Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 апреля 2024

Leonid

Експерт в SEO (Google, Bing), 15 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
32 года
Город проживания:
Хмельницкий
Готов работать:
Днепр, Запорожье, Киев, Львов, Одесса, Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу SEO та Реклами (Youtube, Meta, Google Ads)

с 01.2021 по наст. время (3 года 4 месяца)
SEOZA, Хмельницкий (Маркетинг, реклама, PR)

Наразі працюю на Фрилансі, маю велику кількість кейсів та відгуків клієнтів. В період війни вийшов на платформу Upwork та працюю переважно з англомовними ринками. При виході на фріланс я розумів, що у мене є великий багаж знань, але можливості використовувати їх суттєво обмежені в часі. Тому я почав шукати людей, близьких мені за якістю та цінністю.

Я виконую роботу, яка надає клієнту результати в бізнесі. Працюю лише з етичними бізнесами. Всю роботу виконую максимально прозоро.

У мене є фахівці в таких областях:

SEO (українська, англійська, російська) разом із лінк-білдерами та копірайтерами.
Таргетована реклама (Instagram, Facebook, Tik-Tok) разом із креативним дизайнером.
Також у мене є значний досвід запуску реклами для різних бізнесів, тому я готовий поділитися цим досвідом під час розмови. Ми працюємо або працювали з відомими особистостями та брендами, такими як:

Олесь Тимофеєв
Алекс Яновський
ПР+
Міда - бренд взуття

Є й інші, але з обов'язковим збереженням конфіденційності. Зараз всім складно, тому ми йдемо на зустріч кожному клієнту. Допомагаємо у максимальній мірі українському бізнесу та економіці нашої країни. У мене є сайти, які економлять завдяки якісно виконаній SEO роботі понад 90 тис $ щомісяця на контекстній рекламі.

Якщо ви не проти якісної проєктної роботи, пишіть мені в Telegram за контактом Zamriy_Leonid

Керівник відділу реклами (Youtube, Google Ads, Tik-Tok, Facebook, Instagram)

с 09.2018 по 12.2021 (3 года 3 месяца)
Школа Алекса Яновского, Київ (Освіта, наука)

Зобов'язання:

1. Пошук платоспроможних лідів (лідери до 2 доларів).
2. Ефективне розподілення рекламних коштів (ROI понад 200%).
3. Пошук нових джерел реклами.
4. Розробка стратегії запуску нових воронок.
5. Залучення нових підписників на YouTube.
6. Залучення нових підписників в Telegram.
7. Тижневі відеозвіти.

В команді був один асистент, який допомагав у запуску рекламних кампаній. Також мені допомагали співробітники з інших відділів.

Виходячи із потреб відділу продажу виставлялися плани щодо кількості лідів. Відповідно до цього, щомісяця планував рекламні бюджети та плани залучення нових лідів, узгоджуючи їх з керівником маркетингового відділу.

Виконував поставлені цілі і завдання:

- Воронки: CPL менше 2 доларів, ROI понад 200%.
- YouTube: вартість одного підписника (CPS) менше 0,7 долара, бізнес-аудиторія.
- Telegram: вартість одного підписника (CPS) менше 1 долара, бізнес-аудиторія.
- Налаштовував, запускав і оптимізував рекламні кампанії в Google AdWords, Instagram, Facebook, YouTube та Tik-Tok.

Додаткова робота:

Створював звіти щодо ефективності рекламних кампаній і складав зведення даних за певний період. Також готував технічні завдання і передавав їх для розробки програмістам, дизайнерам, а також в маркетинговий і відеопродакшн відділи.

Оскільки я маю глибоке розуміння SEO, виникла ініціатива по оптимізації сайту. Протягом декількох місяців я займався SEO-просуванням, але потім компанія найняла спеціаліста, оскільки я не встигав з усім впоратися. Крім того, я налаштовував Google Analytics для компанії.

Основною метою реклами було залучення підписників у воронки. За весь період було запущено рекламу для понад 20 воронок. Мінімальна вартість підписки становила 1 долар, середня - 1,7 долара. Максимальна кількість лідів на день - понад 1800. Я вмію працювати з великими бюджетами. Була розроблена стратегія диверсифікації реклами, яка допомагала стабільно отримувати лідів у періоди шторму на Facebook.

Окрім основної мети, мені було запропоновано працювати з підписками на YouTube. До моїх дій на каналі було 80 тисяч підписників, на момент мого звільнення їх було 165 тисяч. Мінімальна вартість одного підписника складала 0,2 долара, середня - 0,7 долара для бізнес-аудиторії.

У Telegram протягом декількох місяців без моєї участі додавалась аудиторія через рекламу на інших каналах, але виникли проблеми з їх утриманням. Після цього ми вирішили протестувати рекламу, і я розробив стратегію, яка вдало спрацювала. Вартість одного підписника була мінімальною - 0,35 долара, середньою - 1 доларом. ЦА також була бізнес-тематики, і цікаво, що користувачі не масово видалялися з реклами. Ми змогли отримати близько 20 тисяч підписників до мого звільнення.

Постійно вивчав маркетингові тренди та впроваджував нові інструменти у свою роботу. Я вважаю, що хороший результат співпраці був досягнутий завдяки довірі керівництва, а також хорошій команді. Я дуже вдячний за такий досвід.

Керівник відділу SEO та реклами в інтернеті

с 08.2016 по 05.2019 (2 года 9 месяцев)
IT Компания Хмельницкого, Хмельницкий (Маркетинг, реклама, PR)

За період роботи у рекламній кампанії виконував наступні завдання:

1. SEO оптимізація сайтів:

- Внутрішня та зовнішня оптимізація сайтів.
- Закупівля посилань.
- Підготовка технічних завдань для програмістів та копірайтерів.
- Максимально одночасно вів 9 проєктів самостійно з метою підняття їхнього рейтингу в пошукових системах за цільовими запитами клієнтів.

2. Контекстна реклама в Google та Яндекс:

- Створення та подальше просування рекламних кампаній.
- Склав іспити у Google Partners. Та досі являюсь партнером Google.
- Основна ціль - збільшення продажів товарів та послуг клієнтів за допомогою переходів з реклами.

3. Таргетована реклама в соціальних мережах (Вконтакте, Facebook, Instagram, Однокласники - MyTarget):

- Створення, ведення та звітність рекламних кампаній в соціальних мережах.
- Основна ціль - просування товарів та послуг клієнтів з використанням переходів з реклами.
- Робота з відділом та створення команди:

4. Назначений керівником відділу.

- Набір та формування команди з використанням HR та власника компанії.
- Розробка стандартів, розпоряджень, мотивацій для команди.
- Навчання та контроль роботи команди.

Максимальна кількість співробітників у відділі - 9 осіб, включаючи копірайтерів, таргетологів, SEO-фахівців, лінкбілдерів, емейл маркетолога та контекстологів.

Брав участь у форумах, вебінарах та семінарах для постійного розвитку та покращення процесів роботи. Також сам був спікером на одному івенті.

За досягнення вважаю власний особистий розвиток та створення відділу з нуля, а також стандартизацію всіх процесів роботи відділу.

Образование

Хмельницкий Национальный Университет

ПМКТ, Хмельницкий
Высшее, с 2011 по 2013 (1 год 10 месяцев)

Профессия "Програмная инженерия"

Знания и навыки

Adobe Photoshop MS Office Windows Графические редакторы Linux Работа с оргтехникой MS Paint MacOS Знание офисных программ Adobe Операционные системы Android Audacity IOS Windows Mobile Ведение социальных сетей Множество вебинаров по продвижению Веб-проектов "Трафик бандит" от Тараса Левчика - запуск рекламы на товарку Facebook Мастер (Тарас Левчик) - запуск реклами на товарку в ФБ Продуктивність Meta Ads Facebook Ads SEO Tik tok Google Ads Instagram Ads Висока працездатність

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Русский — продвинутый

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: