- Визитка
Анна
Administrator, 35 000 грн
- Рассматривает должности:
- Administrator, Адміністратор салону краси, Офіс-менеджер, HR-менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 42 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5497082/
Дополнительная информация
Слободенюк Анна Олександрівна
Дата народження: 11.05.1983 Місце проживання: Київ, пр. Академiка Глушкова
Телефон: [
Електронна адреса: [
Сiмейний стан: не одружена
Освiта: вища (Київський славістичний університет - професія міжнародник- політолог)
Досвiд роботи:
Грудень 2009- Листопад 2012 рр. Агентство нерухомості “АНЕТТА” Начальник вiддiлу
Квiтень 20012- Листопад2018р. Компанiя Часпiк. Логістична компанія Обов'язки: Телефонні дзвінки, робота з клієнтами, ведення і контроль перевезень вантажів, ведення кореспонденцій міжнародної та української. Переговори з клієнтами і митним брокером, фінансова звітність, внесення даних в таблиці і т.д.
Сiчень 2018- Грудень 2019 рр. Компанія Musiccеnter (Технічна підтримка заходів) Менеджер по роботі з клієнтами Складання та прорахунки кошторису проектів, підбір технічного персоналу, ведення переговорів, складання договорiв, а також їх підписання, часті виїзні команди на місце локації проектів. Повний контроль проектів від їх початку підписання до закінчення фінансових розрахунків
Лютий 2020- Сiчень 2021 рр. ФОП Інтернет-магазин музичного обладнання
Березень 2021- Сiчень 2022 рр. Готель Піаніно. Адміністратор. Організація та координація роботи персоналу (штат міських, водіїв, технічного відділу) протягом зміни – давати коректно завдання персоналу, консультувати по ходу справи, вирішувати разом ті чи інші нові завдання :)); Взаємодія з гостями/посередниками: прийом, обробка телефонних дзвінків, а також комунікація по месенджерам; бронювання номерів; Зустрiчi та розмiщення гостей; прийом, проведення оплати за проживання, підготовка звітних документів; Технічна та інформаційна підтримка гостей; врегулювання конфліктних і нестандартних ситуацій;
Квітень 2023- Лютий 2024 р.р. Адміністратор в Автошколі. Обов’язки:
Консультація та запис клієнтів на курси. Ведення документації та збір документації, передача та контроль реєстрації учнів. Контроль платежів. Виконання доручень керівництва.
Організація роботи філії.
Березень 2024-Грудень 2024р.р. Менеджер- управитель підприємства житлово-комунального господарства
•огляд квартир для виявлення недоліків і складання актів; видача ключів після отримання права власності.
•контроль роботи персоналу (охорона, працівники клінінгу, інженер, сантехнік, електрик);
•спілкування з підрядниками (дотримання правил проведення робіт та документообіг);
•консультація мешканців з приводу нарахування комунальних платежів;
•послуги УК (клінінг, ремонт, перепланування, послуги консьєрж-сервісу);
•ведення внутрішньої звітності
•консультація мешканців з приводу умов договору та правил проведення ремонтних робіт у будинку;
•комунікація з співвласниками через канали Viber, Telegram,
WhatsApp,Facebook;
•організація та контроль роботи належного утримання багатоквартирного житлового будинку та дотримання санітарно-технічного стану;
•організація своєчасного укладання та переукладання договорів зі споживачами та виробниками і виконавцями житлово-комунальних послуг;
•внесення даних диспетчеризицію.
Березень 2025-Менеджер - управитель ЖКГ ТОВ Ковальська
•Забезпечення утримання та ремонту спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:
•Технічний огляд будівельних конструкцій, інженерних мереж та елементів благоустрою.
•Організація та контроль виконання робіт з утримання та ремонту.
•Забезпечення належного санітарного стану будинку та прибудинкової території.
•Організація роботи з постачальниками комунальних послуг:
•Укладання договорів, контроль якості послуг, розв'язання спірних питань.
•Взаємодія зі співвласниками будинку:
•Інформування про права та обов'язки, проведення зборів, розгляд звернень.
•Ведення обліку та звітності:
•Фінансовий облік, аналіз стану будинку, підготовка звітностей для співвласників.
•Робота з боржниками
•Робота в системі IT-Enterprise.(Списання ТМЦ, внутрішнє переміщення матеріалів, інвентаризація і т.д.)
•Робота в системі ЖКГ
•Повірка лічильників
Додаткова інформація: впевнений користувач комп’ютером – на рівні користувача ; Microsoft Word, Microsoft Office, Exel, 1C, Teams, Outlook, IT-Enterprise.
мови – українська, російська, англійська (рівень А2)
Особисті якості – Уміння працювати з людьми, стресостійкість, зібраність, витриманість, уважнiсть, комунікабельність, пунктуальність, ефективність і уміння аналізувати.
Закiнчила курси:
2010 р. Секретар-дiловод
2019 р. Курси митного брокера
посвідчення водія категорія В
Другие резюме этого кандидата
- Визитка
35 000 грн
Киев, Удаленно
Полная занятость, неполная занятость
Слободенюк Анна Олександрівна Дата народження: 11.05.1983 Місце проживання: Київ, пр. Академiка Глушкова Телефон: Електронна адреса: Сiмейний стан: не одружена Освiта: вища (Київський славістичний...
Похожие кандидаты
-
SMM-менеджер, дизайнер, адміністратор сторінки
Киев -
Адміністратор
50000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев -
Адміністратор
25000 грн, Киев -
Менеджер, адміністратор, консультант, керуючий
Киев -
Адміністратор
Удаленно