Резюме от 1 ноября 2021 PRO

Проценко Наталія Анатоліївна

Рекрутер, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, 14 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
41 год
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь. Доступ к контактам — от 390 грн.


Опыт работы

Голова ОСББ

с 07.2019 по наст. время (2 года 6 месяцев)
ОСББ"Озерна 10/1", Хмельницький (Сфера послуг)

Організація роботи в ОСББ

Інспектор відділу кадрів

с 06.2019 по 06.2020 (1 год)
Либідь Плаза, Хмельницький (Сфера послуг)

Підбір персоналу, прийняття,звільнення,відпустки,лікарняні,ведення кадрового діловодства

Інспектор з кадрів

с 09.2018 по 11.2018 (2 месяца)
ТОВ"Т-Стиль", Хмельницький (Швейне виробництво)

Набуття досвіду

Менеджер з персоналу

с 02.2018 по 09.2018 (7 месяцев)
ТОВ"АГАС", Хмельницький (Торгівля продуктами харчування)

Ведення кадрового діловодства

Бухгалтер з 01.09.2003 по 02.01.2008 р.Керівник підрозділу по кадрах і трудових відносинах по 29.09.2012 р.

с 09.2003 по 09.2012 (9 лет)
ПМП"Принцип", Хмельницький (Торгівля продуктами харчування)

Набуття досвіду в кадровому діловодстві


Образование

Технологічний університет Поділля

Інженерно-економічний,Облік і аудит, Хмельницький
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 9 месяцев)

Базова освіта за напрямком "Економіка і підприємництво" здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва. Повна вища освіта за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію економіста.


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Вмілий користувач Word, Exsel, Internet.Знання програм 1:С "кадри" 7;8.2;8.3;ЗУП


Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Проценко Наталія Анатоліївна
Дата народження:23.11.1980 р. Місце проживання: 29000
м.Хмельницький вул.Озерна 10/1В кв.170
тел.моб.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: одружена
Діти:Проценко Владислав Олександрович 08.03.2004р.н.
Проценко Анна Олександрівна 12.06.2008 р.н.

Досвід роботи: Приватне мале підприємство"Принцип"
З 01.09.2003 р.прийнята на посаду бухгалтера фінансово економічного відділу;
- звірка і заведення надходження товару в базу;
-контроль за реалізацією товару;
-звітність.

З 02.01.2008 р. переведена на посаду керівника підрозділу по кадрах і трудових відносинах;
- Керівництво кадровим діловодством(розробка посадових інструкцій,функціональних обов'язків співробітників підприємства,штатного розкладу,інструкцій по охороні праці,наказів,розпоряджень,ведення і контроль за видання кадрових наказів(прийняття,переміщеня,переведення,звільнення співробітників,накладення дисциплінарних стягнень,преміювання і тд.),контроль за нарахуванням заробітньої плати (графіки,табеля) і тд.;
-Підбір персоналу;
-Статистична звітність;
-Аналіз кадрів;
-Формування кадрового резерву;
-Знання 1 С: Підприємства"Кадри" версія 7.7
З 29.09.2012 р.звільнена за угодою сторін п.1 ст.36 КЗпП України.

З 01.10.2012 р. займалась підприємницькою діяльністю (торгівля на речовому ринку)

З 06.02.2018 р.менеджер з персоналу ТОВ "АГАС"(мережа продуктових магазинів хлібосол)
-Ведення кадрового діловодства:
*розробка посадових інструкцій, штатного розкладу;
* контроль за обліком складу підприємства;
*оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;
*формування і ведення особистих справ працівників, внесення змін пов'язаних з трудовою діяльністю;
*заповнення та ведення обліку та зберігання трудових книжок,визначення трудового та страхового стажу;
*видача довідок про теперішню та минулу трудову діяльність;
*ведення обліку надання відпусток, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
*заповнення лікарняних листів їх реєстрація та оформлення протоколу;
*ведення табелів робочого часу працівників;
*пошук та підбір персоналу;
*робота з програмами 1:С 7.8, 1:С 8.2 "Підприємство",ЗУП.
З 07.09.2018 р.звільнена за власним бажанням ст.38 КЗпП України.

З 14.09.2018 р. інспектор з кадрів ТОВ "Т-Стиль"(швейне виробництво)
-Прийняття, звільненння, переведення (видача наказів,оформлення трудових книжок згідно до чинного законодавства)
-Видача довідок з місця роботи;
-Надання чергових відпусток та відпусток без збереження ЗП;
-Пошук та підбір персоналу;
-Реєстрація лікарняних листів;
-Оформлення та відправлення почти;
-Ведення журналів з охорони праці;
- Робота з програмою 1:С 8.3 "Підприємство"
З 08.11.2018 р.звільнена за угодою сторін п.1 ст.36 КЗпП України.

Освіта
Навчання в Деражнянській ЗОШ № 3 01.09.1987р.-25.06.1998р.

1.09.1998 р.-1.07.2002р.Навчання в Технологічному університеті Поділля і отримала базову вищу освіту за напрямом"Економіка і підприємництво"здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва.

1.09.2002 р.-27.06.2003р.Навчання в Технологічному університеті Поділля і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію економіста.

Додаткова інформація про себе:Вільно володію українською та російською мовами.Вмілий користувач ПК (Word, Exsel, Internet).

Характеристика:
Наділена такими якостями як:спокійна,урівноважена, впевнена в собі, комунікабельна, маю лідерський характер і організаторські здібності , не боюсь труднощів і одноманітної роботи,не маю шкідливих звичок.

15.02.2021 р.


Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Кандидаты в категории
Кандидаты по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: