Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 мая 2023

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5478908

Менеджер по административной деятельности, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Луганський інститут внутрішніх справ

Правознавство, Луганск
Высшее, с 1996 по 2001 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

ведение внутреннего документооборота предприятия; - контроль за

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

ШЕВЧЕНКО Оксана Миколаївна
Дата народження: 03 жовтня 1972 р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета:
знайти постійне місце роботи в компанії, в якій я зможу реалізувати свій потенціал та застосувати свій досвід на благо компанії.
Досвід роботи:
Начальник відділу по роботі з правоохоронними органами
За сумісництвом – начальник юридичного відділу, начальник відділу по роботі з персоналом.
01.02.2017- 02.07.2018 (Банк “Демарк”, м. Чернігів)
Обов'язки:
- представництво інтересів банку в усіх правоохоронних органах, листування з правоохоронними органами, ведення переговорів, представництво в кримінальних провадженнях;
-юридичне супроводження діяльності банку;

- складання позовів, скарг, заяв про вчинення кримінальних правопорушень, інших юридичних документів;

- ведення справ в судах всіх інстанцій;

- складання звітів та інформаційних довідок для Фонду гарантування вкладів фізичних осіб; робота з базами даних;

- ведення особових справ працівників;

- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;

- ведення табелю обліку робочого часу, передання до бухгалтерії;

- облік надання відпусток;

- підготовка проектів наказів про призначення, переведення, звільнення, відпустки, відрядження, надання днів відпочинку;

- заповнення та ведення трудових книжок, а також книги обліку і руху трудових книжок;

- оформлення та облік листків непрацездатності працівників банку;

- розробка штатного розпису банку, структури, оформлення відповідних кадрових змін;

- прийняття участі у розробці проектів нормативних документів банку з питань управління персоналом;

- складання встановленої звітності про роботу з кадрами

Заступник начальника юридичного управління
10.2014 – 01.02.2017 р. (Банк «Демарк», м. Чернігів)
Обов’язки:

- юридичне супроводження діяльності банку;

- складання позовів, скарг, інших юридичних документів;

- ведення справ в судах всіх інстанцій;

- складання звітів та інформаційних довідок для Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

ЮРИСКОНСУЛЬТ

12.2012 – 09.2014 р. ТОВ «Бізнес – практика», (м. Київ)
Обов’язки:
- Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- складання господарських договорів;
- складання позовів, скарг, та ін. юридичних документів;
- представлення інтересів підприємства в податкових та правоохоронних органах;
- підготовка аналітичних,іинформаційних та довідкових материалів, необхідних в діяльності підприємства;
- ведення ділового листування з партнерами підприємства.

ЮРИСКОНСУЛЬТ
03.2011 – 11.2012 р. ТОВ «Енергоресурс» (м. Луганськ)
Обов’язки:
- Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- складання господарських договорів;
- складання позовів, скарг та ін. юридичних документів;
- ведення ділового листування з партнерами підприємства.

ЮРИСКОНСУЛЬТ
08.2009 – 12.2009 р. ТОВ «Луганськінформ» (м. Луганськ)
Обов’язки:
- Юридичне супроводження діяльності підприємствая;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- складання господарських договорів;

ЮРИСКОНСУЛЬТ
2.2009– 04.2009 р. ТОВ Юридична компанія «Амстердам» (м. Київ)
Обов’язки:
-Юридичне супроводження діяльності підприємства;
-Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- підготовка аналітичних, інформаційних та довідкових материалів, необхідних в діяльності підприємства


ЮРИСКОНСУЛЬТ
06.2008 – 01.2009 р. ТОВ «ДП «Укрінвестгруп» (м. Київ)
Обов’язки:
-Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- Складання господарських договорів;
-Складання позовів, скарг, інших юридичних документів.

ЮРИСТ
02.2003 – 05.2008 р. ТОВ «НВП «ЄСЛО» (м. Луганськ)
Обов’язки:
-Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Аналіз діючого законодавства;
- Складання господарських договорів

СЛІДЧИЙ
10.1999 – 02.2003 р. Слідчий слідчого відділу Стахановського МВ УМВС України в Луганській області
Обов’язки:
- розслідування кримінальних справ.

СЕКРЕТАР СУДОВИХ ЗАСІДАНЬ
03.1997 – 10.1999 р. Стахановський міський суд Луганської області
Обов’язки:
- фіксація судового процесу;


ІНСПЕКТОР ВІДДІЛУ КАДРІВ
09.1993 – 02.1997 р. Шахта ім. Чеснокова (м. Стаханов Луганської області)
Обов’язки:
- ведення кадрової документації;
- прийом та звільнення співробітників;
- підбір кадрів, проведення співбесід.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: