Наталя
Інспектор, начальник відділу кадрів
- Занятость:
- Неполная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Запорожье
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5684493
Опыт работы
Старший інспектор з кадрів
с 12.2020 по наст. время
(3 года 5 месяцев)
ТОВ "Полетехніка", Запоріжжя (Сільське господарство, агробізнес)
-оформлення прийому працівника на роботу та звітування про прийом до Податкової через кабінет ДПС, програму Fredo;
-переведення і звільнення працівників;
-формування і ведення особових справ працівників;
-ведення військового обліку підприємства;
-ведення обліку надання відпусток працівникам;
-ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;
-оформлення та ведення листків непрацездатності через кабінет Пенсійного фонду України;
-складання відповідних звітів до державних органів;
-розроблення посадових інструкцій працівників підприємства;
-складання штатного розкладу підприємства;
- видача працівникам довідок з місця роботи;
-підготовка документів для оформлення заробітних карток новоприйнятих працівників;
-ведення трудових книжок працівників;
-підготовка документів кандидатів на посаду для перевірки службою безпеки підприємства.
Головний спеціаліст з кадрових питань
с 01.2017 по 10.2020
(3 года 9 месяцев)
Комишуваська селищна рада Оріхівського району Запорізької області, Комишуваха (Державні організації)
-облік особового складу, ведення особових справ та внесення змін пов’язаних із трудовою діяльністю;
- оформлення та реєстрація розпоряджень (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток);
-ведення трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок про теперішню і минулу роботу працівників;
робота зі збереженням матеріалів діловодства, формування справ.
- складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- надання консультацій щодо трудового законодавства;
- складання відповідних звітів до державних органів;
- оформлення документів про відрядження;
- організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами відомостей про доходи, зобов'язання фінансового характеру та належне їм майно, в тому числі і за кордоном, щодо себе і членів своєї сім'ї (декларування доходів);
- організаційне забезпечення та участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами виконкому покладених на них завдань і обов’язків;
-підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації кадрів, організація регулярного навчання посадових осіб виконкому;
-видача службових посвідчень та довідки з місця роботи працівника, оформлення листків тимчасової непрацездатності;
-надання пакету документів на правопорушників та засуджених, що направляються для відбуття покарання на громадських роботах;
-ведення діловодства селищної ради;
-обробка вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
-реєстрація заяв, звернення громадян, контроль за їх виконанням;
- ведення актів обстеження житлово – побутових умов;
-виконувала додатково всі функції та роботу секретаря-друкарки.
Секретар-друкарка
с 09.2008 по 01.2017
(8 лет 4 месяца)
Комишуваська загальноосвітня школа соціальної реабілітації МОНУ, Комишуваха (Освіта, наука)
- організація телефонних переговорів директора школи.
- приймання і передача телефонограм,реєсрація їх під час відсутності директора школи прийняті повідомлення і доведення їх до його відома;
- забезпечення директора школи канцелярськими приладдям, організаційною технікою;
-приймання та передача інформації щодо роботи школи;
-підготовка за вказівкою директора школи різні документи і матеріали;
-ведення діловодства, оформлення справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження;
-приймання кореспонденції, що надходить на ім'я директора школи, здійснення її систематизації відповідно до прийнятого в школі порядку і передача її після розгляду директором за призначенням конкретним виконавцям для використання її в процесі їхньої роботи або підготовки; надсилання кореспонденції;
- прийом особистих заяв працівників, учнів та їхніх батьків (осіб, які їх замінюють), документи на підпис директору школи;
- організіція прийому відвідувачів;
- здійснення документального забезпечення кадрової роботи в школі, ведення книги наказів і зберігання її, журналу обліку руху трудових книжок;
- ведення та розрахунок відпусток.
Образование
Міжрегіональна академія управління персоналом імені гетьмана Сагайдачного
Менеджмент, Запоріжжя
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Знания и навыки
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Вільно володію українською та російською мовами, англійська – читаю та розмовляю.
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, креативність, вмію працювати в команді.
Заміжня, маю двох синів.
Похожие кандидаты
Руководитель, директор, начальник филиала, отдела, зам. директора
Запорожье
Офіс-менеджер, інспектор відділу кадрів, аналітик, менеджер з персоналу
15000 грн, Запорожье
Керівник компанії, заступник директора, начальник відділу, фахівець
Запорожье, Днепр, Киев
Керуючий, керівник підрозділу, начальник дільниці
35000 грн, Запорожье
Директор з персоналу, начальник відділу організації праці та заробітної плати
50000 грн, Запорожье, Днепр, Киев