Резюме від 15 березня 2024

Анна

Administrator, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Слободенюк Анна Олександрівна
Дата народження: 11.05.1983
Місце проживання: Київ, пр. Академiка Глушкова
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сiмейний стан: не одружена

Освiта: вища (Київський славістичний університет - професія міжнародник- політолог)
Досвiд роботи:

Грудень 2009- Листопад 2012 рр. Агентство нерухомості “АНЕТТА” Начальник вiддiлу
Квiтень 20012- Листопад2018р. Компанiя Часпiк. Логістична компанія Обов'язки: Телефонні дзвінки, робота з клієнтами, ведення і контроль перевезень вантажів, ведення кореспонденцій міжнародної та української. Переговори з клієнтами і митним брокером, фінансова звітність, внесення даних в таблиці і т.д.

Сiчень 2018- Грудень 2019 рр. Компанія Musiccеnter (Технічна підтримка заходів) Менеджер по роботі з клієнтами Складання та прорахунки кошторису проектів, підбір технічного персоналу, ведення переговорів, складання договорiв, а також їх підписання, часті виїзні команди на місце локації проектів. Повний контроль проектів від їх початку підписання до закінчення фінансових розрахунків
Лютий 2020- Сiчень 2021 рр. ФОП Інтернет-магазин музичного обладнання

Березень 2021- Сiчень 2022 рр. Готель Піаніно. Адміністратор. Організація та координація роботи персоналу (штат міських, водіїв, технічного відділу) протягом зміни – давати коректно завдання персоналу, консультувати по ходу справи, вирішувати разом ті чи інші нові завдання :)); Взаємодія з гостями/посередниками: прийом, обробка телефонних дзвінків, а також комунікація по месенджерам; бронювання номерів; Зустрiчi та розмiщення гостей; прийом, проведення оплати за проживання, підготовка звітних документів; Технічна та інформаційна підтримка гостей; врегулювання конфліктних і нестандартних ситуацій;

Адміністратор в автошколі квітень 2023-лютий 2024
Обов’язки:
Консультація та запис клієнтів на курси.
Ведення документації.
Збір документації, передача та контроль реєстрації учнів.
Контроль платежів.
Виконання доручень керівництва.
Організація роботи філії.


Додаткова інформація: впевнений користувач комп’ютером – на рівні користувача ; Microsoft Word, Exel, 1C
мови – українська, російська, англійська (на рівні користувача)

Особисті якості – Уміння працювати з людьми, стресостійкість, зібраність, витриманість, уважнiсть, комунікабельність, пунктуальність, ефективність і уміння аналізувати.
Закiнчила курси:
2010 р. Секретар-дiловод
2019 р. Курси митного брокера

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: