розробив і впровадив логістичну систему забезпечення РПМТЗ.

Образование

Міжгалузевий інститут управління

Правознавство, Спеціаліст, Київ
Высшее, с 2010 по 2011 (9 месяцев)

Міжгалузевий інститут управління

Правознавство, Бакалавр, Київ
Неоконченное высшее, с 1998 по 2002 (3 года 9 месяцев)

Знания и навыки

  • MS Office
  • Бухгалтерський облік
  • АБС Б2
  • Directum
  • Управління процесом постачання, централізація / децентралізаці
  • Впровадження класифікації закупівель, методів прогнозування
  • Реалізація стратегії закупівель
  • Бюджетне планування, аналіз і оптимізація витрат
  • Досвід впровадження системи звітності
  • Досвід організації МТЗ, АГЗ з "0"
  • Організація ремонтно - будівельних робіт
  • Організація надійної експлуатації і ТО автомобілів
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати

Знание языков

Английский — начинающий

Рекомендации

  • Ступак Ольга Іванівна

    Ступак Ольга Іванівна

    Начальник відділу кадрів, Державна іпотечна установа

    Контактные данные скрыты
  • Псьота Тетяна

    Псьота Тетяна

    Начальник адміністративного управління, ТЦПУ

    Контактные данные скрыты
  • Тетяна Голікова

    Тетяна Голікова

    Асистент Національного директора, МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна

    Контактные данные скрыты
  • Тетяна Кравчук

    Тетяна Кравчук

    Начальник відділу освіти БСР, Відділ освіти БСР

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Права: А, В, С.
Інша: пройшов навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки.
Хоббі:
Фактична історія: Русь, В'єтнам, Афган, 1, 2-а світова.
Інструктор Рукопашного Бою.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: