- PRO
Катерина
Асистент керівника, офіс-менеджер, адміністратор, керівник
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Каменское
- Готов работать:
- Днепр, Каменское, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Facebook, Instagram и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8143112/
Опыт работы
Керівник та сама собі режисер свого кіно під назвою життя
с 09.2023 по наст. время
(1 год 9 месяцев)
Фріланс-площадки в інтернеті, Кам'янське (Приватні особи)
Всі отримані раніше навички та досвід роботи залучила до роботи в інтернеті у форматі фрілансу на різних ресурсах
Надаю консультаційні послуги у сфері психоаналізу, інвестицій, нерухомості тощо.
Зв'язок зі мною краще Viber/Telegram [
Менеджер по роботі з клієнтами
с 04.2023 по 09.2023
(5 месяцев)
Ван Колл Центр, ООО, Львів (Телекомунікації, зв'язок)
* Продзвін бази клієнтів за готовим спічем
* Консультування клієнтів за послугами компанії
* Збір інформації від клієнта та внесення до бази CRM
* Передання клієнта на старшого спеціаліста
Маю досвід у таких схемах як:
* банки (ВТБ, Сбер)
* МВД
* інвестиції (крипта, NFТ)
* скам, листування
АЛЕ РОЗГЛЯДАЮ ⚠️⚠️⚠️ ВИКЛЮЧНО ФОРМАТ ЧАТІВ/ЛИСТУВАННЯ ⚠️⚠️⚠️⚠️
Асистент засновника компанії
с 05.2020 по 03.2023
(2 года 10 месяцев)
АН KVADRATGROUP realty, Днепр (Нерухомість)
Обов'язки:
* Маркетинг та реклама об'єктів в інтернеті (соцмережі, сайти реклами, месенджери)
* Менеджмент реклами на майданчиках
* Моніторинг об'єктів та актуалізація бази нерухомості керівника
* SEO двох ботів у Telegram & особистого сайту керівника
* Комунікація з клієнтами (листування, дзвінки, добірка об'єктів на запит, співпраця з колегами)
* Оформлення договорів оренди нерухомості (набір договору, процедура підпису)
* SMM-менеджмент у соцмережі FB & Instagram (сторіс, пости щодня)
___________________________________________
✔️ Досягнення:
* Керівнику вдалося здати 40 квартир та продати 12 за місяць, а завдяки делегуванню зобов'язань на мене.
* Робила неможливе - можливим! А саме: знайшла та успішно оформила договір аренди у короткі терміни (2 дні), врахувала при цьому всі запити клієнта (сім'ї з 4 дітьми до 12 років та собакою), якому не змогли знайти квартиру протягом 3 місяців ніхто в місті.
Менеджер підтримки відділу збуту, оператор 1С
с 02.2020 по 04.2020
(2 месяца)
ТОВ Магістр Кофе, Дніпро (Роздрібна торгівля)
* Обробка замовлень в 1С:Підприємство
* Підготовка первинної документації за замовленнями
* Контроль відвантаження товару клієнту
* Контроль за дотриманням клієнтом договірних зобов'язань
* Контроль і списання паливно-мастильних матеріалів
Директор підприємства/гол.бухгалтер/адміністратор
с 02.2019 по 12.2019
(10 месяцев)
ТОВ Учбовий центр Автошкола, Дніпро (Освіта, наука)
✔️ Адміністративна функція:
* Зустріч відвідувачів (виявлення потреб, призентація послуг школи, продаж послуги, фіксація клієнта)
* Прийом вхідних дзвінків
* Прийом/надсилання кореспонденції через НП
* Забезпечення життєдіяльності офісу технічно та адміністративно (замовлення води, кава, прибирання офісу, покупка канцелярії)
* Координація робочого та навчального процесів (складання розкладу занять, контроль якості навчання)
* Організація заходів
* Замовлення квитків, організація поїздок
* Виконання особистих прохань засновника
✔️ Бухгалтерія:
* Ведення внутрішнього та зовнішнього документообігу з контрагентами/дистриб'юторами
* Первинна/вторинна бухгалтерія (виставлення рахунків, актів)
* Касовий готівковий облік
Оплата поточних рахунків за фірмою (оренда, інтернет тощо)
✔️Маркетинг:
* Робота з контестною рекламою в Google, FB, Instagram (таргеттинг, аналітика)
* Організація роботи промоутерів
* Ведення паблік-чатів у месенджерах
* Розвиток та впровадження нових напрямків ("дитяча автошкола", "школа дрифту", "школа контраварійного водіння")
___________________________________________
✔️Досягнення:
* Кар'єрне зростання від адміністратора до директора за 4 місяці
* Виведення компанії зі збитків у прибуток за 2 місяці, шляхом антикризового управління, оптимізації маркетингових процесів.
* Збільшення обороту та прибутку компанії в 3 рази, шляхом побудови ефективної структури відділу продажу та маркетингу
* Комп'ютеризувала бухгалтерію компанії: 1С 8.2, Me.Doc, клієнт-банк, електронний документообіг через файлообмінник та електронний кабінет податкової.
* Успішний підбір та адаптація персоналу у відділ обслуговування клієнтів, у відділ продажу
* Штат співробітників у підпорядкуванні (10-30) осіб
Оператор 1С/асистент менеджера відділу збуту
с 01.2019 по 02.2019
(1 месяц)
ТОВ Офіс - менеджер, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
* уважне внесення даних до програми 1С:Підприємство 8.2
* робота з таблицями Excel
* внесення/редагування накладних згідно до замовлення від менеджера збуту
* аналіз та контроль дебіторської заборгованості
* робота з поштовими службами
* продуктивна взаємодія з іншими відділами компанії через систему CRM
___________________________________________
✔️ Досягнення:
* швидко увійшла в роботу
* отримала додаткову премію за перший ( і доречі єдиний місяць роботи)
* побудувала та зберігла гарні відносини із керівництвом компанії (через те і звільнилася)
Помічник психотерапевта, керівника (віддалений вид зайнятості у режимі Online)
с 08.2017 по 11.2019
(2 года 3 месяца)
МАУП г. Киев, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Адміністративна функція:
*Робота з базою клієнтів: пошук нових та підтримка існуючих
* Допомога в організації та проведенні психологічних тренінгів, вебінарів
* Реклама у соціальних мережах
* Контент-менеджмент пабліків у месенджерах
* Аналітика даних соц.мереж
___________________________________________
✔️ Досягнення та отримані навички:
* Набула розуміння побудови реклами в соц.мережі та інтернет
* Успішно освоїла методи розміщення контекстної реклами та аналітики продажів
* Отримала навички продажів в соціальних мережах
Віддалений вид зайнятості у режимі Online
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, логіст, помічник гол. бухгалтера
с 09.2016 по 09.2017
(1 год)
ТОВ Ремеріс-Автотранс, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функції менеджера по роботі з клієнтами:
* Ведення та розширення клієнтської бази, залучення нових клієнтів (виявлення потреби, презентація товару, укладання угоди)
* Проведення переговорів із клієнтами
* Складання та підписання договорів
* Створення комерційних пропозицій
* Контроль дебіторської заборгованості
* Закупівля/збут продукції промислового типу, будівельних матеріалів
Функції логіста:
* Допомога в організації доставки вантажів
* Контроль логістики (своєчасне завантаження та вивантаження товару)
* Пошук та підбір автомобілів (Lardi, Della)
Бухгалтерські функції:
* Участь у тендерах (підготовка необхідної документації)
* Документообіг (виставлення рахунків, облік приходу, виписка видаткових накладних, ТТН) в 1СПідприємство:8.2
* Контроль за поверненням первинних документів
* Створення щоденної звітності у форматі MS Ecxel, 1С
___________________________________________
✔️ Досягнення та навички:
* З успіхом освоїла нову для себе професію та сегмент ринку за 2 тижні
* Здобула навички роботи в режимі мультизадачності, успішно справлялася з останньою
* Набула досвіду обслуговування ключових клієнтів компанії
* Здобула навички успішних телефонних продажів
* Здобула навички управління персоналом
Агент з нерухомості (житловий сектор, комерційний та новобудови )
с 06.2012 по 03.2014
(1 год 9 месяцев)
АН Бордо, Дніпро (Нерухомість)
Функції:
* Ведення та оновлення існуючої бази клієнтів
* Пошук нових клієнтів, розширення існуючої бази
* Підготовка та супровід операцій з нерухомістю (сегмент ринку: продаж/оренда вторинної житлової нерухомості)
* Приватизація, узаконення, оцінка та підготовка інших документів щодо об'єктів нерухомості
* Переговори з потенційними клієнтами
* Організація та проведення презентації об'єктів нерухомості
___________________________________________
✔️ Досягнення та отримані навички:
* Протягом місяця освоїла нову професію з нуля
* Першу угоду з продажу житлової нерухомості закрила на другому тижні роботи
* Здобула позитивний досвід спілкування з чиновниками та іншими представниками держ.органів, першими особами компаній
* Успішно освоїла принципи та техніки особистих продажів, проведення презентацій та переговорів
Все це дало можливість працювати як фоп в сфері нерухомості в період дикрету та після нього
Образование
МАУП (Межрегіональна академія управління персоналом)
Психологія, Клінічний психолог, Київ
Высшее, с 2012 по 2016 (4 года)
Навчалася заочно в Києві. Отримала міжнародний диплом та ступінь бакалавра з клінічної психології.
УДХТУ (Український державний хіміко-технологічний університет)
Механічний, інженер, Дніпро
Неоконченное высшее, с 2010 по 2012 (2 года)
Очна освіта. На бюджеті. Отримувала стипендію. Після 2 курсу перевелася у м. Київ за академрізницею.
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- 1С:Підприємство
- CRM
- Водійські права кат. B
- Бітрікс24
- Робота в команді
- Фотографія
- Відеомонтаж
- Google Ads
- Реклама
- Самостійно приймаю рішення та несу відповідальність за це
- Оператор 1С 7.7/8.2: Підприємство
- Оператор 1С 7.7 /8.2:Підприємство
- Ведення документації
- Canva
- Adobe Photoshop
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Користувач 1С
- Здатність до навчання
- Ведення CRM
- Управління командою
- Управління магазином
- Лідерство
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — продвинутый
- Русский — свободно
Рекомендации
-
Руденко Станіслав Станіславович
Керівник відділу збуту, ТОВ Магістр Кофе
Контактные данные скрыты -
Баранов Юрій Олексійович
Засновник компанії, ТОВ Ремеріс-Автотранс
Контактные данные скрыты
Дополнительная информация
✅ Головні недоліки: самоорганізована та відповідальна, пунктуальна
✅ Легко та швидко навчаюсь новому
✅ Уважна до деталей
✅ Креативна та цілеспрямована
✅ Маю аналітичний склад ума
✅ Амбіверт, сангвінік з високою здатністю до реверсії
✅ Як подарунок: відсутність шкідливих звичок 🚭🚫 та не погане почуття гумору 😜
✅ I'm Aquarius ♒
Другие резюме этого кандидата
- PRO
35 000 грн
Каменское, Днепр, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер по роботі з клієнтами, Колл-центр "IT Tehnology", 7 месяцев
- Асистент засновника компанії, АН KVADRATGROUP realty, 2 года 9 месяцев
Каменское, Днепр, еще 2 города
Сайт пошуку роботи №1 в Україні Резюме від 7 червня 2024 Климєнко Катерина Асистент керівника, офіс-менеджер, адміністратор, керівник Повна зайнятість, неповна зайнятість. Вік: 30 років Місто...
Похожие кандидаты
-
Проджект-менеджер, адміністратор сайту, асистент керівника
Днепр, Удаленно -
Адміністратор, заступник директора, директор, керуючий
25000 грн, Днепр -
Помічник керівника, майстер, керівник, начальник дільниці, заступник
Днепр -
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, помічник керівника
16000 грн, Удаленно -
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
Днепр, Киев , еще 4 города -
Адміністратор, управляючий, офіс-менеджер
30000 грн, Днепр, Самар