Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 января 2024

Людмила

Бухгалтер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера

Досвід роботи:
•2021-2023 р. ТОВ «Київський Трейд», торгівля, на
єдиному податку Бухгалтер (єдиний),:
Повне ведення документації і складання звітності. Компанія займається роздрібною торгівлею. Контроль виконання договорів оренди. Складський облік матеріалів, ОЗ. Клієнт-банк. Дебіторська та кредиторська заборгованості. Супровід кадрового обліку. Контролюю роботу п’яти менеджерів. Звітність.

•2019-2021 р. ТОВ «Шульц Технолоджи», Бухгалтер (єдиний) виробництво, ПДВ:
Вела первинну документацію; нараховувала та облікувала заробітну плату (40 осіб.) відпускних, лікарняних; вела облік підзвітних коштів; Клієнт-банк; ПДВ. Складський облік матеріалів та продукції підприємства, ОЗ; Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; ЗЕД – реалізація продукції виробництва; Готувала звітність. Вела управлінський облік.

•2009-2019р. Управління регіонального розвитку районної державної адміністрації, Головний спеціаліст-бухгалтер (єдиний бухгалтер), виконавчий орган, Бюджет:
Дотримання та складання кошторисів; нарахування заробітної плати (30 осіб), відпускних, лікарняних; Клієнт-банк; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; облік ТМЦ, ОЗ, витрат, укладання та виконання договорів. Виконувала обов’язки заступника начальника управління, начальника відділу персоніфікованого обліку в управлінні, протягом двох років (6 осіб).

•2003-2009р. Управління соціального захисту районної державної адміністрації, Провідний спеціаліст з кадрової служби, виконавчий орган, Бюджет:
Вела повне кадрового адміністрування; Оформляла, облікувала трудові книжки працівників; Формувала особові справи відповідно до вимог законодавства; Закривала табелі робочого часу; Вела накази законодавчі та кадрові.

Набуті професійні навички:
- відмінно володію ПК: MS Office (Word, Excel), Google-таблиці;
- програми по бухгалтерській та фін. звітності, клієнт-банк, M.E.Doc, Соната, Вчасно;
- 1С: Бухгалтерія (ред.2.0), ВAS, BAF, УТП 8.3;
- ведення бух. обліку від первинної документації до формування звітності;
- Бюджетн: СДО; МД, ЕПЗ «Є-звітність», СДО «Клієнт Казначейства-Казначейство»;
- легко працюю з великим об'ємом документів, даних;
- достатні знання КЗпП України.

Освіта:
Вища, ВІЕ Тернопільського національного економічного університету, спеціальність «Економіка підприємства».

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: