Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 января 2019

Анна

Офис-менеджер, секретарь, администратор, 7 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Секретарь руководителя

с 10.2016 по наст. время (7 лет 7 месяцев)
Беркут, Днепр (Торговля)

Образование

НГУ

Юридический, Днепр
Неоконченное высшее, с 2018 по 2023 (4 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Робота з оргтехнікою 1С:Підприємство

Дополнительная информация

Мартинова Ганна Юріївна
Вік: 27 років
Місто проживання: м. Дніпро
Сімейне положення: не заміжня
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ріст: 175
__________
Досвід роботи
•Назва компанії: ТОВ «Беркут.»
•Посада: секретар керівника
Період роботи: 01.10.16 по теперішній час
Обов’язки:
1.Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника підприємства
2.Приймання кореспонденції, яка надходить на розгляд керівникові, передає її, згідно з прийнятим рішенням, до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
3.Веду діловодство, виконую різні операції із застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень.
4.Виконую роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, ведення їх реєстрації), веду і оформляю протоколи засідань і нарад.
5.Забезпечую робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створюю умови, що сприяють його ефективній роботі.
6.Приймаю документи і особисті заяви на підпис керівником підприємства.
7.За дорученням керівника складаю листи, запити, інші документи, готує відповіді авторам листів.
8.Веду контрольно-реєстраційну картотеку.





•Назва компанії: ТОВ «Хомер Софтвеар Хаус»
Посада: оператор
Період роботи: 14.02.14 по 01.09.16
Обов’язки:
1.Зтягнення заборгованості
2.Робота з проблемними договорами
__________
Вміння та навики
Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою. Вільно володію програмами: Word, Excel,
1С підприємство. Маю посвідчення водія кат. "В". Знання Англійської мови –
Віяливість, стресостійкість і неконфліктність, відповідальність, ретельність, комунікабельність, акуратність, уважність, організаторські здібності, порядність, пунктуальність, енергійність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: