Альона
Менеджер з продажу, продавець-консультант, 7 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Белая Церковь
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5805002
Знания и навыки
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
Мерзлікіна Альона Сергіївна
Дата народження: 18.07.1985 р
Місто: Біла Церква
Моб.телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу (продавець-консультант, касир)
Освіта:
Вересень 2002 р.-лютий 2005 р. Таращанський агротехнічний коледж імені Героя Радянського Союзу О.О. Шевченка за спеціальністю « Організація виробництва», кваліфікація організатор виробництва (молодший спеціаліст).
Лютий 2006 р.- грудень 2008 р. Білоцерківський національний аграрний університет, факультет менеджменту, спеціальність «Менеджер організацій» диплом бакалавра.
Березень 2009 р.- березень 2010 р. Білоцерківський національний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію спеціаліста з менеджменту організацій.
Додаткова освіта:
Квітень-липень 2008 р.- закінчила курси по спеціальності «Користувач ПК + інтернет та Бухгалтерія 1С» в м.Тараща.
Досвід роботи:
Серпень 2006 р – продавець- консультант торгового залу в супермаркеті «Сільпо» в м.Біла Церква.
Червень 2008 р – переведена з посади продаваць-консультант на посаду касир торгового в супермаркеті «Сільпо» м.Біла Церква.
Квітень 2010 р. – звільнилась за власним бажанням
Квітень – серпень 2010 р Менеджер з продажу, магазин одягу « Collin'с» в ТРЦ «Гермес» ( звільнилась за власним бажанням через сімейні обставини)
Функціональні обов’язки:
— консультування клієнтів;
— продаж одягу для дітей та дорослих;
— ведення документообігу;
— робота з касою;
— проведення презентацій;
— проведення рекламних акцій;
— робота зі складом;
— контроль продажу одягу;
— робота з базою і замовлення одягу;
— робота з паперовими каталогами.
Вересень 2010 р.- червень 2015 р – касир торгового залу в супермаркеті « Край» в ТРЦ «Гермес». ( звільнилась за згодою двох сторін через закриття закладу).
Функціональні обов'язки
1. Здійснювати операції по прийняттю, обліку, видачі та збереженню грошей з обов’язковим дотриманням правил збереження.
2. Передавати гроші на збереження відповідно до прийнятих норм.
3. Вести книгу обліку доходів.
4. Здійснювати розрахунки у відповідності до діючого законодавства України.
5. Вживати необхідні заходи захисту доручених йому грошових цінностей.
6. Своєчасно доповідати керівництву про всі обставини, які ускладнюють виконання безпосередніх функцій касира.
7. Ніколи ні в якому вигляді не розголошувати інформацію про доручені йому матеріальні цінності.
8. Використовувати інвентар магазину за призначенням (ПК експлуатувати згідно інструкції).
9. Дотримуватись чистоти і порядку на робочому місці.
10. Надавати технічну характеристику клієнту магазину в межах своєї компетенції.
11. Забезпечувати збереження бухгалтерських документів (прихідні накладні, книги обліку доходів, тощо).
12. Вчасно замовляти розмінну монету.
13. Слідкувати за вчасним оформленням прихідних накладних і наявністю прихідних накладних на весь товарний асортимент.
14. Ознайомлювати покупців з умовами повернення і вимагати їх підпису на товарному чеку в графі “з умовами повернення ознайомлений”.
15. Надавати продавцям інформацію про ціну товару, при потребі заповнювати цінники і наклеювати їх на відповідний товар.
Вересень 2016 р.- січень 2019 р. – Старший продавець- консультант в магазині побутової хімії в магазині « Плюс» ( звільнельненя через перенесення магагазину з м.Біла Церква в м.Узин)
Функціональні обов'язки:
1. Приймання товару.
2. Забезпечення зберігання товарів за кількістю та якістю.
3. Підготовка товару до продажу, викладка товару за групами, видами з додержанням правил товарного сусідства.
4.Пілготовка робочого місця до роботи,перевірка електронного контрольно-касового апарату, виробничого інвентарю, інструментів.
5. Пропонування і демонстрація товару покупцям.
6. Консультація покупців про властивості та якість товару.
7. Пропонування взаємозамінних і нових товарів, а також супутнх товарів.
8. Підрахунок грошей, здача їх в установленому порядку.
2.11Підготовка товарів на повернення та до інвентаризації.
2.14. Знання, розуміння і застосування діючих нормативних документів, що стосуються даної діяльності.
2.15. Знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримування норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.
Червень 2019 р. і по даний час продавець консультант в магазині єрмолинські напівфабрикати.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації,вміння працювати з великою кількістю людей, ініціативність, порядність.
Додаткова інформація:
Цікавить робочий з 8:00 до 17:00 або з 9:00 до 18:00 ( + - одна година)
Сімейний стан: заміжня.
Можливість відряджень: так,але не більше 7 днів
Власне авто: не маю, є в наявності посвідчення водія категорії «В»
Хоббі: спорт,танці.
Другие резюме этого кандидата
6 000 грн
Белая Церковь
Высшее образование · Полная занятость
- Старший продавець-консультант, Інтеграл Груп магазин побутової хімії "Плюс", 7 лет 8 месяцев
- Касир торгового залу, Супермаркет "Край", 4 года 9 месяцев
Похожие кандидаты
Менеджер з продажу, продавець-консультант
Белая Церковь
Менеджер з продажу, продавець-консультант, адміністратор
20000 грн, Белая Церковь
Менеджер з продажу, адміністратор, продавець-консультант
15000 грн, Белая Церковь
Менеджер з продажу, адміністратор, продавець-консультант
16000 грн, Белая Церковь
Менеджер з продажу, фінансовий консультант, адміністратор
Белая Церковь
Менеджер з продажу, продавець в інтернет-магазин
15000 грн, Белая Церковь