Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 мая 2024 PRO

Олена

Управлінець, керуючий, координатор, 27 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу продажу (інтернет, соц. мережі)

с 09.2022 по 12.2022 (3 месяца)
Мережа магазинів ЖАДОР, Львів (Роздрібна торгівля)

формування бюджету відділу продаж,
планування та аналіз виконання плану,
ріст продаж в соціальних мережах (facebook, instagram, telegram),
організація та контроль роботи менеджерів з продажу,
контроль роботи менеджерів в CRM системі Bitrix24,
співпраця з іншими підрозділами мережі.

Менеджер з розвитку

с 02.2021 по 08.2021 (6 месяцев)
ТзОВ "Мірничий", Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Збільшувати клієнтську базу, а саме продзвін «холодних» і «гарячих» замовників із бази у CRM системі, цим самим розвивати нашу компанію. Опрацьовувати вхідні дзвінки з сайту чи заявки із сайту. По діючих замовниках особисто контролювати всі домовленості, в тому числі і фінансові домовленості, вести всю необхідну супровідну документацію зі своїми замовниками (створення угоди та її наповнення, створення рахунків, виставлення актів, закриття угод). Організовувати та здійснювати особисті зустрічі із замовниками і вести переговори. Щоденно працюючи в CRM системі, вести CRM-звітність (аналізувати, проставляти коректно задачі і дзвінки для продуктивного результату в майбутньому. Кожного дня заповнювати «Щоденний звіт менеджера» та «Платіжний календар». Щоденно звіряти поступлення із бухгалтерською відомостею. В кінці місяця звіряти «Дебіт/ Кредит» ,та вносити корективи у «Платіжний календар». Щоденно працювати над собою, вивчаючи продукт для покращення і розвитку компанії.

Керівник відділу продаж

с 02.2020 по 11.2020 (9 месяцев)
IT компанія Xcorp, Львів (IT)

~ встановлення та розвиток довгострокових стосунків з клієнтом
малого та середнього бізнесу;

~ просуванням бізнесу в інтернеті: веб-дизайн, створення та
розкрутка сайтів/мобільних додатків в пошукових системах,
просування в соціальних мережах;

~ управлінська робота з менеджерами відділу продажу;

~ адміністративно-кадрова робота - підбір персоналу, проведення
корпоративно-навчальних тренінгів, підвищення мотивації
менеджерів;

~ ведення ділової документації та вирішення питань безперебійної
«життєдіяльності» відділу;

~ безпосердньо здіснювати прямі продажі, робота з (холодною/
гарячою базою).

Спеціаліст по роботі з бізнес-клієнтами, відділ бізнес-клієнтів

с 05.2012 по 08.2014 (2 года 3 месяца)
АТ «ПроКредитБанк», Львів, Україна, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Встановлення довгострокових та взаємовигідних партнерських відносин з бізнес-клієнтами сегменту середнього і малого бізнесу;
ведення переговорів та залучення нових клієнтів; координація всіх видів банківських послуг для клієнтів цільового сегменту, забезпечення якості їх обслуговування; фінансово-економічний аналіз звітності бізнес-клієнтів.

Старший клієнт-менеджер по Західному регіону

с 10.2004 по 07.2006 (1 год 9 месяцев)
Львівський комерційний банк «ПриватБанк», Львів, Україна, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Окрім безпосередніх функціональних обов’язків менеджера, також в порядкуванні було 30 клієнт-менеджерів по Західному регіону.

Менеджер по розповсюдженні інформаційно-правових систем

с 01.2004 по 08.2004 (7 месяцев)
Січень 2004 ― Серпень 2004Менеджер по розповсюдженні інформаційно-правових систем. Науково-виробничий центр „Мережа”- офіційний, Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Розповсюдження патентованих інформаційно-правових систем „ЛІГА: Закон”, встановлення довготривалих стосунків з клієнтами., контроль дебіторської заборгованості.

Помічник секретаря

с 09.2003 по 06.2004 (9 месяцев)
Львівський університет імені Івана Фрака, Львів (Освіта, наука)

Деканат механіко-математичного факультету в Львівському національному університеті ім. Івана Франка, Львів, Україна.

Образование

Львівська комерційна академія, Львів, Україна

Інститут післядипломної освіти Спеціаліст з фінансів, Львів
Высшее, с 2005 по 2007 (1 год 8 месяцев)

Львівський національний університет ім. Івана Франка, Україна

Механіко-математичний факультет. Кафедра диференціальних рівнянь. Магістр математики, Львів
Высшее, с 1999 по 2004 (4 года 9 месяцев)

Магістр математики

Середня загальноосвітня школа № 21 м. Львова, Україна

Львів
Среднее, с 1989 по 1999 (9 лет 9 месяцев)

Нагороджена золотою медаллю „За особливі успіхи у навчанні”.

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Резюме
Мачишин Олена Петрівна

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: ************************************************************************
Адреса: Філатова 10/7, Львів, Україна
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ПЕРСОНАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
**********************************************************************************************
Дата/місце народження:15.11.1982 / Україна, Львів
Національність:Українка
Сімейний стан:Одружена

Освіта:
**********************************************************************************************
Жовтень 2005  Червень 2007 Львівська комерційна академія, Львів, Україна
Інститут післядипломної освіти
Спеціаліст з фінансів

Вересень 1999  Червень 2004 Львівський національний університет ім. Івана Франка, Україна
Механіко-математичний факультет
Кафедра диференціальних рівнянь
Магістр математики

Вересень 1989  Червень 1999 Середня загальноосвітня школа № 21 м. Львова, Україна
Нагороджена золотою медаллю „За особливі успіхи у навчанні”

Досвід роботи:
**********************************************************************************************
Травень 2012—Серпень 2014Спеціаліст по роботі з бізнес-клієнтами, відділ бізнес-клієнтів.
АТ «ПроКредитБанк», Львів, Україна.
Встановлення довгострокових та взаємовигідних партнерських відносин з бізнес-клієнтами сегменту середнього і малого бізнесу;
ведення переговорів та залучення нових клієнтів; координація всіх видів банківських послуг для клієнтів цільового сегменту, забезпечення якості їх обслуговування; фінансово-економічний аналіз звітності бізнес-клієнтів.

Жовтень 2004 ― Липень 2006Старший клієнт-менеджер по Західному регіону.
Львівський комерційний банк «ПриватБанк», Львів, Україна.
Окрім окрім безпосередніх функціональних обов’язків менеджера, також в порядкуванні було 30 клієнт-менеджерів по Західному регіону.

Січень 2004 ― Серпень 2004Менеджер по розповсюдженні інформаційно-правових систем.
Науково-виробничий центр „Мережа”- офіційний сертифікований представник ІАЦ „ЛІГА”.
Дана компанія спеціалізується на розповсюдженні патентованих інформаційно-правових систем „ЛІГА: Закон”, Львів, Україна.

Вересень 2003 ― Червень 2004Помічник секретаря.
Деканат механіко-математичного факультету в Львівському національному університеті ім. Івана Франка, Львів, Україна.

навички:
**********************************************************************************************
ВідповідальністьПрацюючи помічником секретаря в деканаті, я призвичаїлась виконувати відповідні завдання в стислі терміни.
Після цього у банку я координувала роботу 30 клієнт-менеджерів, будучи відповідальною за ефективність їхньої роботи.


Комунікативні навичкиЗавдяки роботі з клієнтами середнього та малого бізнесу та координуванні клієнт-менеджерів у банку, я розвинула комунікативні навички.
Приймала участь у семінарах і спеціалізованих тренінгах, де вдосконалила комунікативні навички.


Переконування людейТак як, щоб бути успішним менеджером в науково-виробничому центрі „Мережа” , вимагають відмінної здатності переконувати людей.
Саме цю рису я зробила однією з сильніших сторін під час роботи в науково-виробничому центрі „Мережа” – офіційному сертифікованому представнику ІАЦ „ЛІГА”.

Вирішення конфліктівЧисельні конфліктні ситуації з клієнтами в банку збудували основу (підгрунття) для вдосконалення навичок, щоб вміти успішно і в короткотривалий термін розв”язувати конфліктні задачі.

Відвідувала та була активним учасником бізнес тренінгів на різні теми , а саме:

„Розвиток управлінських навиків”;
„Основи обслуговування клієнтів”;
„Управління конфліктами. Робота із запереченнями, зауваженнями, критикою”;
„Менеджери- хто вони такі? Основні вимоги до менеджерів”.

Мови:Вільно: Українська і російська
Розмовний рівень: Англійська

Хобі:Спортивні бальні танці, плавання, музика і подорожі.

Комп”ютерні навички:Microsoft Word, Excel, LaTex, WinEdit, Borland Pascal 7.0,
Delphi 5.0

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: