Резюме від 30 січня 2024

Людмила

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера

Досвід роботи:
•2021-2023 р. ТОВ «Київський Трейд», торгівля, на
єдиному податку Бухгалтер (єдиний),:
Повне ведення документації і складання звітності. Компанія займається роздрібною торгівлею. Контроль виконання договорів оренди. Складський облік матеріалів, ОЗ. Клієнт-банк. Дебіторська та кредиторська заборгованості. Супровід кадрового обліку. Контролюю роботу п’яти менеджерів. Звітність.

•2019-2021 р. ТОВ «Шульц Технолоджи», Бухгалтер (єдиний) виробництво, ПДВ:
Вела первинну документацію; нараховувала та облікувала заробітну плату (40 осіб.) відпускних, лікарняних; вела облік підзвітних коштів; Клієнт-банк; ПДВ. Складський облік матеріалів та продукції підприємства, ОЗ; Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; ЗЕД – реалізація продукції виробництва; Готувала звітність. Вела управлінський облік.

•2009-2019р. Управління регіонального розвитку районної державної адміністрації, Головний спеціаліст-бухгалтер (єдиний бухгалтер), виконавчий орган, Бюджет:
Дотримання та складання кошторисів; нарахування заробітної плати (30 осіб), відпускних, лікарняних; Клієнт-банк; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; облік ТМЦ, ОЗ, витрат, укладання та виконання договорів. Виконувала обов’язки заступника начальника управління, начальника відділу персоніфікованого обліку в управлінні, протягом двох років (6 осіб).

•2003-2009р. Управління соціального захисту районної державної адміністрації, Провідний спеціаліст з кадрової служби, виконавчий орган, Бюджет:
Вела повне кадрового адміністрування; Оформляла, облікувала трудові книжки працівників; Формувала особові справи відповідно до вимог законодавства; Закривала табелі робочого часу; Вела накази законодавчі та кадрові.

Набуті професійні навички:
- відмінно володію ПК: MS Office (Word, Excel), Google-таблиці;
- програми по бухгалтерській та фін. звітності, клієнт-банк, M.E.Doc, Соната, Вчасно;
- 1С: Бухгалтерія (ред.2.0), ВAS, BAF, УТП 8.3;
- ведення бух. обліку від первинної документації до формування звітності;
- Бюджетн: СДО; МД, ЕПЗ «Є-звітність», СДО «Клієнт Казначейства-Казначейство»;
- легко працюю з великим об'ємом документів, даних;
- достатні знання КЗпП України.

Освіта:
Вища, ВІЕ Тернопільського національного економічного університету, спеціальність «Економіка підприємства».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: