Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Nataliia

Керівник проєктів, координатор, виконавчий директор, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Виконавчий директор

с 09.2023 по наст. время (8 месяцев)
Громадська організація, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Основні обов’язки:
- Організація підписання договорів та контроль за фінансовими питаннями, систематизація інформації по оплатах.
- Комунікація з державними органами з питань діяльності громадської організації.
- Збір заяв про приєднання до громадської організації, підготовка інформації для голосування по кандидатурах, комунікація з новими членами громадської організації.
- Анонсування, прийом, збір документів і підготовка для призначень керівників відділень громадської організації, комунікація з керівниками відділень щодо управлінських і організаційних питань.
- Анонсування, прийом, збір документів і підготовка для призначень керівників комітетів громадської організації.
- Ведення реєстру громадських організацій-партнерів, підготовка нових меморандумів і договорів про співпрацю, комунікація з потенційними партнерами.
- Документальний супровід проєктів, збір заявок, перевірка анкет, інші організаційні й управлінські дії, що забезпечують реалізацію проєктів.
- Сприяння та допомога у проведенні форумів, конференцій, марафонів та інших заходів громадської організації.
- Комунікація з питань господарської діяльності громадської організації (укладання господарських договорів, оренда).
- Забезпечення збору первинної документації та підготовка документів для бухгалтерського обліку.
- Прийом та розподіл кореспонденції громадської організації, ведення листування по отриманій кореспонденції.
- Ведення кадрового обліку, внутрішніх адміністративних документів громадської організації.
- Забезпечення документообігу, проведення засідань, організація з'їздів Правління громадської організації.
- Підготовка бюджету громадської організації та контроль за його виконанням.
- Відбір статей та матеріалів для друкованого видання громадської організації, їх редакторське редагування.

Керівник проекту

с 02.2020 по 07.2023 (3 года 5 месяцев)
Освітній проект по підвищенню кваліфікації, Київ (Освіта, наука)

Основні обов’язки:
- Організація та проведення заходів у межах програми;
- Координація діяльності всіх учасників програми та проектів та здійснення контролю за реалізацією програми відповідно до затвердженої стратегії і концепції;
- Розроблення методичних та робочих програми щодо проведення наукового дослідження з відповідного проекту;
- Розробка освітніх програм (ідея, концепція, структура, контент) формування цілей і результатів, яких повинні досягти слухачі в кінці навчання;
- Аналіз ефективності навчання, пропозиція заходів щодо її підвищення;
- Організаційна робота зі слухачами та лекторами, методичне забезпечення запланованих заходів.

Доцент кафедри

с 02.2014 по 07.2023 (9 лет 5 месяцев)
Університет, Київ (Освіта, наука)

Основні обов’язки:
- Здійснення навчально-виховної роботи, проведення всіх видів навчальних занять (лекцій, семінарських і практичних занять);
- Здійснення планування, організації та контролю навчальної та навчально-методичної роботи з відповідних навчальних дисциплін;
- Організація, керівництво і проведення науково-дослідної роботи за профілем кафедри (факультету);
- Керівництво курсовими і дипломними проектами, а також і науково-дослідною роботою студентів;
- Розробка і виконання робочих програм з навчальних дисциплін;
- Надання методичної допомоги, організація і планування самостійної роботи студентів.

Старший лаборант кафедри, методист навчального відділу

с 12.2010 по 01.2014 (3 года 1 месяц)
Університет, Київ (Освіта, наука)

Основні обов’язки старшого лаборанта кафедри:
- Документаційний супровід роботи кафедри;
- Інформаційний супровід веб-сайту та акаунтів кафедри в соціальних мережах;
- Робота в автоматизованих системах підтримки навчального процесу;
- Розрахунок і планування навчального навантаження;
- Приймання, розподіл та опрацювання вхідних електронних листів і дзвінків;
- Виконання доручень завідувача кафедри;
- Поточна робота кафедри.
Основні обов’язки методиста навчального відділу:
- Забезпечення складання документації по факультету;
- Облік руху студентів (академічні відпустки, відрахування, поновлення);
- Розробка розкладу навчальних занять, іспитів і заліків;
- Підготовка проектів наказів факультету по студентському контингенту для відділу кадрів;
- Підготовка необхідної документації по запиту бухгалтерії, відділу кадрів, інших підрозділів навчального закладу.

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник/асистент керівника

с 06.2005 по 11.2010 (5 лет 5 месяцев)
Компанії приватної форми власності, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Основні обов’язки офіс-менеджера, адміністратора:
- Контроль роботи всього офісу, координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур’єрів, адміністраторів, водіїв, технічних працівників і т. п.);
- Ведення ділового листування, розподіл дзвінків, зустріч відвідувачів;
- Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
- Ведення діловодства, підготовка різних звітів, ведення офісних витрат,
- Оформлення віз, запрошень, реєстрацій для співробітників.
Основні обов’язки помічника/асистент керівника:
- Тайм-менеджмент керівника. планування ділових зустрічей і поїздок керівника, іноді супровід;
- Ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
- Ведення документації, виконання обов’язків перекладача, написання ділових листів іноземною мовою;
- Контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
- Підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
- Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників.

Образование

Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництва імені академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України

Аспірантура, Киев
Высшее, с 2016 по 2019 (3 года)

Кандидат юридичних наук. Дисертація за спеціальністю 12.00.03 - цивільне право та цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Юридичний факультет, Киев
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 9 месяцев)

Кваліфікація: спеціаліст права (цивільне та трудове право), диплом спеціаліста з відзнакою

Київський національний лінгвістичний університет

Мова і література (англійська та німецька мови), Киев
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 9 месяцев)

Кваліфікація: викладач англійської та німецької мови, зарубіжної літератури, диплом спеціаліста

Дополнительное образование и сертификаты

ISMA University of Applied Sciences (Riga, Latvia)

2021, 2 місяці

Знания и навыки

Тайм-менеджмент Навички комунікації Навички командної роботи Гнучкість Лідерство Самомотивація Уважність

Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — начинающий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: