Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 ноября 2023 PRO

Наталія

Адміністратор, офіс-менеджер, помічник бухгалтера, асистент

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-адміністратор

с 02.2021 по 05.2022 (1 год 3 месяца)
ТОВ "Міфрас груп", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-робота з програмою 1С підприємство;
- робота з клієнтом по прийому замовлень та їх наступної обробки;
- робота з інформування клієнтів про можливі зміни в асортименті товару і перерахунку цін;
-формування рахунків, видаткових накладних, договорів;
-контроль оплат, заборгованості, документообігу;
-контроль надходження поставок ( замовлення, документація, логістика);
-видача товару;
- підготовка звітних документів по продажу;
- контролюваль та організація , проведення інвентаризації, контроль виконання поставлених керівництвом завдань, ревізії матеріальних цінностей;
- забеспечення офісу, закупки, контроль роботи персоналу ;

період з 15.07.2021-15.11.2021-тимчасова посада в.о. директора.

Спеціаліст по роботі з клієнтами, адміністратор, менеджер у видавничій діяльності

с 08.2011 по 10.2020 (9 лет 2 месяца)
ТОВ «Юнівест Пре Прес»,, Київ (Видавництво, поліграфія)

- Робота з системою CRM та BSI .
- Прийом замовлення, консультація ,формування док-в (рахунки, акти, накладні);
- Контроль надходження оплат;
- Закриття місяця, року (по оплатам, актам, видатковим, списання по складу);
- Контроль своєчасного виконання замовлення;
- Формування завдань для кур*єра та контроль його роботи;
- Вирішення «конфліктних» ситуацій з клієнтом;
- Підготовка та контроль договорів для співпраці та їх пролонгація; - Виконання завдань керівника;
- Адміністрування відділу;
- Взаємодія з відділами компанії бухгалтерія, виробництво, адміністративно-господарський відділ, авто-транстпортий відділ

Секретар, асистент Генерального директора

с 06.2008 по 08.2011 (3 года 2 месяца)
ТОВ «Агентство маркетингових комунікацій «Діалла»,, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

-обробка поштових відправлень, як вхідних, так і вихідних; їх перерозподіл всередині компанії;
-контроль за термінами виконання прийнятих зобов’язань за договорами і угодами;
-здійснення вихідних і прийому вхідних дзвінків;
-робота з клієнтами та представниками партнерських компаній;
-контроль за наявністю необхідних канцелярського приладдя;
-підтримка офісної техніки в робочому стані і виклик фахівців в разі її поломки;
-розподіл часу всередині робочого графіка ( для керівника);
-організація необхідних заходів (зустрічей, конференцій, відряджень, корпоративних вечірок);
протоколювання ходу нарад;
-оновлення та поповнення свіжим контентом корпоративного сайту.
-Участь та допомога у підготовці благодійного проекту «Пробіг під каштанами»;

Робітник цеху-лаборант.

с 02.2001 по 03.2008 (7 лет 1 месяц)
ТОВ «Фабрика»Комбі», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Обов*язки згідно посадової інструкції компанії

Образование

Київський коледж легкої промисловості

Художник-дизайнер жіночого одягу, Київ
Высшее, с 2005 по 2008 (2 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet 1С:Підприємство CRM BSI

Знание языков

  • Украинский — продвинутый
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

•Особисті якості – не маю шкідливих звичок;
•Маю водійське посвідчення кат.Б;
•Маю закордонний паспорт;
•Захоплююсь напрямком "hand made";
•Дуже пунктуальна та відповідальна;
•Легко навчаюсь нового,якщо інформація надана правильно ( все нове - це цікаво!);
•Подобається спілкування з людьми;
P.S шукаю дружній колектив, який стане частиною життя:)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: