- PRO
Олексій
Керівник управління господарського забезпечення, 40 000 грн
- Рассматривает должности:
- Керівник управління господарського забезпечення, Технічний директор
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 45 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Бородянка, Буча, Киев, Макаров
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5219850/
Опыт работы
Технічний директор
с 05.2024 по 12.2024
(7 месяцев)
ТОВ "АЛГОРИТМ ОСВІТИ", Київ (Освіта, наука)
- Організація та контроль технічного та господарського забезпечення адміністративних приміщень;
- закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до внутріньо-розпорядчих документів: підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних ремонтів/технічного обслуговування приміщень, мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електропостачання, систем вентиляції та кондиціонування;
- організація та контроль роботи автотранспорту: підготовка норм витрат палива, контроль використання, організація ТО та ремонту автотранспорту;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів та тімбілдінгів.
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
Результати:
1. Розробив технічне завдання по реконструкції приміщення відповідно до вимог інвесторів.
Менеджер з адміністративно - господарської діяльності
с 06.2023 по 05.2024
(11 месяцев)
МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- Організація та контроль господарського забезпечення приміщень головного офісу Фонду;
- закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до внутріньо-розпорядчих документів: підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних ремонтів/технічного обслуговування приміщень, мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електропостачання, систем вентиляції та кондиціонування;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів та тімбілдінгів.
Результати:
1. Відновив роботу теплового господарства головного офісу Фонду.
Начальник господарського відділу
с 06.2022 по 01.2023
(7 месяцев)
Відділ освіти Бородянської селищної ради, Бородянка (Освіта, наука)
- Організація господарського забезпечення закладів відділу освіти Бородянської ОТГ, 21 (двадцять один) об'єкт;
- побудова бюджету;
- закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних та капітальних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
- організація та контроль роботи шкільного автотранспорту;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації;
Результати:
1. Виконав вимоги КОДА щодо організації підготовки приміщень під укриття в освітніх закладах.
Начальник відділу закупівель
с 11.2021 по 03.2022
(4 месяца)
ТОВ "Умедо Груп", Макарів (Виробництво шприца)
- Організація та контроль роботи відділу: спеціалісти з закупівель, транспортна служба;
- побудова бюджету;
- закупівля товарів, робіт та послуг для забезпечення виробничого процесу;
- закупівля на міжнародному ринку, супроводження ЗЕД;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації;
Результати:
1. Залучив до співпраці п'ять транспортних компаній з міжнародного перевезення, та залучив шість нових постачальників матеріалів для виробництва на умовах відстрочки платежу.
Начальник відділу матеріально – господарського забезпечення
с 08.2020 по 11.2021
(1 год 3 месяца)
Тренінговий центр прокурорів України, Київ (Державні організації)
•Організація та контроль роботи відділу: уповноважені особи з закупівель, інженерна служба, господарська служба, відділ забезпечення гуртожитків, автопарк;
•побудова бюджету;
•закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
•планування та контроль виконання поточних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
•організація та контроль роботи гуртожитків, їх забезпечення та функціонування;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
•ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
•участь в комісії по інвентаризації;
Результати:
1.організував процес матеріально – господарського забезпечення з «0».
Керівник проекту: "Організація процесу обліку"
с 06.2019 по 11.2019
(5 месяцев)
ТОВ "Персонал - Розвиток", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• організація процесу обліку ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
• участь у комісії по інвентаризації;
Результати:
1. провів інвентаризацію, навчив персонал роботі з базою обліку ТМЦ
Начальник господарського відділу
с 05.2017 по 06.2019
(2 года 1 месяц)
Державна компанія, Київ (Державні організації)
•Організація та контроль роботи господарського відділу та автотранспортної служби;
•забезпечення компанії усіма необхідними товарами (від канцелярії до автомобілів) і послугами (від кліннінга до ремонтно - відновлювальних робіт);
•побудова бюджету;
•проведення тендерів як внутрішніх, так і в системі "прозорро";
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, видаткові документи тощо);
•ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
•участь в комісії по інвентаризації;
•відповідальний за охорону праці та пожежну безпеку.
Результати:
1. провів процес оновлення системи управлінння охорани праці.
Начальник господарського відділу (Керівник проекту)
с 11.2016 по 05.2017
(6 месяцев)
ТОВ «Аурум Транс», Київ (Посередницькі послуги)
•Організація ремонтно - будівельних робіт приміщення під дитячу студію танців;
•наповнення приміщень всім необхідним: меблі, техніка і т.д.
Результати:
1.Работи виконані на 50%, проект призупинено за рішенням власника.
Начальник відділу адміністративно - господарського забезпечення
с 05.2015 по 11.2016
(1 год 6 месяцев)
СП «Оптіма - Фарм, ЛТД», Київ (Фармацевтика, Логістика)
•Організація та контроль роботи відділу АГВ, технічної служби, служби транспортного забезпечення;
•реалізація заявок орендарів (клієнтів) по усіх напрямках;
•побудова бюджету;
•проведення тендерів;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договору, витратні документи ...);
•ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів, участь в комісії по інвентаризації;
•контроль витрати пакувального матеріалу, оборотної тари;
•організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
•контроль технічного стану транспорту.
Результати:
1. побудував процес забезпечення ТОВ «Юніверсал Лоджистік» з «0»;
2. запустив процес об'єднання господарських служб СП «Оптіма - Фарм., ЛТД», згідно з регламентом підприємства;
3. розробив і впровадив: «Наказ по забезпеченню» «Норми витрат матеріалів», «Про тендерні закупівлі».
Заст. начальника управління справами, начальник відділу закупівель
с 05.2011 по 06.2014
(3 года 1 месяц)
АТ «Дельта Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)
•Організація та контроль роботи відділу закупівель, транспортного відділу, відділу капремонтів:
•реалізація заявок, по системі АТ «Дельта Банк», від «Бізнесів» за напрямками;
•побудова бюджету відповідно до планів розвитку;
•проведення тендерів за напрямками;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
•ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
•організація та контроль адміністративно - господарського забезпечення по системі АТ «Дельта Банк»
•організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
•організація роботи транспортного відділу, забезпечення ПММ, ТО.
Результати:
1. реалізував процес централізації закупівель на основі ГО, без залучення регіональних адміністративно - господарських секторів;
2. виконаний план розвитку 2013: відкрито 42 відділення, проведено ребрендінг 96 відділень, відкрито два VIP - відділення, 110 кредитних центрів, 768 точок продажу;
Провідний інженер відділу матеріально - технічного забезпечення
с 04.2009 по 04.2011
(2 года)
АТ "УКРЕКСІМБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)
•Організація постачання та обліку матеріально-технічних засобів, витратних матеріалів по мережі Головного Банку та філій;
•побудова бюджету капітальних витрат і операційних витрат;
•проведення тендерів за напрямками;
•ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
•ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
Результати:
1. створив базу даних обліку ТМЦ (відомість деталізації в програмі Excel);
2. організував облік і контроль над переміщенням ТМЦ по системі АТ «УКРЕКСІМБАНК»;
3. впровадив систему порівняння цін МШП і витратних матеріалів в загальній основі.
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення
с 10.2006 по 07.2008
(1 год 9 месяцев)
ЗАТ "УВК", Київ (Транспорт, логістика)
• Організація і контроль роботи відділу МТО;
• організація матеріально-технічного, адміністративно-господарського забезпечення;
• побудова бюджету.
• організація поставок в регіональні представництва і контроль експлуатації, використання, списання ТМЦ, «малооцінки» і витратних матеріалів, повернення тари;
• ведення бази постачальників;
• підготовка звітності (KPI).
Результати:
1. у встановлений термін організував матеріально-технічне, адміністративно - господарське забезпечення нового логістичного центру (24000кв. м., клас «А», с.Красиловка, Броварський р-н) в умовах недостатнього фінансування;
2. впровадив бюджетне планування;
3. розробив і впровадив «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію»;
4. забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії, централізував процес забезпечення на основі головного офісу.
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення
с 10.2003 по 10.2006
(3 года)
ЗАТ "ДАТАГРУП", Київ (IT)
Обов’язки:
• Організація матеріально - технічного забезпечення системи АТ «ДАТАГРУП» Результаты:
1.У встановлений термін організував матеріально-технічного забезпечення;
2.Організував роботу регіональних представництв відділу матеріально - технічного забезпечення: Захід, Південь, Схід
3.Розробив і впровадив: «Положення забезпечення», «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію».
4.Забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії.
5.Ввів систему поділу МТЗ за напрямками: «Група обліку», «Група закупівлі», «Група доставки і складів».
6.Розробив і впровадив базу обліку ТМЦ за трьома типами: «Слад МТЗ - РПМТЗ», «Продажі», «Переміщення по клієнтам.»
7.Розробив і впровадив логістичну систему забезпечення РПМТЗ.
Образование
Міжгалузевий інститут управління
Правознавство, Спеціаліст, Київ
Высшее, с 2010 по 2011 (9 месяцев)
Міжгалузевий інститут управління
Правознавство, Бакалавр, Київ
Неоконченное высшее, с 1998 по 2002 (3 года 9 месяцев)
Знания и навыки
- MS Office
- Бухгалтерський облік
- АБС Б2
- Directum
- Управління процесом постачання, централізація / децентралізаці
- Впровадження класифікації закупівель, методів прогнозування
- Реалізація стратегії закупівель
- Бюджетне планування, аналіз і оптимізація витрат
- Досвід впровадження системи звітності
- Досвід організації МТЗ, АГЗ з "0"
- Організація ремонтно - будівельних робіт
- Організація надійної експлуатації і ТО автомобілів
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
Знание языков
Английский — начинающий
Рекомендации
-
Ступак Ольга Іванівна
Начальник відділу кадрів, Державна іпотечна установа
Контактные данные скрыты -
Псьота Тетяна
Начальник адміністративного управління, ТЦПУ
Контактные данные скрыты -
Тетяна Голікова
Асистент Національного директора, МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна
Контактные данные скрыты -
Тетяна Кравчук
Начальник відділу освіти БСР, Відділ освіти БСР
Контактные данные скрыты
Дополнительная информация
Права: А, В, С.
Інша: пройшов навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки.
Хоббі:
Фактична історія: Русь, В'єтнам, Афган, 1, 2-а світова.
Інструктор Рукопашного Бою.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
40 000 грн
Бородянка, Ирпень, еще 2 города
Высшее образование · Полная занятость
- Технічний директор, ТОВ "АЛГОРИТМ ОСВІТИ", 7 месяцев
- Менеджер з адміністративно - господарської діяльності, МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна, 11 месяцев
Похожие кандидаты
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Киев, Днепр , еще 4 города -
Заступник керівника відділу
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Киев -
Керівник управління
Киев -
Керівник з управління взаємовідносинами з клієнтами (CRD)
Киев -
Заступник директора департаменту
Киев