Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Марина

HR-керівник, 40 000 грн

Рассматривает должности:
HR-керівник, Менеджер з персоналу
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з підбору персоналу

с 11.2024 по наст. время (9 месяцев)
Лаян віннер, ТОВ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Знайшла та провела співбесіди більше ніж з 1000 медичних працівників (хірурги, стоматологи, акушер - гінекологи, лікарі терапевти та медичні сестри).

Додатково веду всю кадрову документацію: прийняття, звільнення, переведення та інше.

Вчасно надаю бухгалтерії перевірені мною табелі робочого часу медичних працівників (20 відділень по Україні).

Контролюю використання відпусток: щорічні основні, додаткові, соціальні тощо.

Працюю в програмі "Облік медичних кадрів України",

Своєчасно вношу всі зміни в трудовій діяльності працівників до Пенсійного Фонду України.

Впевнений користувач ПК.

Легко навчаюсь новому.

За сумісництвом працюю в ТОВ "Європейський медичний центр в Україні"
На посаді інспектора відділу кадрів
Здійснюю: прийоми, переводи, звільнення, щорічні відпустки, табелі, консультую з кадрових питань весь колектив компанії.

Інспектор відділу кадрів

с 02.2022 по 06.2023 (1 год 4 месяца)
ТОВ "Арма-Моторс" ТОВ "Вікінг Моторз"", Киев (Автобізнес та автосервіс)

- Веду прийом/переведення/
звільнення працівників
- контролюю проведення
лікарняних, складаю
протоколи
- складаю та контролюю
штатний розпис підприємства
- працюю з базами
1С:Підприємство ЗУП, М.Е.Doc,
МS Office, Excel, Outlook, CRM та
BITRIX
- складаю графік та веду
контроль надання щорічних/
додаткових відпусток
- Веду/контролюю військовий
облік
- табелюю співробітників

- співпрацюю зі всіма працівниками з будь-яких кадрових питань та військового обліку
- веду листування за потребою з будь-яких кадрових та питань військового обліку
- Складаю накази, контролюю їх
підписання та виконання
- додатково суміщую кадрову діяльність в 4 компаніях неофіційно.

Начальник відділу кадрів

с 09.2015 по 06.2021 (5 лет 9 месяцев)
ТОВ "Мега-Ладон", Київ (Охорона, безпека)

Кількість працівників - 500 чол.
В підпорядкуванні - инспектор з кадрів, рекрутер, фахівець з військового обліку, тісна взаємодія з начальниками всіх відділів.
Знаю та використовую весь функціонал кадрової роботи. Успішно проходила перевірки Державних органів України з питань праці. Вела ділове листування, згідно запитів від Державних органів України. Впевнений користувач ПК, 1С:Підприємство ЗУП, М.Е.Doc, МS Office, Excel.

Кадровик

с 01.2010 по наст. время (15 лет 7 месяцев)
Онлайн, Київ (Автобізнес та автосервіс)

За 25000 грн в місяць (за одну ТОВ) готова вести онлайн більшу частину кадрової роботи.

Менеджер з персоналу

с 12.2004 по 10.2014 (9 лет 10 месяцев)
БО "Мережа", Кривий Ріг (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Кількість співробітників - 600 чоловік.
У підпорядкуванні - 4 співробітника.

Приймала активну участь у створенні компанії та кадрової політики з нуля.

Розробила та впровадила документацію: структуру всієї організації, кадрову політику, правила внутрішнього трудового розпорядку, трудові договори, ЦПГ договору, штатний розпис, брала активну участь у написанні Статуту та колдоговору.
Самостійно написала проект, який підібрала керівний склад для роботи, а також: юриста, психолога, медперсонал, консультантів. Працювала із центром зайнятості, пенсійним фондом. Успішно вела всю звітність.

Образование

КНУ

Правознавство, Кривий Ріг
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)

Відмінні знання КЗпП України

Дополнительное образование и сертификаты

МАУП, директор з персоналу

2014, 3 місяці

"Кортекс" консалтингова компанія, кадровий облік

2017

Військовий облік на підприємствах.

2025

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Outlook
  • CRM
  • Бітрікс24
  • M.E.Doc
  • 1С ЗУП
  • Маю позитивний досвід в АГРО та АВІА бізнесі з кадрових питань
  • Маю позитивний досвід роботи в приватних медичних закладах
  • Закінчила художню школу з відзнакою
  • Стресостійкість
  • Ведення кадрового обліку
  • Підбір керівного персоналу
  • Адаптивність
  • Побудова HR-бренду
  • Користувач 1С
  • Постійно вивчаю та вдосконалюю англійську мову

Знание языков

  • Русский — выше среднего
  • Украинский — выше среднего
  • Английский — средний

Дополнительная информация

- пунктуальна
- дисциплінована
- стресостійка
- комуникабельна
- маю досвід у проведенні
масових заходів та тренінгів
- веду здоровий спосіб життя
- багато читаю
- постійно навчаюсь, наразі підвищую рівень з англійської мови
- обговорюю ідеї, а не інших
людей
- маю водійське посвідчення
категорії В

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: