Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 мая 2024 PRO

Юрій

Керівник відділу постачання, Supply chain manager

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Supply chain manager (постачання, логістика, митне оформлення, склад продукції)

с 05.2018 по 09.2023 (5 лет 4 месяца)
ТОВ "Хйорт Кнудсен Україна", Львів (Будівельна промисловість, деревообробка)

1)Організація, планування та контроль процесу закупівель матеріалів та комплектуючих для забезпечення безперебійного функціонування виробництва, а саме: (в підпорядкуванні – 3 менеджери з постачання)
- планування оптимальних партій закупівлі матеріалів (Європа, Китай, Україна)
- пошук нових та покращення умов співпраці з існуючими постачальниками (Україна та закордон)
- підготовка та підписання договорів
- контроль за своєчасність поставки матеріалів, враховуючи production lead time, сезонність та строки поставки довготермінових позицій (Китай до 2 місяців)
- постійний моніторинг ринку цін в пошуках більш вигідних для підприємства постачальників
- контроль за своєчасністю розрахунків з постачальниками (загальний оборот закупівлі матеріалів в еквіваленті 200 млн.грн/місяць)
- візування рахунків та передача їх в бухгалтерію для оплати
- робота з рекламаціями - організація процесу поверення чи заміни неякісних матеріалів, поставлених постачальниками
- мотивація працівників на основі вчасного виконання поставлених задач
2) Створення відділу митного оформлення товарів з "нуля", а також: (в підпорядкуванні – 3 агенти з митного оформлення)
- перевірка відповідності кодів УКТЗЕД при митному оформленні товарів з метою виявлення можливості використання кодів УКТЗЕД з меншою ставкою мита
- контроль наявності сертифікатів EUR1 з метою зменшення митних платежів
- щоденна актуалізація наявності коштів підприємства на рахунках митниці
- організація процесу своєчасносного розмитнення поставлених матеріалів та замитнення відвантаженої готової продукції
- подача документів на митницю для отримання дозволу на режим переробки на митній території України
3) Розширення відділу логістики та ЗЕД, а саме: (в підпорядкуванні – 5 логістів та менеджерів ЗЕД)
- організація оптимального режиму поставки транспорту під завантаження
- моніторинг за рівнем існуючих цін на вартість перевезення матеріалів та готової продукції
- пошук альтернативних, більш вигідних умов поставки матеріалів та відвантаження готової продукції (аналіз найбільш вигідної ціни за умовами DAP, EXW, FOB, CPT)
- пошук нових та покращення умов співпраці з існуючими перевізниками
- контроль за своєчасністю розрахунків з перевізниками
4) Організаця, планування та контроль складу матеріалів, а саме (в підпорядкуванні – 9 працівників)
- організація та планування площ для оптимального зберігання матеріалів та ТМЦ
- моніторинг обіговості ТМЦ для планування оптимальних партій закупки: мінімальний залишок, максимальний склад.
- контроль правильності обліку та списання ТМЦ
- контроль залишків ТМЦ на складах
5) Організація, планування та контроль складу готової продукції, а саме: (в підпорядкуванні – 28 працівників)
- планування оптимального завантаження
- контроль за правильністю обліку готової продукції на складах та своєчасністю відвантаження готової продукції

Фахівець із закупівель

с 06.2013 по 05.2018 (4 года 11 месяцев)
ТОВ "Морган Феніче", Рівне (Будівельна промисловість, деревообробка)

Обов’язки:
1)Повна організація процесу закупівель товару для безперебійного забезпечення виробництва матеріалами, а саме:
- аналіз плану виробництва
- аналіз потреби по кожному матеріалу (сировині)
- постійний моніторинг ринку цін та постачальників
- пошук нових та робота з існуючими постачальниками
- розроблення та підписання договорів
- розміщення замовлень та організація доставки матеріалів (аналіз найбільш вигідної доставки за умов DAP, FCA, EXW)
- формування оптимальних партій товару
- повне документальний супровід імпорту товару (отримання, перевірка та переклад інвойсів, пакувальних листів, CMR.)
- документальний супровід розмитнення товару (при необхідності: висновки лабораторії, СЕС, додаткова документація від постачальника за вимогою митниці)
- контроль якості і кількості фактично отриманого товару стосовно замовлення
- контроль залишків на складах
- робота з рекламаціями
2) Робота з бюджетом підприємства
- формування тижневого бюджету підприємства для керівництва з врахування оплати контрагентам, підрядним організаціям, митних та інших платежів.
- контроль за своєчасністю розрахунків з постачальникам

Образование

Національний університет водного господарства і природокористування

Економіка і підприємництво, спеціальінсть Облік і аудит, Рівне
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet Internet Explorer Робота з оргтехнікою Водійські права кат. B

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Ініціативний, рішучий, націлений на особистий результат в роботі і результат командної роботи. Самоорганізований, ціленаправлений, відповідальний (вмію самостійно працювати і приймати рішення), досвід роботи з великим об’ємом інформації і широким колом контактних осіб. Успішний у відстоюванні інтересів і досягненні цілей компанії.
Широкий кругозір – швидке сприйняття нових знань та ідей.
Аналітичний склад розуму – прораховую на кілька кроків вперед
Комунікабельний – здатний підтримувати і зберігати довготермінові стосунки з клієнтами, партнерами і колегами
Стресостійкий.
Оптиміст.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: