Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 июня 2020

Анна

Асистент керівника, 14 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор задач

с 01.2018 по 02.2019 (1 год 1 месяц)
FreshMart, Київ (Торгівля)

- за дорученням директора погоджувала окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводила до них вказівки і розпорядження керівника;
- контролювала виконання вказівок і розпоряджень через Бітрікс 24;
- налаштувала онлайн зв’язок через програму Go to Meeting;
- здійснювала збір матеріалів і інформації, необхідних директору, готувала аналітичні, інформаційні, довідкові та інші матеріали і представляла їх керівнику;
- за дорученням директора становила листи, запити, інші документи;
- виконувала роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить директор (збір необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація), вела протоколи засідань і нарад;
- проводила співбесіди;
- проводила навчання персоналу та атестацію;
- шукала підрядчиків для виконання будівельних робіт;
- підготовлювала презентації у PowerPoint 2016;
- щомісяця робила моніторинг рівня заробітної плати;
- співпрацювала з типографією.

В.о. директора магазину

с 03.2017 по 01.2018 (10 месяцев)
Milavitsa, Київ (Торгівля)

- Управління, організація і контроль роботи персоналу;
- У разі необхідності виконання обов'язків співробітника магазина;
- Оптимізація і контроль видаткової частини бюджету об'єкта торгівлі;
- Вирішення питань з орендодавцями;
- Вирішення питань з інкасації;
- Правильне ведення всієї документації магазину;
- Контроль і забезпечення безперебійної роботи програмного забезпечення і торгового устаткування;
- Аналіз результатів продажів, розробка заходів щодо підвищення якості торгівлі;
- Організація обліку ТМЦ і звітність директору підприємства (власнику).

Начальник дільниці

с 04.2011 по 12.2016 (5 лет 8 месяцев)
McDonalds, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- раціональна організація праці персоналу ресторану;
- забезпечення і контроль наявності необхідних запасів товарно-матеріальних ресурсів;
- контроль технічного стану технологічного обладнання;
- ведення облікової та звітної документації;
- дотримання правил охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, санітарних правил і гігієнічних нормативів;
- контроль якості обслуговування відвідувачів ресторану;
- прийом і розстановка кадрів;
- розподіл обов'язків і делегування повноважень;
- планування, організація та контроль ефективності навчання персоналу, в т. ч. на робочих місцях;
- розвиток внутрішньо корпоративної культури і службової етики;
- атестація персоналу ресторану;
- ведення документації, передбаченої посадовими обов'язками;
- інвентаризація ТМЦ.

Образование

Київський механіко-технологічний коледж

Соціальна робота, Київ
Среднее специальное, с 2007 по 2011 (3 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

«Продажи, основанные на ценностях» бізнес-тренера Юлія Некрасова.

16 годин

Семінар Костянтина Коптелова «Алгоритм проведення стратегічної сесії».

8 годин

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer Opera Mozilla Firefox Outlook Express Express

Знание языков

Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Швидкість обробки і засвоєння інформації.
Сумлінна, пунктуальна, чуйна. Відповідальна, швидко знаходжу спільну мову з людьми. Самокритична, але це допомагає завжди добиватися результату.
Отримала грамоту "За відвагу" від пейнтбол-клубу Гепард.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: