Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 сентября 2023

Сергей

Заступник фінансового директора, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
47 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Клиент-Банк 1С:Предприятие M.E.Doc Бухгалтерский учет ЛИГА:ЗАКОН Знание офисных программ OpenOffice Продажи 1С:Торговля и склад ОПТИМІЗАЦІЯ НАРАХУВААНЯ ПОДАТЕІВ - администрирование, контроль за начислением и уплатой налогов ( Комплексный экономический анализ предприятий и их контрагентов, ОПТИМІЗАЦІЯ НАРАХУВААНЯ ПОДАТКІВ АУДИТОР РЕВІЗОР - комплексный экономический анализ предприятий и их контрагентов

Дополнительная информация

Заявка на участь в конкурсі, за умови наявності вакансії «Фінансовий директор»

Бірюков Сергій Юрійович

Дата народження - 18.03.1977.
Адреса: м. Київ, Бальзака 90.
Телефон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
1995 – 2001 – Український транспортний Університет. Спеціальність - «Менеджмент виробничої сфери»;
1992 – 1995 – Путивльський сільськогосподарський технікум. Спеціальність - «Бухгалтер».

Досвід роботи:
1995 – 2012 - Державна податкова інспекція в Печерському районі м. Києва на посадах:
1995 – 1996 – державний податковий інспектор
1997 – 1998 - старший державний податковий інспектор
1999 – 2005 – головний державний податковий інспектор
2005 – 2006 – начальник відділу комплексних документальних перевірок (у підпорядкуванні 20 чоловік)
2006 - 2012 - головний державний податковий інспектор відділу особливо важливих перевірок
2012 – лютий жовтень 2013 – головний фахівець відділу моніторингу розвитку підприємництва і координації діяльності територіальних органів Державної служби України по питаннях регуляторної політики і питаннях підприємництва
лютий 2013 – листопад 2013 - старший податковий консультант відділу податків і зборів Генеральної дирекції Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України».
грудень 2013 - по теперішній час - провідний економіст фінансово- економічної служби ПрАТ «Оболонь». Функціональні обов’язки:
-фахівець з фінансової безпеки (маю можливість використання електронних баз даних ДФС з метою аналізу «ризикових контрагентів», оперативний контроль за розбіжностями по ПДВ, маю досвід роботи по розблокуванню податкових накладних);
-відповідальний за складання та відправку податкової декларації з ПДВ по головному підприємству;
-член тендерного комітету (фінансовий аналіз ймовірних контрагентів з питань здатності надання відповідних послуг таких як кількість працюючих , наявності/відсутності власних відповідних потужностей, якщо імпортер робота з податковими базами в розрізі ВМД, аналіз постачальників контрагента);
-робота по оптимізації податкових зобов’язань по ПДВ та податку на прибуток.

Маю досвід роботи з:
- адміністрування, контроль за нарахуванням та сплатою податків (податок на прибуток, ПДВ, ЄСВ, податок на доходи нерезидентів, отриманих на митній території України, акциз та ін.);
- організація і безпосередня участь в контрольно-перевірочній роботі (податковий аудит);
- складання звітів, актів, за результатами проведених перевірок та представлення їх керівництву;
- розробка і підготовка управлінських рішень по оптимізації фінансово - господарської діяльності;
- маю досвід прогнозування і запобігання податковим ризикам;
- маю досвід роботи по оптимізації податкового навантаження;
- комплексний економічний аналіз підприємств та їх контрагентів, з використанням інформації з баз податкових органів – «Податковий блок» - (робота по усуненню розбіжностей по ПДВ), відновлення стану платника податків в «нульовій»);
- підготовка рекомендацій для керівників, з метою запобігання взаєморозрахунків з проблемними контрагентами;
- великий досвід оскарження результатів перевірок в ході судового та адміністративного оскарження в органах державної податкової служби;
- робота з контролюючими органами, проходження перевірок (податковий аудит, податкова міліція і ін.);
- підготовка відповідей на запити податкових органів (складання обґрунтованих відмов в наданні відповідних документів);
- знання особливостей оподаткування операцій у сфері ЗЕД, у тому числі з офшорними зонами;
- водійський стаж – категорія «Б» 22 роки, є особистий автотранспорт;
- готовий до відряджень.

Навики роботи з комп'ютером:
Офісні пакети MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint), Open Office; 1С:Підприємство, "Бухгалтерський облік", "Торгівля і склад" (версії 7.7, 8.2); "МЕДОК", "ЛІГА-ЗАКОН".

Маю можливість користування діючими чинними податковими базами ГФС:
-Автоматизована інформаційна база «Податковий блок» - це будь-яка інформація по будь-якому платнику податків в межах України (в т.ч. аналіз постачальників/покупців відповідно даних Додатку 5 декларації з ПДВ );
-Автоматизована інформаційна база «Співвідношення податкового кредиту і податкових зобов'язань по ПДВ в розрізі контрагентів» - виявлення і робота з податковими «розбіжностями» по ПДВ по будь-яких платниках податків України.
-Автоматизована інформаційна база по зареєстрованим ВМД.

Володіння мовами:
Українська, російська — вільно
Англійська — базовий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: