Наталія
Рекрутер, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, 14 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5253075
Опыт работы
Голова ОСББ
с 07.2019 по наст. время
(4 года 9 месяцев)
ОСББ"Озерна 10/1", Хмельницький (Сфера послуг)
Організація роботи в ОСББ
Інспектор відділу кадрів
с 06.2019 по 06.2020
(1 год)
Либідь Плаза, Хмельницький (Сфера послуг)
Підбір персоналу, прийняття,звільнення,відпустки,лікарняні,ведення кадрового діловодства
Інспектор з кадрів
с 09.2018 по 11.2018
(2 месяца)
ТОВ"Т-Стиль", Хмельницький (Легка промисловість)
Набуття досвіду
Менеджер з персоналу
с 02.2018 по 09.2018
(7 месяцев)
ТОВ"АГАС", Хмельницький (Торгівля продуктами харчування)
Ведення кадрового діловодства
Бухгалтер з 01.09.2003 по 02.01.2008 р.Керівник підрозділу по кадрах і трудових відносинах по 29.09.2012 р.
с 09.2003 по 09.2012
(9 лет)
ПМП"Принцип", Хмельницький (Торгівля продуктами харчування)
Набуття досвіду в кадровому діловодстві
Образование
Технологічний університет Поділля
Інженерно-економічний,Облік і аудит, Хмельницький
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 9 месяцев)
Базова освіта за напрямком "Економіка і підприємництво" здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва. Повна вища освіта за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію економіста.
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Проценко Наталія Анатоліївна
Дата народження:23.11.1980 р. Місце проживання: 29000
м.Хмельницький вул.Озерна 10/1В кв.170
тел.моб.[
Сімейний стан: одружена
Діти:Проценко Владислав Олександрович 08.03.2004р.н.
Проценко Анна Олександрівна 12.06.2008 р.н.
Досвід роботи: Приватне мале підприємство"Принцип"
З 01.09.2003 р.прийнята на посаду бухгалтера фінансово економічного відділу;
- звірка і заведення надходження товару в базу;
-контроль за реалізацією товару;
-звітність.
З 02.01.2008 р. переведена на посаду керівника підрозділу по кадрах і трудових відносинах;
- Керівництво кадровим діловодством(розробка посадових інструкцій,функціональних обов'язків співробітників підприємства,штатного розкладу,інструкцій по охороні праці,наказів,розпоряджень,ведення і контроль за видання кадрових наказів(прийняття,переміщеня,переведення,звільнення співробітників,накладення дисциплінарних стягнень,преміювання і тд.),контроль за нарахуванням заробітньої плати (графіки,табеля) і тд.;
-Підбір персоналу;
-Статистична звітність;
-Аналіз кадрів;
-Формування кадрового резерву;
-Знання 1 С: Підприємства"Кадри" версія 7.7
З 29.09.2012 р.звільнена за угодою сторін п.1 ст.36 КЗпП України.
З 01.10.2012 р. займалась підприємницькою діяльністю (торгівля на речовому ринку)
З 06.02.2018 р.менеджер з персоналу ТОВ "АГАС"(мережа продуктових магазинів хлібосол)
-Ведення кадрового діловодства:
*розробка посадових інструкцій, штатного розкладу;
* контроль за обліком складу підприємства;
*оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;
*формування і ведення особистих справ працівників, внесення змін пов'язаних з трудовою діяльністю;
*заповнення та ведення обліку та зберігання трудових книжок,визначення трудового та страхового стажу;
*видача довідок про теперішню та минулу трудову діяльність;
*ведення обліку надання відпусток, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
*заповнення лікарняних листів їх реєстрація та оформлення протоколу;
*ведення табелів робочого часу працівників;
*пошук та підбір персоналу;
*робота з програмами 1:С 7.8, 1:С 8.2 "Підприємство",ЗУП.
З 07.09.2018 р.звільнена за власним бажанням ст.38 КЗпП України.
З 14.09.2018 р. інспектор з кадрів ТОВ "Т-Стиль"(швейне виробництво)
-Прийняття, звільненння, переведення (видача наказів,оформлення трудових книжок згідно до чинного законодавства)
-Видача довідок з місця роботи;
-Надання чергових відпусток та відпусток без збереження ЗП;
-Пошук та підбір персоналу;
-Реєстрація лікарняних листів;
-Оформлення та відправлення почти;
-Ведення журналів з охорони праці;
- Робота з програмою 1:С 8.3 "Підприємство"
З 08.11.2018 р.звільнена за угодою сторін п.1 ст.36 КЗпП України.
Освіта
Навчання в Деражнянській ЗОШ № 3 01.09.1987р.-25.06.1998р.
1.09.1998 р.-1.07.2002р.Навчання в Технологічному університеті Поділля і отримала базову вищу освіту за напрямом"Економіка і підприємництво"здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва.
1.09.2002 р.-27.06.2003р.Навчання в Технологічному університеті Поділля і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію економіста.
Додаткова інформація про себе:Вільно володію українською та російською мовами.Вмілий користувач ПК (Word, Exsel, Internet).
Характеристика:
Наділена такими якостями як:спокійна,урівноважена, впевнена в собі, комунікабельна, маю лідерський характер і організаторські здібності , не боюсь труднощів і одноманітної роботи,не маю шкідливих звичок.
15.02.2021 р.
Похожие кандидаты
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
12000 грн, Хмельницкий
Інспектор відділу кадрів, юрист, менеджер
Хмельницкий
Менеджер з персоналу, помічник керівника
Хмельницкий
Менеджер з персоналу, керівник відділу управління персоналом
Хмельницкий
Кадровик, менеджер з кадрового адміністрування
Хмельницкий
Рекрутер, менеджер з персоналу, адміністратор
Хмельницкий