Олег
Директор, керівник відділу реклами та маркетингу (PR)
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 50 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5309315
Опыт работы
Local Expert - freelancer
с 11.2015 по 07.2018
(2 года 8 месяцев)
G Inc., Київ (Інформаційні технології, системна інтеграція)
• Контент;
• експертиза;
• оптимізація.
БІЗНЕС – ТРЕНЕР/ВИКЛАДАЧ (freelancer)
с 12.2013 по 05.2018
(4 года 5 месяцев)
«Центр бізнес-технологій «ProBusinessCenter», Київ (Навчання передовим технологіям бізнесу)
• Розробка навчальних планів і програм з дисципліни кафедри,
• проведення лекцій з предмету;
• контроль підсумкової атестації.
BS International
с 11.2013 по наст. время
(10 лет 6 месяцев)
Директор з маркетингу, Київ (Послуги для бізнесу, консалтинг)
• Організація роботи, управління діяльністю відділу реклами і маркетингу;
• SEO, SMM платформа (просування груп, сторінок профілю), контекстна реклама, еmail-маркетинг;
• аналіз конкурентного середовища, оцінка переваг;
• розробка фірмового стилю, ребрендинг;
• впровадження програми позиціонування і концепцій PR-кампаній;
• здійснення рекламної та маркетингової діяльності, стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних і маркетингових заходів;
• організація прес-конференцій і презентацій;
• реалізація крос-маркетингових кампаній;
• робота з телеканалами (виготовлення і розміщення прямої реклами);
• робота з радіостанціями (виготовлення і розміщення аудіо-роликів, проведення, створення аудіо-бренда, тощо);
• реалізація програми зовнішньої реклами;
• оптимізація бізнес-процесів і запуск нових бізнес-напрямків;
• розробка і запуск нових продуктів;
• розробка, організація та проведення мультимедійних маркетингових заходів;
• проведення маркетингових досліджень;
• аналітика ЗМІ і СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ;
• ефективне управління репутацією;
• комунікації з представниками ЗМІ, розміщення прямої реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації).
ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ
с 11.2012 по 10.2013
(11 месяцев)
КОРПОРАЦІЯ «РІЕЛ – ГРУПП», Львів (Будівництво, девелопмент)
• Розробка маркетингової стратегії на основі загальної стратегії розвитку Компанії, PR і просування бренду Компанії на ринку нерухомості;
• проведення рекламних та PR-кампаній;
• бюджетування, аналіз ринкової ситуації;
• рекомендації щодо збільшення продажів;
• організація заходів для представників ЗМІ;
• контекстна реклама і СЕО оптимізація;
• робота з соціальними мережами (SMM);
• створення стійкого інформаційного поля.
КОНСУЛЬТАНТ З МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ І ПРОСУВАННЯ БРЕНДА (freelancer)
с 09.2011 по 10.2012
(1 год 1 месяц)
«PGR», Київ (Послуги для бізнесу, консалтинг)
• Розробка стратегії і проведення рекламних заходів (канали: інтернет-маркетинг, соц. мереж, зовнішньої, ТВ, реклама на транспорті);
• програми стимулювання продажів для нових ринків збуту;
• розробка фірмового стилю, образу;
• оптимізація бюджетних коштів.
КЕРІВНИК СЛУЖБИ РЕКЛАМИ І МАРКЕТИНГУ
с 06.2003 по 08.2011
(8 лет 2 месяца)
ПІІ «ЛУКОЙЛ - Україна», Київ (Нафтова компанія)
• Формування і реалізація комунікаційної стратегії компанії на паливному ринку, розробка і реалізація комплексу PR заходів;
• взаємодії із засобами масової інформації всіх рівнів;
• розробка і реалізація плану ATL і BTL заходів;
• здійснення масштабних соціальних проектів;
• проведення і організація великих спонсорських заходів;
• організація участі у виставках, підготовка і ведення бюджету прямої реклами за напрямками;
• підготовка аналітичної інформації щодо галузі;
• локальні і глобальні маркетингові дослідження;
• реалізація маркетингових завдань і контроль ефективності проведених заходів, розробка і реалізація маркетингової і рекламної стратегії бренду;
• введення системи і організація продажів B2B і B2C;
• впровадження збутової стратегії компанії;
• розробка брендів і виведення нових продуктів на ринок.
Керівник департаменту маркетингу та PR
с 11.2001 по 03.2003
(1 год 4 месяца)
«UMH group», Київ (ЗМІ, медіа)
• Аналітика медіа-ринку;
• розробка рекламних проектів;
• впровадження програм стимулювання продажів;
• розробка і реалізація PR програм просування брендів;
• контроль виконання робіт за проектами.
КЕРІВНИК ДЕПАРТАМЕНТУ МАРКЕТИНГУ ТА PR
с 03.1997 по 11.2001
(4 года 8 месяцев)
Univest Group, Киев (ЗМІ, медіа)
• Організація і проведення міських і регіональних виставок;
• складання та обробка бази даних;
• систематизація діяльності;
• підготовка фінансових планів;
• контроль роботи спеціалістів проекту і рекламного відділу;
• ведення корпоративних клієнтів компанії - Dupont, Monsanto, Bayer;
• управління департаментом спецпроектів.
ДИРЕКТОР
с 08.1994 по 12.1996
(2 года 4 месяца)
ДИРЕКТОР ТОВ «ЕТРА», Киев (Видавництво, поліграфія)
• Керівництво групою реалізації та виробництва видавництва.
КЕРІВНИК ДЕПАРТАМЕНТУ
с 01.1994 по 11.1994
(10 месяцев)
КОМПАНІЯ «ПВІТА», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Управління департаментом постачання ТНП.
Образование
«Serendipity Marketing School»
Маркетинг інтернет-проектів, Київ
Высшее, с 2016 по 2016 (1 месяц)
Курс ефективної роботи з ключовими напрямками інтернет-маркетингу, а саме з SMM, контекстною рекламою, SEO, Google Analytics, PR, медиапланированием, проектним менеджментом
Київський Державний Університет ім. Т.Г. Шевченко.
Журналістика (Рекламіст), Київ
Высшее, с 2002 по 2005 (2 года 9 месяцев)
Київський Державний Економічний Університет
Економіка і маркетинг, Київ
Высшее, с 1997 по 2002 (4 года 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
TEAM TRAINING internetional, «Маркетинг і система продажів»
2009 р. 6 місяців
«INFOR MANAGER» • «Ефективні переговори»
2011
Знания и навыки
Знание языков
Английский — средний
Рекомендации
Кривокоритов А.В.
CEO, BSI
Дополнительная информация
• Управління великими проектами та успішна реалізація.
• Введення нових продуктів за сезонним використанню і нової ТМ.
• Експертне знання всіх бізнес-процесів роздрібного бізнесу.
• Розробка стратегії розвитку бренду (від розробки до реалізації).
• Стимуляція збуту в роздрібній реалізації та оптових продажах.
• Наявність прямих контактів з журналістами, медіа планерами і керівниками ЗМІ.
Другие резюме этого кандидата
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Local Expert - freelancer, G Inc., 2 года 8 месяцев
- БИЗНЕС – ТРЕНЕР/ПРЕПОДАВАТЕЛЬ (freelancer), Центр бизнес-технологий Pro Business Center, 2 года 8 месяцев
Похожие кандидаты
Руководитель, начальник отдела рекламы, маркетинга (PR)
Днепр, Запорожье
,
еще 2 города
Заступник директора департаменту, управління, начальник відділу, керівник проєктів
Киев
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Киев
Директор департаменту, заступник директора, начальник відділу
Ивано-Франковск, Львов, Удаленно
Викладач, директор, заступник директора, начальник відділу
Киев, Удаленно
Директор з маркетингу, керівник відділу реклами, проєктів
Удаленно