Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 июля 2023

Марина

Менеджер з адміністративної діяльності

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з адміністративної діяльності

с 03.2019 по наст. время (5 лет 2 месяца)
Ajax Systems, Київ (IT)

Основні обов’язки:
-контроль адміністративних операцій в усіх офісах компанії
-систематичне покращення адміністративних сервісів
-співпраця з підрядниками та постачальниками, організація тендерів;
-закупівля матеріалів, обладнання, офісних меблів тощо;
-планування, контроль, аналіз та оптимізація бюджету адміністративних витрат;
-пошук нових та масштабування діючих офісів /складів/виробничих приміщень.
Досвід та навички:
-управління технічною командою (власною чи аутсорс);
-досвід розробки, вдосконалення та оптимізації адміністративних процесів;
-управління складними адміністративними проектами релокацій, закупівель;
-вміння швидко та комфортно вирішувати критичні адміністративні ситуації з внутрішнім замовником;
-досвід у побудові сервіс орієнтовного управління;
-контроль та підтримання порядку в офісі (взаємодія з клінінгом та службою безпеки);
-підготовка переговорних кімнат для засідань, зустрічей, нарад;
-забезпечення життєдіяльності офісу — замовлення продуктів, води, канцелярії тощо;
-ведення кореспонденції та забезпечення документообігу в межах своєї компетенції;
-комунікація по телефону (відповіді на дзвінки та подання довідок у межах своїх повноважень) та електронною поштою;
-виконання розпоряджень та наказів безпосереднього керівника.

Офіс-менеджер, event-менеджер

с 05.2017 по 12.2018 (1 год 7 месяцев)
“Young Minds”, “Cryptominds”, Київ (Освіта, наука)

Обов'язки event-менеджер:
- організація заходів: вигадування концепцій, ідей, сценаріїв; складання кошторисів та календарних графіків;
- пошук підрядників та управління їх роботою;
- узгодження робіт з іншими відділами (PR, реклама, продаж);
- ведення документообігу.

Офіс-менеджер (помічник керівника)

с 10.2016 по 04.2017 (6 месяцев)
Компанія “GB”, Київ (Роздрібна торгівля)

Тайм-менеджмент:
– складання та планування графіка керівника – домовлятися про зустрічі, відстежувати його робочий розклад;
– фіксувати і нагадувати керівнику про те, що він повинен зробити, інформувати його про дедлайни, зустрічі, поїздки та інші ділові заходи.
Організація та забезпечення робочих заходів:
– підготовка та проведення зустрічей, переговорів, нарад, презентацій, ведення протоколів, розсилка повідомлень та запрошень учасникам заходів, а також надання їм інформації про підсумки зустрічей;
– організація чи контроль організації відряджень (підготовка проїзних документів, організація розміщення, транспорту, перекладача тощо).
Ведення документації:
– робота з поштою – сортування пошти за ступенем важливості та терміновості, знання переадресації листів;
– робота з документами – складання необхідних ділових паперів, листів, заяв тощо, редагування документів, документообіг, робота в CRM.
Підтримка ділових контактів, прийом телефонних дзвінків та правильна їх переадресація.
Робота офіс-менеджера:
– підтримка робочого місця керівника у повному порядку, контроль за працездатністю технічних процесів;
– контроль витратних матеріалів, підтримка контактів з постачальниками та службами, які відповідають за робочі процеси.
Робота заступника:
– пошук для керівника інформації, а також вирішення питань з різних завдань;
– виступати представником компанії на ділових заходах, висловлювати позицію та відповідати на запитання.

Образование

ВП “Кіровоградський факультет Київського національного університету культури та мистецтв”

Менеджер з готельно-ресторанної справи, Кропивницкий
Высшее, с 2007 по 2012 (5 лет)

Знания и навыки

Користувач 1С Користувач ПК Ведення CRM R-Keeper Сумлінність Ведення документації Адміністрування офісу Управління командою Інвентаризація

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Закінчила 2-х місячне навчання в Академії віддалених професій 6.0 та освоїла 6 професій: сторізмейкер, рілзмейкер, куратор онлайн-курсів, менеджер з продажів, сценарист прогрівів, смм-спеціаліст.
Маю досвід роботи тренером в фітнес-центрі.
Вільно володію програмами 1С, Jira, R-Keeper, касовий апарат,
володію навичками роботи з комп'ютером на рівні просунутого користувача
Відповідальна, комунікабельна, стресостійка, лояльна, знаюча правила документообігу, володію правилами ділового етикету, маю грамотну мову, розвинене аналітичне мислення, вмію побудувати доброзичливі стосунки з людьми, швидко навчаюся, ініціативна, акуратна, старанна, виконавча, вимоглива до себе.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: