Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2023 PRO

Наталія

Управляюча, керівник проекту

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
46 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Днепр, Ивано-Франковск, Киев, Львов, Одесса, Ужгород, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор

с 01.2020 по наст. время (4 года 4 месяца)
Промислово-Будівельна Група «Ковальська», Львов (Видобування корисних копалин; виробництво інертних матеріалів; шахтні печі випалу вапна; будівельні роботи.)

Директор ТОВ «Розвадів Будматеріали»
(родовище піску та родовище вапняків)
Видобування та виробництво.
Завод випалу вапна. Вапняні печі.
Лінії просіву пісків та дроблення супутних порід.
Будівництво заводу сухих будівельних сумішей.
Заступник директора
ТОВ «Омелянівський кар'єр»
(родовище гранітів)
Видобування та виробництво.
ПрАТ ТНК Граніт «Коростень-Щорсівська ділянка -кар'єр»
(родовище гранітів)
Видобування та виробництво.

Обов’язки:

Забезпечення та виконання планів реалізації та виробництва;
Забезпечення та контроль техніки безпеки та охорони праці на підприємстві;
Розробка та дотримання виконання Плану Гірничих робіт на підприємстві ( в співпраці з Гірничим інженером, маркшейдером чи геологом);
Дотримання вимог геонадр та норм земельного кадастру;
Контроль екологічної безпеки на підприємстві;
Контроль юридичної служби;
Співпраця з HR-департаментом центрального офісу та контроль кадрової служби на підприємстві;
Координація та налаштування процесів виробничої звітності;
Координація та налаштування процесів управлінської звітності;
Аналіз затрат по статтям ;
Контроль затрат по підрозділам, статтям, на 1 тонну виробленої продукції;
Планування операційних затрат та актуалізації їх щоквартально;
Оперативний контроль основних показників діяльності;
Контроль розрахунку з/п;
Участь у розробці KPI для підрозділів кар’єрів;
Проведення переговорів з основними постачальниками, заключення договорів з покупцями продукції, забезпечення планів продажу, пошук нових покупців на ринку.
Заключення договорів з підрядниками та контроль виконання їх робіт згідно умов договору.
Погодження рахунків та договорів в системі;
Контроль дебіторської заборгованості.
Контроль виконання операційних та стратегічних завдань поставлених центральним офісом та департаментами;
Участь у процесах бюджетування під виробництво (орех; сарех);
Формування та уніфікація управлінської звітності між підприємствами групи по одному напрямку;
Контроль щодо деталізації розрахунків фінансової служби: собівартість, звітність і тд;
Учать в процесах становлення фінансової та бухгалтерської звітності щодо автоматизації обліку;
Оперативний контроль використання CAPEX по-місячно;
Розрахунок ТЕО по проектам розвитку.

Фінансовий директор

с 09.2017 по 11.2019 (2 года 2 месяца)
ПрАТ «Жежелівський кар'єр» / «Хустський кар'єр» Компанія «STRABAG Societas Europaea (STRABAG SE)», Хуст (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
•Організовувала управлінський облік результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій і контролювала економне використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, збереження власності підприємства;
•Формувала у відповідності із законодавством про бухгалтерський облік облікову політику, виходячи з структури і особливостей діяльності підприємства, необхідності забезпечення його фінансової стійкості;
•Забезпечувала раціональну організацію внутрішнього обліку і звітності на підприємстві і в його підрозділах на основі максимальної централізації обліково-розрахункових робіт і використання сучасних технічних засобів і інформаційних технологій, прогресивних форм і методів обліку та контролю;
•Формувала і своєчасно подавала керівництву повну і достовірну інформацію про діяльність підприємства, його майновий стан, прибутки і витрати, а також розробляла і здійснювала заходи, скеровані на укріплення фінансової дисципліни на підприємстві;
•Проводила економічний аналіз господарської діяльності підприємства на підставі даних управлінського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення необґрунтованих затрат, ефективного використання ресурсів підприємства;
•Формувала бюджет підприємства на підставі показників аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства і контролювала виконання бюджету з метою раціонального використання фінансових ресурсів;
•Приймала заходи по накопиченню фінансових ресурсів підприємства для забезпечення його фінансової стійкості;
•Приймала рішення по упередженню недостач, незаконного використання грошей, товарно-матеріальних цінностей, порушення фінансового і господарського законодавства;
•Здійснювала взаємодії з банками з питань розміщення вільних фінансових засобів на банківських депозитах (сертифікатах) і придбання високоліквідних державних цінних паперів, контроль за проведенням облікових операцій з депозитними і кредитними договорами, цінними паперами;
Контроль та реалізація інвестицій;
•Забезпечувала контроль за законністю, своєчасністю і правильністю оформлення документів, складанням економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, роботи (послуг) розрахунках по заробітній платі працівників підприємства, правильним нарахуванням і перерахуванням платежів в держбюджет, внесків на державне соціальне страхування, переведенням коштів на фінансування капітальних вкладів;
•Забезпечувала контроль за погашенням у встановлені терміни заборгованості банкам по кредитах;
•Вводила заходи по забезпеченню суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни, адміністративно-господарських і інших витрат;
•Контролювала законність списання з бухгалтерських балансів недостач, дебіторської заборгованості і інших витрат;
•Забезпечувала зберігання бухгалтерських документів, а також оформлення і здачі їх у відповідному порядку

Внутрішній аудитор

с 06.2017 по 09.2017 (3 месяца)
ПрАТ «Жежелівський кар'єр» /«Хустський кар'єр» Компанія «STRABAG Societas Europaea (STRABAG SE)», Хуст (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки:
•Організовувала управлінський облік результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій і контролювала економне використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, збереження власності підприємства;
•Формувала у відповідності із законодавством про бухгалтерський облік облікову політику, виходячи з структури і особливостей діяльності підприємства, необхідності забезпечення його фінансової стійкості;
•Забезпечувала раціональну організацію внутрішнього обліку і звітності на підприємстві і в його підрозділах на основі максимальної централізації обліково-розрахункових робіт і використання сучасних технічних засобів і інформаційних технологій, прогресивних форм і методів обліку та контролю;
•Формувала і своєчасно подавала керівництву повну і достовірну інформацію про діяльність підприємства, його майновий стан, прибутки і витрати, а також розробляла і здійснювала заходи, скеровані на укріплення фінансової дисципліни на підприємстві;
•Проводила економічний аналіз господарської діяльності підприємства на підставі даних управлінського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення необґрунтованих затрат, ефективного використання ресурсів підприємства;
•Формувала бюджет підприємства на підставі показників аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства і контролювала виконання бюджету з метою раціонального використання фінансових ресурсів;
•Приймала заходи по накопиченню фінансових ресурсів підприємства для забезпечення його фінансової стійкості;
•Приймала рішення по упередженню недостач, незаконного використання грошей, товарно-матеріальних цінностей, порушення фінансового і господарського законодавства;
•Здійснювала взаємодії з банками з питань розміщення вільних фінансових засобів на банківських депозитах (сертифікатах) і придбання високоліквідних державних цінних паперів, контроль за проведенням облікових операцій з депозитними і кредитними договорами, цінними паперами;
Контроль та реалізація інвестицій;
•Забезпечувала контроль за законністю, своєчасністю і правильністю оформлення документів, складанням економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, роботи (послуг) розрахунках по заробітній платі працівників підприємства, правильним нарахуванням і перерахуванням платежів в держбюджет, внесків на державне соціальне страхування, переведенням коштів на фінансування капітальних вкладів;
•Забезпечувала контроль за погашенням у встановлені терміни заборгованості банкам по кредитах;
•Вводила заходи по забезпеченню суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни, адміністративно-господарських і інших витрат;
•Контролювала законність списання з бухгалтерських балансів недостач, дебіторської заборгованості і інших витрат;
•Забезпечувала зберігання бухгалтерських документів

Фінансовий директор

с 10.2016 по 06.2017 (8 месяцев)
ТОВ «МР-Груп», Киев (10.2016 – 06.2017)

Обов’язки:
•Організовувала управлінський облік результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій і контролювала економне використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, збереження власності підприємства;
•Формувала у відповідності із законодавством про бухгалтерський облік облікову політику, виходячи з структури і особливостей діяльності підприємства, необхідності забезпечення його фінансової стійкості;
•Забезпечувала раціональну організацію внутрішнього обліку і звітності на підприємстві і в його підрозділах на основі максимальної централізації обліково-розрахункових робіт і використання сучасних технічних засобів і інформаційних технологій, прогресивних форм і методів обліку та контролю;
•Формувала і своєчасно подавала керівництву повну і достовірну інформацію про діяльність підприємства, його майновий стан, прибутки і витрати, а також розробляла і здійснювала заходи, скеровані на укріплення фінансової дисципліни на підприємстві;
•Проводила економічний аналіз господарської діяльності підприємства на підставі даних управлінського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення необґрунтованих затрат, ефективного використання ресурсів підприємства;
•Формувала бюджет підприємства на підставі показників аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства і контролювала виконання бюджету з метою раціонального використання фінансових ресурсів;
•Приймала заходи по накопиченню фінансових ресурсів підприємства для забезпечення його фінансової стійкості;
•Приймала рішення по упередженню недостач, незаконного використання грошей, товарно-матеріальних цінностей, порушення фінансового і господарського законодавства;
•Здійснювала взаємодії з банками з питань розміщення вільних фінансових засобів на банківських депозитах (сертифікатах) і придбання високоліквідних державних цінних паперів, контроль за проведенням облікових операцій з депозитними і кредитними договорами, цінними паперами;
Контроль та реалізація інвестицій;
•Забезпечувала контроль за законністю, своєчасністю і правильністю оформлення документів, складанням економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, роботи (послуг) розрахунках по заробітній платі працівників підприємства, правильним нарахуванням і перерахуванням платежів в держбюджет, внесків на державне соціальне страхування, переведенням коштів на фінансування капітальних вкладів;
•Забезпечувала контроль за погашенням у встановлені терміни заборгованості банкам по кредитах;
•Вводила заходи по забезпеченню суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни, адміністративно-господарських і інших витрат;
•Контролювала законність списання з бухгалтерських балансів недостач, дебіторської заборгованості і інших витрат;
•Забезпечувала зберігання бухгалтерських документів, а також оформлення і здачі їх у відповідному порядку в архів;

Керуюча

с 08.2013 по 09.2016 (3 года 1 месяц)
ТОВ "ФІШКА", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
•Контроль за нормативною та дозвільнаою документацією, координація життєдіяльності ресторану, адміністративно-господарська діяльність;
•Контроль прав і контроль за виконанням обов'язкиів працівників підприємства, формування режимів роботи, оплати праці та стимулювання, розвиток персоналу, оптимізація витрат та контроль собівартості в залежності від сезонності. Розробка меню і сезонних пропозицій;
•Розробка і впровадження заходів щодо підвищення рівня рентабельності ресторану;
•Бюджетне планування, контроль операційних показників, контроль за раціональним використанням фінансових ресурсів, виконання показників по прибутку. Контроль інвентаризацій;
•Розробка рекламної політики ресторану, організація заходів по залученню гостей, правила і методи організації обслуговування гостей, основи етики, естетики, психології гостей, знання стандартів обслуговування, алгоритми вирішення конфліктних ситуацій;
• Також: організація, контроль за організацією проведення банкетів, фуршетів і різного виду заходів;
• Прийом і розподіл резервів, контроль за резервами;
• Прийняття заходів щодо вирішення претензій і конфліктних ситуацій з гостями;
•Формування клієнтської бази;
•Контроль над виконанням правил і норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежного захисту та особистої гігієни;
•Запуск нового меню, складання технологічних карт, формування націнки і прорахунок рентабельності;
•Взаємодія з постачальниками продуктів і послуг (проведення переговорів, підписання договорів, проведення переговорів щодо зниження закупівельних цін або з отримання знижок;
•Відкриття ресторану з нуля, запуск нового проекту;
•Підбір команди, навчання,внутрішні тренінги сервісу та командоутворення, конфліктологія;
•Організація та налагодження процессу до запуску в роботу нового проекту;
•Контроль взаємодії всіх служб ресторану;
•Аналіз і закупівля всього необхідного обладнання та інвентарю для роботи;
•Аналіз і відбір постачальників, укладання договорів;
•Контроль за дотриманням санітарних норм;
•Складання штатного розкладу, графіків виходу на роботу персоналу, табелів обліку відпрацьованого часу;
•Взаємодія з контролюючими органами;
•Контроль над веденням внутрішньої документації ресторану
•Контроль за наявністю і своєчасним продовженням дозвільної документації.
Досягнення:
•Відповідальне виконання покладених завдань та обов’язків;
•Збільшення обсягу прибутків.

Заступник управляючої, фінансового директора

с 08.2010 по 07.2013 (2 года 11 месяцев)
ТОВ «Ацумарі», Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
•Забезпечувала ведення первинного бухгалтерського обліку, контроль і обробку первинної документації (приходних накладних, касових, кадрових документів, договорів з контрагентами і т.д.);
•Здійснювала нарахування заробітної плати, виплат за цивільними договорами;
•Забезпечувала ведення податкового та управлінського обліку;
•Організовувала складання та здачу податкової звітності до податкової інспекції;
•Здійснювала заходи по мінімізації податкових виплат;
•Контроль підготовки і роботи всіх підрозділів ресторану;
•Контроль ведення касової політики ресторану;
•Управління розподілом грошових потоків, звіти по руху грошових коштів і інша необхідна документація підприємства перед власниками
•Робота з постачальниками, якість та цінова політика у відночинах з постачальниками. складання договорів
•робота з контролюючими органами;
•Відповідальність за пожежну безпеку та охорону праці на підпримстві;
•Розробка і прорахунок собівартості меню та сезоннихипропозицій , контроль калькуляцій та собівартості;
•Ціноутворення та контроль конкурентних підприємств;
•Співпраця з перевіряючими органами підготовка та відповідальність за проходження аудиторських перевірок;
•Контроль інвентаризацій та контроль якості зберігання продуктів;
•Практика та навчання по удосконаленню , систематично в Москві, Астані.
Досягнення:
•Відповідальне виконання покладених завдань та обов’язків.

Головний бухгалтер

с 11.2008 по 08.2010 (1 год 9 месяцев)
ТОВ «Смарттайм», Киев (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
•Забезпечувала ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;
•Організовувала роботу бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
•Вимагала від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;
•Вживала всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну;
•Забезпечувала складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки користувачам;
•Здійснювала заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства.
Досягнення:
•Якісне виконання посадових обов'язків.

Головний касир

с 04.2008 по 10.2008 (6 месяцев)
ТОВ «Гепард», Киев (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
•Організовувала роботу по інкасації коштів;
•Отримувала грошові кошти від автозаправочних комплексів;
•Контроль над підзвітними особами;
•Контроль над витратами готівки;
•Організація по здачі коштів до банківських установ.
Досягнення:
•Якісне виконання посадових обов'язків.

Контролер-ревізор

с 01.2008 по 03.2008 (2 месяца)
СП ТОВ «Кершер», Киев (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
•Ревізувала і перевіряла на підприємстві грошові та бухгалтерські документи, кошториси та інші документи, що підтверджують надходження та витрачання коштів, матеріальних цінностей;
•Проводила перевірки фактичної наявності цінностей та
грошових сум, цінних паперів, матеріалів, готової продукції і т. ін.

Контролер-ревізор

с 11.2006 по 12.2007 (1 год 1 месяц)
ТОВ «Гепард – Сервіс», Киев (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
•Ревізувала і перевіряла на підприємстві грошові та бухгалтерські документи, кошториси та інші документи, що підтверджують надходження та витрачання коштів, матеріальних цінностей;
•Проводила перевірки фактичної наявності цінностей та
грошових сум, цінних паперів, матеріалів, готової продукції і т. ін.

Бухгалтер

с 11.2004 по 04.2006 (1 год 5 месяцев)
ПП «Грін-Грей», Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
•Забезпечувала ведення і своєчасне подання звітності про господарсько-фінансової діяльності готелю;
•Вживала заходів щодо забезпечення готелю кваліфікованим персоналом;
•Забезпечувала правильне поєднання економічних і адміністративних методів керівництва;
•Здійснювала заходи щодо впровадження прогресивних форм організації обслуговування;
•Сприяла розвитку комерційної діяльності;
•Повний контроль за внутрішньою документацією в комплексі;
•Вимагала від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;
•Контроль над дотриманням всіх норм кассової дисципліни.
•Забезпечувала ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;
•Організовувала роботу бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
•Вживала всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну;
•Забезпечувала складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки користувачам;
•Здійснювала заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства.
Досягнення:
•Відповідальне виконання покладених завдань та обов’язків.

Бухгалтер

с 11.2001 по 11.2004 (3 года)
ПП Старунський В.Ф, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
•Забезпечувала ведення і своєчасне подання звітності про господарсько-фінансової діяльності готелю;
•Вживала заходів щодо забезпечення готелю кваліфікованим персоналом;
•Забезпечувала правильне поєднання економічних і адміністративних методів керівництва;
•Здійснювала заходи щодо впровадження прогресивних форм організації обслуговування;
•Сприяла розвитку комерційної діяльності;
•Повний контроль за внутрішньою документацією в комплексі;
•Вимагала від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;
•Контроль над дотриманням всіх норм кассової дисципліни.
•Забезпечувала ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;
•Організовувала роботу бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
•Вживала всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну;
•Забезпечувала складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки користувачам;
•Здійснювала заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства.
Досягнення:
•Відповідальне виконання покладених завдань та обов’язків.

Головний бухгалтер

с 02.1999 по 10.2006 (7 лет 8 месяцев)
ПП «Марина», Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
•Забезпечувала ведення і своєчасне подання звітності про господарсько-фінансової діяльності готелю;
•Вживала заходів щодо забезпечення готелю кваліфікованим персоналом;
•Забезпечувала правильне поєднання економічних і адміністративних методів керівництва;
•Здійснювала заходи щодо впровадження прогресивних форм організації обслуговування;
•Сприяла розвитку комерційної діяльності;
•Повний контроль за внутрішньою документацією в комплексі;
•Вимагала від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;
•Контроль над дотриманням всіх норм кассової дисципліни.
•Забезпечувала ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;
•Організовувала роботу бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
•Вживала всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну;
•Забезпечувала складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки користувачам;
•Здійснювала заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства.
Досягнення:
•Відповідальне виконання покладених завдань та обов’язків.

Бухгалтер-касир

с 02.1999 по 08.2001 (2 года 6 месяцев)
ТОВ «Кий», Киев (02.1999 – 08.2001)

Обов’язки:
•Забезпечувала ведення і своєчасне подання звітності про господарсько-фінансової діяльності готелю;
•Вживала заходів щодо забезпечення готелю кваліфікованим персоналом;
•Забезпечувала правильне поєднання економічних і адміністративних методів керівництва;
•Здійснювала заходи щодо впровадження прогресивних форм організації обслуговування;
•Сприяла розвитку комерційної діяльності;
•Повний контроль за внутрішньою документацією в комплексі;
•Вимагала від підрозділів, служб та працівників забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;
•Контроль над дотриманням всіх норм кассової дисципліни.
•Забезпечувала ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;
•Організовувала роботу бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
•Вживала всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну;
•Забезпечувала складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки користувачам;
•Здійснювала заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства.
Досягнення:
•Відповідальне виконання покладених завдань та обов’язків.

Бармен

с 08.1998 по 01.1999 (5 месяцев)
Кафе «Інтерплей-кафе» ТОВ «Алнікс», Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Продавець-касир

с 12.1995 по 07.1998 (2 года 7 месяцев)
ПП «Пагма», Киев (Роздрібна торгівля)

Образование

Житомирський державний політехнічний університет.

Магістратура (технічний факультет, гірничо-екологічний, інженерія)., 2019
Высшее, с 2019 по 2020 (9 месяцев)

Національний університет державної податкової служби України.

Спеціальність: економіка і підприємництво. Кваліфікація: бакалавр з фінансів., Киев
Высшее, с 2007 по 2011 (3 года 9 месяцев)

Учбовий центр «Терра».

Кваліфікація: бухгалтер-економіст з правом роботи головним бухгалтером., Киев
Среднее специальное, с 2000 по 2001 (9 месяцев)

Київський авіаційний технікум.

Спеціальність: економіка підприємства. Кваліфікація: молодший спеціаліст-економіст., Киев
Высшее, с 1996 по 2000 (3 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

МЕТА
Отримати посаду управляючої, керівника проекту / фінансовий, адміністративний, комерційний, операційний директор, керівник проекту, напрямку, керівник служби замовника, ген підряду, регіональний менеджер, координатор розвитку, здійснення чи завершення проекту.
Також готова розглянути інші пропозиції.

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Висококваліфікований фахівець у різних сферах бізнесу. Маю 20-річний досвід роботи у сфері управління фінансами, аудиту і бухгалтерського обліку на різних підприємствах. Великий досвід в організації фінансових та звітних процесів (планування, аналіз, контроль). Забезпечувала ведення бухгалтерського обліку господарських операцій щодо майна і результатів діяльності товариства в натуральних одиницях і в узагальненому грошовому виразі шляхом безперервного документообігу і взаємопов’язаного їх відображення, відповідно до облікової політики товариства. Уміння працювати з організаційною, бухгалтерською і фінансовою документацією та звітами. Легко орієнтуюся у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки. Вмію конструктивно вести бесіду, проводити переговори. Маю навички в підборі кадрів (вміння створювати сильну команду) та управлінні персоналом (стати лідером команди). Здатна швидко орієнтуватися і знаходити вихід у будь-яких ситуаціях. Відмінний дипломат і оратор. Практично 100% результат при проведенні переговорів на будь-якому рівні.

НАВИЧКИ
•Організаторські навички, уміння правильно організувати свій робочий час і час своїх співробітників.
•Здатність до саморозвитку і навчання, нестандартність мислення.
•Лідерські якості. Вміння переконувати, підтримувати, мотивувати своїх підлеглих, грамотно розподіляти і чітко ставити конкретні завдання, а також терміни їх виконання.
•Комунікабельність.
•Стійкість до стресів, робота в складних ситуаціях.
•Досвід управління персоналом 13 років.
•Досвід роботи в управлінні та на виробництві.

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ
Робота з комп'ютером: Microsoft Office (Word, Excel).
Мови: Українська - вільно, Російська - вільно.
Водійське посвідчення: Категорія «В, В1»
Відрядження: готова до відряджень.
Професійні якості:
• Навички в галузі фінансів, управління і розвитку компанії;
• Стратегічне мислення;
• Відповідальність.
Хобі: Веду здоровий спосіб життя, займаюся спортом і саморозвитком.
Рекомендації: Можу надати за запитом.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты