Марина
Менеджер з адміністративної діяльності
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5266700
Опыт работы
Менеджер з адміністративної діяльності
с 03.2019 по наст. время
(5 лет 2 месяца)
Ajax Systems, Київ (IT)
Основні обов’язки:
-контроль адміністративних операцій в усіх офісах компанії
-систематичне покращення адміністративних сервісів
-співпраця з підрядниками та постачальниками, організація тендерів;
-закупівля матеріалів, обладнання, офісних меблів тощо;
-планування, контроль, аналіз та оптимізація бюджету адміністративних витрат;
-пошук нових та масштабування діючих офісів /складів/виробничих приміщень.
Досвід та навички:
-управління технічною командою (власною чи аутсорс);
-досвід розробки, вдосконалення та оптимізації адміністративних процесів;
-управління складними адміністративними проектами релокацій, закупівель;
-вміння швидко та комфортно вирішувати критичні адміністративні ситуації з внутрішнім замовником;
-досвід у побудові сервіс орієнтовного управління;
-контроль та підтримання порядку в офісі (взаємодія з клінінгом та службою безпеки);
-підготовка переговорних кімнат для засідань, зустрічей, нарад;
-забезпечення життєдіяльності офісу — замовлення продуктів, води, канцелярії тощо;
-ведення кореспонденції та забезпечення документообігу в межах своєї компетенції;
-комунікація по телефону (відповіді на дзвінки та подання довідок у межах своїх повноважень) та електронною поштою;
-виконання розпоряджень та наказів безпосереднього керівника.
Офіс-менеджер, event-менеджер
с 05.2017 по 12.2018
(1 год 7 месяцев)
“Young Minds”, “Cryptominds”, Київ (Освіта, наука)
Обов'язки event-менеджер:
- організація заходів: вигадування концепцій, ідей, сценаріїв; складання кошторисів та календарних графіків;
- пошук підрядників та управління їх роботою;
- узгодження робіт з іншими відділами (PR, реклама, продаж);
- ведення документообігу.
Офіс-менеджер (помічник керівника)
с 10.2016 по 04.2017
(6 месяцев)
Компанія “GB”, Київ (Роздрібна торгівля)
Тайм-менеджмент:
– складання та планування графіка керівника – домовлятися про зустрічі, відстежувати його робочий розклад;
– фіксувати і нагадувати керівнику про те, що він повинен зробити, інформувати його про дедлайни, зустрічі, поїздки та інші ділові заходи.
Організація та забезпечення робочих заходів:
– підготовка та проведення зустрічей, переговорів, нарад, презентацій, ведення протоколів, розсилка повідомлень та запрошень учасникам заходів, а також надання їм інформації про підсумки зустрічей;
– організація чи контроль організації відряджень (підготовка проїзних документів, організація розміщення, транспорту, перекладача тощо).
Ведення документації:
– робота з поштою – сортування пошти за ступенем важливості та терміновості, знання переадресації листів;
– робота з документами – складання необхідних ділових паперів, листів, заяв тощо, редагування документів, документообіг, робота в CRM.
Підтримка ділових контактів, прийом телефонних дзвінків та правильна їх переадресація.
Робота офіс-менеджера:
– підтримка робочого місця керівника у повному порядку, контроль за працездатністю технічних процесів;
– контроль витратних матеріалів, підтримка контактів з постачальниками та службами, які відповідають за робочі процеси.
Робота заступника:
– пошук для керівника інформації, а також вирішення питань з різних завдань;
– виступати представником компанії на ділових заходах, висловлювати позицію та відповідати на запитання.
Образование
ВП “Кіровоградський факультет Київського національного університету культури та мистецтв”
Менеджер з готельно-ресторанної справи, Кропивницкий
Высшее, с 2007 по 2012 (5 лет)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Закінчила 2-х місячне навчання в Академії віддалених професій 6.0 та освоїла 6 професій: сторізмейкер, рілзмейкер, куратор онлайн-курсів, менеджер з продажів, сценарист прогрівів, смм-спеціаліст.
Маю досвід роботи тренером в фітнес-центрі.
Вільно володію програмами 1С, Jira, R-Keeper, касовий апарат,
володію навичками роботи з комп'ютером на рівні просунутого користувача
Відповідальна, комунікабельна, стресостійка, лояльна, знаюча правила документообігу, володію правилами ділового етикету, маю грамотну мову, розвинене аналітичне мислення, вмію побудувати доброзичливі стосунки з людьми, швидко навчаюся, ініціативна, акуратна, старанна, виконавча, вимоглива до себе.
Похожие кандидаты
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Киев
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Киев, Ирпень
Керівник середньої ланки, менеджер з продажу
Киев
Керівник середньої ланки, адміністратор
25000 грн, Киев
Администратор, руководитель среднего звена
Киев, Удаленно
Офис-администратор, менеджер по административной деятельности
Киев