Людмила
Менеджер по персоналу, экономист, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 49 лет
- Город:
- Сумы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5587052
Опыт работы
Економіст (обчислювально-розрахункова група)
с 10.2023 по 02.2024
(4 месяца)
АТ «Сумиобленерго» Філія «Cумський МРЕМ», Сумы (Энергетика)
- ведення журналу реєстрації Актів про порушення;
- участь у комісії по розгляду актів про порушення з наступним оформленням Протоколів засідання;
- розрахунок обсягу та вартості Актів в про порушення;
- організація передачі лічильників та матеріалів на експертизу чи тех.огляд;
- по результатам експертизи визначення щодо подальших дій по Акту про порушення;
- розрахунок донарахувань за період порушення роботи вузла обліку електроенергії;
- співпраця з ВПЗ (відділом правового забезпечення) щодо вирішення питань, пов'язаних з порушеннями споживачами ПРРЕЕ (правил роздрібного ринку ел.енергії);
- за результатами комісії оформлення списання чи донарахування по Акту про порушення, розрахування та вручення рахунків;
- оформлення звітів (ТЕП, реєстру Актів про порушення);
- оформлення відомості щодо преміювання працівників по сплаченим Актам;
- ведення службової документації;
- робота з програмами SAP та BEx Analyzer
Провідний економіст (відділ оплати праці)
с 01.2023 по 02.2023
(1 месяц)
ПАТ «Сумитеплоенерго» м.Суми, Сумы (Энергетика)
- внутрішнє кадрове діловодство,
- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу;
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств,
- здійснення контролю за дотриманням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати та за дотриманням режимів праці та відпочинок, КЗпП
- внесення відповідних змін до планів організацій та ціноутворення послуг;
- розробка положень щодо оплати праці та інших нормативних документів;
- оформлення наказів на преміювання відповідно до рішень керівництва підприємств, прийнятих на підставі регістрів нормативних фондів оплати праці;
- здйснення аналізу та звітності про виконання бюджету, письмових відповідей, висновків, рекомендацій;
- участь у складанні перспективних та річних планів робіт;
- виконання розрахунків, необхідних для встановлення матеріальних і трудових витрат та заробітної плати по підприємству;
- розрахунок фонду заробітної плати та чисельність працюючих з урахуванням необхідності найбільш раціонального використання трудових ресурсів;
- складання штатного розпису відповідно до затвердженої структури управління, схем посадових окладів, фондів заробітної плати та чинних нормативів,
Інженер з організації та нормування праці
с 09.2009 по 05.2018
(8 лет 8 месяцев)
ПАТ «СМНВО» Управління монтажу налагоджування та сервісного обслуговування обладнання, г. Сумы, Сумы (Машиностроение)
- документаційне забезпечення роботи з персоналом (розробка Положень, посадових інструкцій, регламентів, штатного розкладу та ін);
- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу
- забезпечення цільового та економного використання коштів фонду підрозділу;
- розрахунок та аналіз загального фонду оплати праці,чисельності персоналу;
- формування системи мотивації, адаптації персоналу та контролювання цих процесів; контроль процесу вступу до посади
- аналіз системи трудових показників, участь в розробці систем винагород;
- робота із системою оплати, доплат, надбавок та нормування праці персоналу;
- контроль за витрачання фондів оплати праці та матеріального стимулювання
- формування системи розвитку персоналу (навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації персоналу);
- аналіз втрат робочого часу на виробництві;
- формування кадрового резерву, облік документів персоналу;
- внутрішнє кадрове діловодство (складання та ведення службової документації);
- контроль складання табельниками: звіту про рух персоналу та професій, явки та неявки на роботу, оформлення табелів;
- ведення документів щодо відряджень, розрахунок зарплати в період відрядження згідно з табелями відпрацьованого часу,
- складання та контролювання дотримання графіків відпусток працівників,
- кадрове планування; складання встановлених звітностей;
- участь в атестації робочих місць за умовами праці;
- розробка заходів щодо вдосконалення організаційно-управлінської структури підприємства);
- організація роботи по нормуванню праці.
- дотримання КЗпП.
Образование
Сумской Национальный Аграрный Университет
Менеджмент предприятий, Сумы
Высшее, с 2004 по 2006 (2 года)
специальность: Менеджер (экономист-претензионист)
Сумской машиностроительный колледж СумГУ
Экономика предприятия, Сумы
Среднее специальное, с 2000 по 2003 (2 года 5 месяцев)
специальность - экономист по планированию
Дополнительное образование и сертификаты
Курсы целевого назначения по направлению «Профессиональная работа на ПК. Автоматизация рабочего места при помощи КИТ» Учебное за
2007, 3 месяца
Образовательный центр "Дискавери" 1С: ЗУП, Предприятие 8.3
1 мес
Знания и навыки
Дополнительная информация
Украинский, русский языки:свободно
Компьютерные навыки и знания:Word, Excel, Power Point, Internet. Outlook Express, WinRaR, Fine Reader Уровень пользователя компьютером выше среднего.
Личные качества:Отсутствие вредных привычек, инициативность, самостоятельность, ответственность, коммуникабельность, быстрая обучаемость.
Другие резюме этого кандидата
Сумы
Высшее образование
Образование: 01.2004 - 01.2006: Менеджмент підприємств (Сумський Національний Аграрний Університет, Сумы). Менеджер з персоналу (економіст)...
30 000 грн
Сумы
Высшее образование · Полная занятость
Образование: 09.2004 - 11.2006: Менеджмент предприятий, Менеджер, экономист-претензионист (Сумской Национальный Аграрный Университет, Суми)....
Похожие кандидаты
Менеджер з підбору персоналу, HR-рекрутер
Сумы, Винница
,
еще 8 городов
Инспектор отдела кадров, менеджер по персоналу
Сумы, Полтава
Помічник керівника, спеціаліст з персоналу, відділу кадрів
18000 грн, Сумы
Менеджер з персоналу
15000 грн, Сумы
Банкір, адміністратор, HR-менеджер
20000 грн, Сумы, Удаленно