Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 января 2020 PRO

Оксана

Менеджер по роботі з клієнтами, офіс-працівник, адміністратор, оператор ПК, 7 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер-управитель з адміністративної діяльності

с 08.2019 по 11.2019 (3 месяца)
ТзОВ"Шпановський Імпорт-Експорт", Рівне (Додаток ФАЙНЕ МІСТО (послуги))

Організація та контроль роботи персоналу згідно завдань. Моніторинг та контроль за веденням документації. Оформлення договорів, звітів. Організація та ведення додатку (модерування).

Менеджер, керівник рекламного відділу

с 09.2004 по 04.2019 (14 лет 7 месяцев)
РФ "Авізо", Рівне (продаж та реклама друкованої продукції)

Планування та організація роботи співробітників, активне та плідне спілкування з людьми.Ведення клієнта, заключення договорів. Прийом оголошень та реклами, набір текстів, обробка інформації, контроль щодо виконання вимог та стандартів газети, відправка електронної кореспонденції, відправка газети для обробки, здійснення грошових розрахунків,.

Образование

РІС КіСУ м.Рівне

Факультет "Психологія", спеціальність "Практичний психолог. Викладач психології"., Рівне
Высшее, с 1999 по 2004 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, за напрямом "Комп'ютеризований бухгалтерський облік"

червень-серпень 2019р

Знания и навыки

MS Excel Користувач ПК MS Office Користувач Internet Email Windows Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом 1С:Бухгалтерія Текстові редактори Бухгалтерський облік Ведення документації Операційні системи Електронна таблиця

Дополнительная информация

Організована, комунікабельна(вміння спілкуватися з клієнтами), акуратна, компетентна, врівноважена, вмію знайти вихід із складної ситуації, швидко навчаюся новому, без шкідливих звичок, маю організаторські здібності, прагну досягати поставлених цілей, відповідальна.
Вміння планувати та організовувати роботу співробітників, активне та плідне спілкування з людьми, здійснення грошових розрахунків.
Одружена, виховую сина 11 років та доньку 19 років
Хоббі: активний відпочинок, танці.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: