Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2024

Лилия

Адміністратор, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Бакалюк Лілія Костянтинівна
Дата народження: 30 січня 1983р.
Діти: син 15.12.2004 р. н.
Сімейний стан: незаміжня
Адреса проживання: м.Київ
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: набути необхідного професійного
досвіду, використати та реалізувати його.
Вдосконалювати свої знання та навички.
Освіта:
У 2018 р. у ВНЗ «Київському університеті ринкових відносин » отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації за програмою «Правове та фінансове забезпечення діяльності суб’єктів підприємництва».
У 2006 р. закінчила Українську академію банківської справи Національного банку України. Отримала повну вищу освіту по спеціальності «Правознавство» та здобула кваліфікацію юрист.

Досвід роботи:
З червня 2017р. ПАТ «Укрпошта»
«Головний фахівець відділу якості обслуговування»
Функціональні обов'язки:
* Підготовка методологічної бази з розвитку якості обслуговування клієнтів;
* Прийняття участі в підготовці до навчання;
* Збір та обробка інформації про технології обслуговування клієнтів;
* Прийом і реєстрація кореспонденції в АС «Бос-Референт»;
* Відповідно до резолюції директора Департаменту розвитку мережі і клієнтської підтримки передавати на виконання кореспонденцію;
* Здійснювати систематичний контроль за термінами виконання документів.
* Ведення протоколів нарад і контроль за виконанням доручень.
З березня 2016р. УГППС «Укрпошта»
«Провідний інженер відділу документального забезпечення конкурсних торгів»
Функціональні обов'язки:
* Участь в розробці основних умов договору під час організації та проведення процедури з визначення постачальника товарів (робіт, послуг);
* Узгодження і супровід візування із зацікавленими структурними підрозділами підприємства проектів договорів;
* Реєстрація проектів договорів, які розроблені відділом документального забезпечення конкурсних торгів, в порядку, визначеному нормативним актом УДППЗ «Укрпошта»;
* Ведення діловодства в відділі документального забезпечення конкурсних торгів;
* Ведення документації відділу.
З червня 2013р. по березень 2015р. «Державна іпотечна установа»
«Заступник начальника Управління фінансування добудови житла»
Функціональні обов'язки:
*Планування роботи Управління, забезпечення своєчасного виконання отриманих розпоряджень, наказів керівництва;
* Проведення консультацій учасникам ринку іпотечного кредитування і ринку будівництва;
* Супровід операцій пов'язаних з фінансуванням первинних кредиторів для кредитування будівництва;
* Моніторинг фінансових кредитів;
* Контроль нарахування відсотків за наданими фінансовими кредитами і за процесом їх сплати первинними кредиторами;
* Контроль формування звітності, завірення управлінської звітності;
* Контроль фінансового стану замовників будівництва;
* Надання пропозицій щодо зміни організаційної структури, штатного розпису Управління;
* Участь в здійсненні планування і оцінки роботи співробітників Управління;
* Забезпечення дотримання в Управлінні належної трудової і виконавської дисципліни, режиму конфіденційності, виконання правил внутрішнього трудового розпорядку;
* Забезпечення діяльності Управління реалізація повноважень, покладених начальником Управління;
* Участь в роботі комітетів і комісій ДІУ.
З жовтня 2011р.-червень 2013р. ПАТ «Банк Ренесанс Капітал»
«Керівник групи продажів Управління Дистанційних Продажів»
Функціональні обов'язки:
* Планування і координування роботи Групи;
* Контроль якості і ефективність роботи Групи;
* Аналіз і знаходження рішень в нестандартних ситуаціях, що виникають в процесі продажу по телефону;
* Надання консультацій та інформаційної підтримки фахівцям Групи;
* Участь в підборі і навчанні фахівців Групи;
* Здійснення і комунікацій з іншими підрозділами банку;
* Ведення і аналіз встановленої звітності по групі;
* Робота з персоналом групи;
* Заміщення керівника в період його відсутності.
З травня 2011р. ПАТ «Банк Ренесанс Капітал»
«Спеціаліст з навчання та контролю якості Управління Дистанційних Продажів»
Функціональні обов'язки:
* Побудова єдиної системи навчання і розвитку персоналу;
* Своєчасне коригування скриптів розмов при вступі змін в процес кредитування, впровадження нових кредитних продуктів;
* Підготовка інформаційних матеріалів і перевірочних тестів для фахівців в разі зміни процедур, політик банку;
* Підбір, навчання та адаптація нових співробітників;
* Контроль розмов і якості внесених даних при заповненні заявки фахівцями груп продажів;
* Розробка та проведення тренінгів з підвищення кваліфікації фахівців;
* Створення і заповнення звітності з навчання і контролю якості.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: