Катерина
Асистент керівника, офіс-менеджер, адміністратор
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 30 років
- Місто проживання:
- Кам'янське
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Дніпро, Кам'янське, Київ, Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8143112
Досвід роботи
Менеджер по роботі з клієнтами
з 04.2023 по 09.2023
(5 місяців)
Ван Колл Центр, ООО, Львів (Телекомунікації, зв'язок)
* Продзвін бази клієнтів за готовим спічем
* Консультування клієнтів за послугами компанії
* Збір інформації від клієнта та внесення д₽. о бази
* Передання клієнта на старшого спеціаліста
Маю досвід у таких схемах як:
* банки (ВТБ, Сбер)
* МВД
* інвестиції (крипта, NFТ)
* скам, листування
Асистент засновника компанії
з 05.2020 по 03.2023
(2 роки 10 місяців)
АН KVADRATGROUP realty, Днепр (Нерухомість)
Обов'язки:
✔️ Маркетинг та реклама об'єктів в інтернеті (соцмережі, сайти реклами, месенджери)
✔️ Менеджмент реклами на майданчиках
✔️ Моніторинг об'єктів та актуалізація бази нерухомості керівника
✔️ SEO двох ботів у Telegram & особистого сайту керівника
✔️ Комунікація з клієнтами (листування, дзвінки, добірка об'єктів на запит, співпраця з колегами)
✔️ Оформлення договорів оренди нерухомості (набір договору, процедура підпису)
✔️ SMM-менеджмент у соцмережі FB & Instagram (сторіс, пости щодня)
Досягнення:
✔️ Керівнику вдалося здати 40 квартир та продати 12 за місяць, а завдяки делегуванню зобов'язань на мене.
✔️ Робила неможливе - можливим! А саме: знайшла та успішно оформила договір аренди у короткі терміни (2 дні), врахувала при цьому всі запити клієнта (сім'ї з 4 дітьми до 12 років та собакою), якому не змогли знайти квартиру протягом 3 місяців ніхто в місті.
Менеджер підтримки відділу збуту, оператор 1С
з 02.2020 по 04.2020
(2 місяці)
ТОВ Магістр Кофе, Дніпро (Роздрібна торгівля)
* Обробка замовлень в 1С:Підприємство
* Підготовка первинної документації за замовленнями
* Контроль відвантаження товару клієнту
* Контроль за дотриманням клієнтом договірних зобов'язань
* Контроль і списання паливно-мастильних матеріалів
Директор підприємства/гол.бухгалтер/адміністратор
з 02.2019 по 12.2019
(10 місяців)
ТОВ Учбовий центр Автошкола, Дніпро (Освіта, наука)
Адміністративна функція:
* Зустріч відвідувачів (виявлення потреб, призентація послуг школи, продаж послуги, фіксація клієнта)
* Прийом вхідних дзвінків
* Прийом/надсилання кореспонденції через НП
* Забезпечення життєдіяльності офісу технічно та адміністративно (замовлення води, кава, прибирання офісу, покупка канцелярії)
* Координація робочого та навчального процесів (складання розкладу занять, контроль якості навчання)
* Організація заходів
* Замовлення квитків, організація поїздок
* Виконання особистих прохань засновника
Бухгалтерія:
* Ведення внутрішнього та зовнішнього документообігу з контрагентами/дистриб'юторами
* Первинна/вторинна бухгалтерія (виставлення рахунків, актів)
* Касовий готівковий облік
Оплата поточних рахунків за фірмою (оренда, інтернет тощо)
Маркетинг:
* Робота з контестною рекламою в Google, FB, Instagram (таргеттинг, аналітика)
* Організація роботи промоутерів
* Ведення паблік-чатів у месенджерах
* Розвиток та впровадження нових напрямків ("дитяча автошкола", "школа дрифту", "школа контраварійного водіння")
Досягнення:
* Кар'єрне зростання від адміністратора до директора за 4 місяці
* Виведення компанії зі збитків у прибуток за 2 місяці, шляхом антикризового управління, оптимізації маркетингових процесів.
* Збільшення обороту та прибутку компанії в 3 рази, шляхом побудови ефективної структури відділу продажу та маркетингу
* Комп'ютеризувала бухгалтерію компанії: 1С 8.2, Me.Doc, клієнт-банк, електронний документообіг через файлообмінник та електронний кабінет податкової.
* Успішний підбір та адаптація персоналу у відділ обслуговування клієнтів, у відділ продажу
* Штат співробітників у підпорядкуванні (10-30) осіб
Помічник психотерапевта, керівника (віддалений вид зайнятості у режимі Online)
з 05.2018 по 06.2019
(1 рік 1 місяць)
МАУП г. Киев, Київ (Освіта, наука)
Адміністративна функція:
*Робота з базою клієнтів: пошук нових та підтримка існуючих
* Допомога в організації та проведенні психологічних тренінгів, вебінарів
* Реклама у соціальних мережах
* Контент-менеджмент пабліків у месенджерах
* Аналітика даних соц.мереж
Досягнення та отримані навички:
* Набула розуміння побудови реклами в соц.мережі та інтернет
* Успішно освоїла методи розміщення контекстної реклами та аналітики продажів
* Отримала навички продажів в соціальних мережах
Віддалений вид зайнятості у режимі Online
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, логіст, помічник гол. бухгалтера
з 09.2016 по 09.2017
(1 рік)
ТОВ Ремеріс-Автотранс, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функції менеджера по роботі з клієнтами:
* Ведення та розширення клієнтської бази, залучення нових клієнтів (виявлення потреби, презентація товару, укладання угоди)
* Проведення переговорів із клієнтами
* Складання та підписання договорів
* Створення комерційних пропозицій
* Контроль дебіторської заборгованості
* Закупівля/збут продукції промислового типу, будівельних матеріалів
Функції логіста:
* Допомога в організації доставки вантажів
* Контроль логістики (своєчасне завантаження та вивантаження товару)
* Пошук та підбір автомобілів (Lardi, Della)
Бухгалтерські функції:
* Участь у тендерах (підготовка необхідної документації)
* Документообіг (виставлення рахунків, облік приходу, виписка видаткових накладних, ТТН) в 1СПідприємство:8.2
* Контроль за поверненням первинних документів
* Створення щоденної звітності у форматі MS Ecxel, 1С
Досягнення та навички:
* З успіхом освоїла нову для себе професію та сегмент ринку за 2 тижні
* Здобула навички роботи в режимі мультизадачності, успішно справлялася з останньою
* Набула досвіду обслуговування ключових клієнтів компанії
* Здобула навички успішних телефонних продажів
* Здобула навички управління персоналом
Агент з нерухомості (житловий сектор(
з 06.2012 по 03.2014
(1 рік 9 місяців)
АН Бордо, Дніпро (Нерухомість)
Функції:
* Ведення та оновлення існуючої бази клієнтів
* Пошук нових клієнтів, розширення існуючої бази
* Підготовка та супровід операцій з нерухомістю (сегмент ринку: продаж/оренда вторинної житлової нерухомості)
* Приватизація, узаконення, оцінка та підготовка інших документів щодо об'єктів нерухомості
* Переговори з потенційними клієнтами
* Організація та проведення презентації об'єктів нерухомості
Досягнення та отримані навички:
* Протягом місяця освоїла нову професію з нуля
* Першу угоду з продажу житлової нерухомості закрила на другому тижні роботи
* Здобула позитивний досвід спілкування з чиновниками та іншими представниками держ.органів, першими особами компаній
* Успішно освоїла принципи та техніки особистих продажів, проведення презентацій та переговорів
Освіта
МАУП (Межрегіональна академія управління персоналом)
Психологія, Клінічний психолог, Київ
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)
Навчалася заочно в Києві. Отримала міжнародний диплом та ступінь бакалавра з клінічної психології.
УДХТУ (Український державний хіміко-технологічний університет)
Механічний, інженер, Дніпро
Незакінчена вища, з 2010 по 2012 (2 роки)
Очна освіта. На бюджеті. Отримувала стипендію. Після 2 курсу перевелася у м. Київ за академрізницею.
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — просунутий
- Російська — вільно
Рекомендації
-
Руденко Станіслав Станіславович
Керівник відділу збуту, ТОВ Магістр Кофе
Контактні дані приховані -
Баранов Юрій Олексійович
Засновник компанії, ТОВ Ремеріс-Автотранс
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
✅ Головні недоліки: самоорганізована та відповідальна, пунктуальна
✅ Легко та швидко навчаюсь
✅ Уважна до деталей
✅ Креативна та цілеспрямована
✅ Маю аналітичний склад ума
✅ Амбіверт, сангвінік з високою здатністю до реверсії
✅ Як подарунок: відсутність шкідливих звичок 🚭🚫 та не погане почуття гумору 😜
Інші резюме цього кандидата
30 000 грн
Кам'янське, Дніпро, ще 5 міст
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Асистент засновника компанії, АН KVADRATGROUP realty, 2 роки 9 місяців
Схожі кандидати
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Львів
Офис-менеджер, администратор офиса, помощник руководителя
20000 грн, Дніпро
Секретар, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, діловод
20000 грн, Львів
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 грн, Львів
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ