- PRO
Олександр
Начальник відділу обслуговування клієнтів, керівник контакт-центру
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 40 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5292390/
Опыт работы
Начальник відділу обслуговування клієнтів
с 08.2021 по наст. время
(3 года 1 месяц)
Кредіплюс торгова марка FinX, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- налаштування процесу якісного опрацювання звернень клієнтів та інформування діючих та потенційних клієнтів по новим пропозиціям компанії з метою оформлення кредитів;
- контроль роботи працівників контактного центру;
-налаштування звітності контакт-центру;
-планування діяльності контакт - центру, постановка планів, контроль виконання поставлених планів;
-систематизація та аналіз звернень клієнтів, виявлення вузьких місць в процесах і їх поліпшення;
- автоматизація процесів в сфері обслуговування клієнтів;
- супроводження оперативного оброблення чату;
- обробка вхідних дзвінків лінії 0-800;
- продаж кредитних продуктів компанії;
- збір кредиторської заборгованості.
Начальник відділу обслуговування телефонних звернень
с 07.2020 по 02.2021
(7 месяцев)
АТ "Укрпошта, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- налаштування процесу якісного опрацювання скарг клієнтів та інформування стосовно вирішення питання по суті;
- контроль роботи працівників контактного центру 1-ї та 2- лінії;
-підготовка статистичних даних і звітів для відстеження динаміки показників;
-планування діяльності контакт - центру, постановка планів, контроль виконання поставлених планів;
систематизація та аналіз звернень клієнтів, виявлення вузьких місць в процесах і їх поліпшення.
Начальник контакт-центру
с 07.2019 по 07.2020
(1 год)
Благодійний Фонд Ріната Ахметова, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
-щомісячне проведення телефонного опитування благоотримувачів стосовно якості отриманої допомоги;
- контроль роботи операторів;
-управління життєвим циклом оператора, управління процесом адаптації та розвитку співробітників;
підготовка статистичних даних і звітів для відстеження динаміки показників;
-планування діяльності контакт - центру, постановка планів, контроль виконання поставлених планів;
систематизація та аналіз звернень клієнтів, виявлення вузьких місць в процесах і їх поліпшення.
Начальник координаційного центру
с 11.2018 по 07.2019
(8 месяцев)
ТОВ «Фрідом Фінанс», Київ (Фінанси, банки, страхування)
- побудова роботи контакт - центру «з нуля»;
- контроль роботи операторів;
-управління життєвим циклом оператора, управління процесом адаптації та розвитку співробітників;
підготовка статистичних даних і звітів для відстеження динаміки показників;
-планування діяльності контакт - центру, постановка планів, контроль виконання поставлених планів;
систематизація та аналіз звернень клієнтів, виявлення вузьких місць в процесах і їх поліпшення.
Керівник контакт центру
с 06.2015 по 08.2018
(3 года 2 месяца)
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- побудова роботи контакт - центру «з нуля»;
- контроль роботи операторів;
- налагодження партнерських відносин з банками-агентами з метою оперативного вирішення проблемних питань клієнтів;
підготовка статистичних даних і звітів для відстеження динаміки показників;
-планування діяльності контакт - центру, постановка планів, контроль виконання поставлених планів;
-управління життєвим циклом оператора, управління процесом адаптації та розвитку співробітників;
систематизація та аналіз звернень клієнтів, виявлення вузьких місць в процесах і їх поліпшення.
Куратор Західної і Південної Дирекції відділу моніторингу та координації продажів регіональної мережі
с 08.2007 по 04.2015
(7 лет 8 месяцев)
АТ «Дельта Банк», Київ (Підтримка продажів банківських продуктів)
- контроль і підтримка роботи мережі в питаннях продажу;
- забезпечення ефективної роботи відділень (контроль касових лімітів, мінімізація відтоку депозитів, вирішення кадрових питань та ін);
- моніторинг якості роботи відділень банку;
- оперативне вирішення нестандартних ситуацій.
Фахівець центру обслуговування клієнтів компанії
с 06.2006 по 08.2007
(1 год 2 месяца)
«Київстар GSM», Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- обробка вхідних дзвінків;
- дотримання стандартів якості обслуговування абонентів;
- виконання KPI
Образование
Академія праці та соціальних відносин Федерації професійних спілок України
Економічний, Київ
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)
Спеціальність "Фінанси"
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Спеціалізація
Більше 10 років досвіду в сфері по роботі над якістю обслуговування клієнтів. Знання процесів обслуговування клієнтів контакт центру; успішний досвід, як оптимізації, так і впровадження нових процесів обслуговування; розробка ефективної системи KPI контакт-центру, що дозволило підвищити рівень лояльності клієнтів
Досвід роботи:
Похожие кандидаты
-
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
35000 грн, Киев -
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Киев, Львов, Удаленно -
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков -
Керівник, заступник керівника підприємства (підрозділу), операційний (виконавчий) директор
Киев -
Заступник директора, керівник напрямку, проєкту, начальник відділу
Киев -
Директор, заступник директора, керівник департаменту
Киев