Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 апреля 2024 PRO

Ірина

Керівник ресторану, адміністратор, 27 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Львов, Солонка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер ресторану

с 08.2023 по наст. время (10 месяцев)
Soul Kitchen, Зимна Вода (Готельно-ресторанний бізнес)

Помічник керівника, рекрутер, бізнес аналітик

с 01.2023 по 08.2023 (7 месяцев)
INPROLUX, Львів (Нерухомість)

Адміністратор

с 12.2021 по 03.2022 (3 месяца)
Доставка суші Tori Nori, Львів (Роздрібна торгівля)

Спеціаліст з продажу

с 08.2021 по 12.2021 (4 месяца)
VDdruk, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Адміністратор

с 08.2020 по 08.2021 (1 год)
Арома кава, Львів (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

с 12.2019 по 06.2020 (6 месяцев)
Music lab, Львів (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

с 08.2018 по 09.2019 (1 год 1 месяц)
Арома кава, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

с 10.2017 по 04.2018 (6 месяцев)
Медична лаболаторія DILA, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Образование

ЛДМК ЛМР " Інститут медсестринства і лаболаторної діагностики ім А. Крупинського"

Сестринська справа, Львів
Высшее, с 2014 по 2017 (2 года 9 месяцев)

Знания и навыки

Ведення CRM Лідерство R-Keeper Висока працездатність Управління командою Управління рестораном Комунікабельність Користувач 1С Інвентаризація Poster Ведення документації

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Hard skills :
- Досвід управління персоналом
- Рекрутинг, проведення співбесід
- Проведення мотиваційних бесід і навчання техніки якісного продажу
- Ведення касової звітності
- Робота з торговими агентами
- Навички роботи з ПК і Microsoft Office
- Досвід роботи в CRM системах
- Досвід роботи з Poster , РРО, звітностями та ін.
- Базові навички бухгалтерського обліку
- Контроль якості виконання роботи таргет-, SMM спеціалістів

Soft skills :

- Зазвичай працюю по налагодженій системі : спочатку визначаємо завдання, яку користь принесе завдання, розписую план дій і підплани на щодень, далі щотижневе погодження і перевірка результатів.
- Дуже не люблю хаос в роботі, все має бути чітко структуроване;
- Вмію і хочу працювати в команді;
- Прагну до самовдосконалення, працюю на якісний результат;
- Природжений лідер ( так кажуть:*), але лідерські якості на всі 100%
- Креативна ( я завжди "за" щось нове, неординарне );
- Екстраверт ( "як риба у воді " у великій команді );
- "Ходячий генератор ідей".


Якщо коротко, я працювала в різних сферах і здобула кучу навичків, які я можу втілювати будь-де, починаючи від ресторанного бізнесу закінчуючи дизайнером логотипів. Але вибираю Хореку, бо відчуваю внутрішню тягу до цієї сфери і можливість себе розкрити, бо в ній немає певної "стелі" . За рахунок моїх навичок і те, що я швидко навчаюся , я приношу керівниками в рази більше прибутку, ніж були до того.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: