Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 апреля 2020 PRO

Максим

Керівник середньої ланки, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділення / Начальник ПНФП

с 04.2017 по наст. время (7 лет 2 месяца)
ТОВ "НОВА ПОШТА", відділення №20(вантажне), відділення №10(поштове), Хмельницький (Транспорт, логістика)

Основні обов’язки:

-організація ефективної роботи відділення;
-аналіз і покращення показників *якості та *сервісу відділення;
-дотримання норм та покращення показнику *продуктивності;
-виконання норм *собівартості та збільшення прибутку відділення;
-контроль за дотриманням касової дисципліни та ведення звітності;
-дотримання стандартів якості, при маніпуляціях з вантажем;
-ефективне управління персоналом;
-впровадження заходів для запобігання та боротьби з чергами;
-контроль процесів завантаження/вивантаження вантажу згідно чинних графіків;
-замовлення, контроль витрат та ведення обліку ТМЦ, МШП, ОЗ;
-вирішення проблем Клієнтів, робота з претензіями і скаргами;
-формування та надання звітності.

(*для очного ознайомлення з результатами моєї роботи, в наявності, є презентація, що сформована із фактичних даних щомісячних звітів, по виконанню планових показників (план/факт))



Досягнення та результати роботи на займаній посаді:

-успішне формування дружнього та професійного колективу, націленого на результат та виконання загального показника;
-обрання у члени профкому;
-обрання в склад інструкторів, по навчанню стандартів та процесів компанії нових працівників (стажерів);
-проходження навчання «Школа менеджменту», з успішною здачею екзаменаційних завдань;
-щомісячне виконання та перевиконання усіх планових показників

(*для очного ознайомлення з результатами моєї роботи, в наявності, є презентація, що сформована із фактичних даних щомісячних звітів, по виконанню планових показників (план/факт))

Провідний фахівець департаменту продажів

с 05.2015 по 06.2016 (1 год 1 месяц)
ТОВ "НОВА ПОШТА", Хмельницький (Транспорт, логістика)

Основні обов’язки:

-ведення та обслуговування корпоративних, VIP і ТОП клієнтів, сегменту В2В, В2С;
-ведення переговорів з керівництвом компаній-клієнтів;
-укладання договорів;
-формування комерційної пропозиції;
-залучення нових клієнтів;
-виконання планових показників;
-моніторинг, аналітика і ведення звітності по закріплених клієнтам;
-залучення та підвищення оборотів і реалізації ввіреного пулу клієнтів

ПАТ КБ "ПриватБанк"

с 09.2013 по 05.2015 (1 год 8 месяцев)
Заступник керівника відділення по обслуговуванню клієнтів, Хмельницький (Банки, кредитування)

Основні обов’язки:

-постановка та розподіл задач між працівниками відділеня,
-контроль, аналіз, вдосконалення виконання планових показників;
-проведення ділових зустрічів, для залучення клієнтів VIP
-залучення клієнтів на кредитні карти, депозити і платежі;
-персональне обслуговування клієнтів, власників карток «Універсальна-Gold».
-поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку.
-здійсненні грошових переказів в національній та іноземних валютах;
-наданні консультацій клієнтам щодо продуктів та програм, які надає банк;
-оформленні програм зі страхування.

Спеціаліст відділу групи забезпечення продажів у Вінницькому регіоні

с 11.2012 по 05.2013 (6 месяцев)
ПАТ "АльфаБанк", Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов’язки:
-реалізація банківських продуктів;
-виконання планових показників;
-залучення клієнтів на кредитування;
-оформлення кредитних справ;
-консультування потенційних і діючих клієнтів.

Образование

ПВНЗ "Университет экономики и предпринимательства"

Фінанси і кредит, Хмельницький
Высшее, с 2007 по 2013 (6 лет 2 месяца)

Високі теоретичні і практичні знання в:

- банківській сфері,
- економікі і фінансах,
- менеджменті,
- маркетинзі,
- аналітиці та статистиці
- підприємницькій діяльності

Дополнительное образование и сертификаты

"Школа менеджменту - Time management" на базі ТОВ "Нова Пошта"

2018, 3 місяці

Знания и навыки

MS Office Пользователь ПК 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Постановка задач, целей и приоритетов, аналитика, распределение Успішний досвід організації роботи відділу Досвід роботи на керівній посаді Управління персоналом кількістю 20 співробітників Здійснення постановки задач, цілей та пріоритетів Вміння досягати та виконувати поставлені плани

Знание языков

Украинский — свободно

Рекомендации

При зустрічі

При зустрічі

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Професійні та особисті якості
-вища освіта;
-досвід роботи на керівній посаді від 2-х років
-досвід управління персоналом кількістю 20 співробітників
-практичні знання в банківській сфері, логістиці, економці і фінансах, менеджменті, маркетингі, торгівлі та управлінській діяльності;
-вміння працювати в основних Office програмах та 1С Бухгалтерії;
-успішний досвід організації роботи відділу;
-знання основ транспортної логістики, первинної бухгалтерії;
-знання стандартів обслуговування клієнтів;
-вміння здійснювати постановку задач, цілей та пріоритетів;
-здійснення контролю процесів та кінцевого результату;
-вміння аналізувати, коригувати та вдосконалювати;
-вміння досягати та виконувати поставлені плани;
-Досвід несення матеріальної відповідальності, на суму 1,3млн/день
-Забезпечення, контроль за витратами, облік ТМЦ, МШП, ОЗ та їх доцільністю;
-володіння стратегічним мисленням;
-розвинуті управлінські компетенції:
мотивація та розвиток персоналу;
планування та організація;
контроль;
стратегічне мислення;
лідерство;
комунікабельність;
системність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: