Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 ноября 2019

Альона

Касир, продавець-консультант, менеджер з продажу, адміністратор, 6 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Старший продавець-консультант

с 09.2016 по наст. время (7 лет 8 месяцев)
Інтеграл Груп магазин побутової хімії "Плюс", Біла Церква (продаж)

Функціональні обов'язки:
1. Приймання товару.
2. Забезпечення зберігання товарів за кількістю та якістю.
3. Підготовка товару до продажу, викладка товару за групами, видами з додержанням правил товарного сусідства.
4.Пілготовка робочого місця до роботи,перевірка електронного контрольно-касового апарату, виробничого інвентарю, інструментів.
5. Пропонування і демонстрація товару покупцям.
6. Консультація покупців про властивості та якість товару.
7. Пропонування взаємозамінних і нових товарів, а також супутнх товарів.
8. Підрахунок грошей, здача їх в установленому порядку.
2.11Підготовка товарів на повернення та до інвентаризації.
2.14. Знання, розуміння і застосування діючих нормативних документів, що стосуються даної діяльності.
2.15. Знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримування норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації,вміння працювати з великою кількістю

Касир торгового залу

с 09.2010 по 06.2015 (4 года 9 месяцев)
Супермаркет "Край", Біла Церква (Супермаркет (продажі))

Функціональні обов'язки
1.Здійснювати операції по прийняттю, обліку, видачі та збереженню грошей з обов’язковим дотриманням правил збереження.
2.Передавати гроші на збереження відповідно до прийнятих норм.
3.Вести книгу обліку доходів.
4.Здійснювати розрахунки у відповідності до діючого законодавства України.
5.Вживати необхідні заходи захисту доручених йому грошових цінностей.
6.Своєчасно доповідати керівництву про всі обставини, які ускладнюють виконання безпосередніх функцій касира.
7.Ніколи ні в якому вигляді не розголошувати інформацію про доручені йому матеріальні цінності.
8.Використовувати інвентар магазину за призначенням (ПК експлуатувати згідно інструкції).
9.Дотримуватись чистоти і порядку на робочому місці.
10.Надавати технічну характеристику клієнту магазину в межах своєї компетенції.
11.Забезпечувати збереження бухгалтерських документів (прихідні накладні, книги обліку доходів, тощо).
12.Вчасно замовляти розмінну монету.
13.Слідкувати за вчасним оформленням прихідних накладних і наявністю прихідних накладних на весь товарний асортимент.
14.Ознайомлювати покупців з умовами повернення і вимагати їх підпису на товарному чеку в графі “з умовами повернення ознайомлений”.
15.Надавати продавцям інформацію про ціну товару, при потребі заповнювати цінники і наклеювати їх на відповідний товар.

Образование

Білоцерківський національний аграрний університет

Економічний факультет,Менеджер організацій, Біла Церква
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 6 месяцев)

Знания и навыки

Користувач ПК Користувач Internet 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Цілеспрямованість

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Мерзлікіна Альона Сергіївна

Датанародження:18.07.1985 р
Місто: Біла Церква
Моб.телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу (продавець-консультант, касир)
Освіта:
Вересень 2002 р.-лютий 2005 р. Таращанський агротехнічний коледж імені Героя Радянського Союзу О.О. Шевченка за спеціальністю « Організація виробництва», кваліфікація організатор виробництва (молодший спеціаліст).
Лютий 2006 р.- грудень 2008 р. Білоцерківський національний аграрний університет, факультет менеджменту, спеціальність «Менеджер організацій» диплом бакалавра.
Березень 2009 р.- березень 2010 р. Білоцерківський національний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію спеціаліста з менеджменту організацій.
Додаткова освіта:
Квітень-липень 2008 р.- закінчила курси по спеціальності «Користувач ПК + інтернет та Бухгалтерія 1С» в м.Тараща.
Досвід роботи:

Серпень 2006 р – продавець- консультант торгового залу в супермаркеті «Сільпо» в м.Біла Церква.
Червень 2008 р – переведена з посади продаваць-консультант на посаду касир торгового в супермаркеті «Сільпо» м.Біла Церква.
Квітень 2010 р. – звільнилась за власним бажанням

Квітень – серпень 2010 р Менеджер з продажу, магазин одягу « Collin'с» в ТРЦ «Гермес»
Вересень 2010 р.- червень 2015 р – касир торгового залу в супермаркеті « Край» в ТРЦ «Гермес». ( звільнилась за згодою двох сторін через закриття закладу).


Вересень 2016 р.- січень 2019 р. – Старший продавець- консультант в магазині побутової хімії в магазині « Плюс» ( звільнельненя через перенесення магагазину з м.Біла Церква в м.Узин)

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації,вміння працювати з великою кількістю людей, ініціативність, порядність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Можливість відряджень: так,але не більше 7 днів
Власне авто: не маю, є в наявності посвідчення водія категорії «В»
Хоббі

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: