Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 февраля 2022 PRO

Наталія

Адміністратор ресторану, кафе, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер нiчноi змiни

с 08.2013 по 05.2020 (6 лет 9 месяцев)
Resto club PODIUM (м. Полтава), Полтава (Сфера обслуговування)

Посадові обов'язки:

*ведення касової дисципліни (відкриття / закриття зміни, розрахунок гостей, інкасація виручки;
*контроль дотримання стандартів компанії та основ сервісу;
*консультація гостей, отримання зворотного зв'язку від гостей про якість обслуговування і характеристик страв;
*рішення критичних, адміністративних, господарських або кофліктніх ситуацій різного характеру, взаємодія з гостями, підтримка лояльності;
*підбір, навчання персоналу;
*контроль і управління персоналом, контроль роботи кухні (комунікація з шефом), складання графіка, ведення табелю;
розробка посадових інструкцій, обов'язків, стандартів роботи, дисциплінарних стягнень для персоналу (адміністор, бармен, повар, офіціант)
*бюджетування, фінансовий аналіз і оптимізація витрат;

*введення акцій, знижок, майстер класів для залучення гостей
*контроль зміни собівартості продукції
*допомога керуючому з усіх питань.
*ведення фінансової звітності для керівництва.

Досягнення:
*утримання топових позицій в рейтингу закладів м Полтава;
*зростання кількості постійних клієнтів

Адміністратор, директор, арт-директор

с 05.2003 по 08.2013 (10 лет 3 месяца)
Split, диско" Шоу- холл", Полтава, Полтава (Сфера обслуговування)

Посадові обов'язки:

*організація, контроль взаємодії всіх служб шоу-холу;
*підбір та навчання персоналу;
*аналіз і закупівля всього необхідного обладнання та інвентарю для роботи;
*аналіз і відбір постачальників, укладання договорів;
*контроль дотримання санітарних норм;
*розробка та впровадження заходів щодо збільшення рівня рентабельності шоу-холу;
*складання штатного розкладу, графіків виходу на роботу персоналу, табелів обліку відпрацьованого часу;
*взаємодія з контролюючими органами;
*ведення внутрішньої документації ресторану (бюджет і звітність);
*контроль за наявністю і своєчасним продовженням дозвільної документації;
*розробка меню і сезонних пропозицій;
*контроль за дотриманням працівниками шоу-холу трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, здійснення контролю над виконанням працівниками вказівок керівництва.
*організація заходів, шоу-програм і концертів.

Досягнення:
*виведення закладу в рейтинг топових в м Полтава;
*підвищення сервісу і якості обслуговування гостей
*зростання рентабельності і збільшення середнього чека;
*протягом роботи в шоу-холі, пройшла дорогу по кар'єрних сходах від адміністратора до керівника.

Образование

Полтавський державний сільськогосподарський інститут

Облік і аудит, кваліфікація економіст- бухгалтер, Полтава
Высшее, с 2000 по 2001 (1 год)

Друга вища

Полтавський державний педагогічний інститут

Українська мова і література, Англійська мова,, Полтава
Высшее, с 1992 по 1997 (4 года 9 месяцев)

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Навики:
*досвід роботи в ресторанному бізнесі більше 10 років (на посаді керуючого ресторан шоу-хол, старшого адміністратора.)
знання стандартів гостинності;
*вміння вирішення конфліктних ситуацій і завдань різного характеру (фінансового, господарського, комунікаційного);
*знання нормативної документації: СанПіН до підприємств громадського харчування, закону про захист прав споживачів.
досвід з ведення касових, прибутково-видаткових документів;
*навики управління персоналом з 50 чоловік;
досвід підбору і навчив персоналу (бармени, офіціанти, адміністратори);
*вміння мотивувати персонал;
*навик ведення переговорів та ділової переписки;
*досвід розробки меню ресторану і барной карти з «нуля», ведення технічної документації;
*досвід в складанні і контролю виконання бюджету ресторану;
*фінансовий аналіз та оптимізація витрат;
*досвід в плануванні і проведенні банкетів, фуршетів і *корпоративних заходів чисельністю понад 100 осіб;
*досвід розробки рекламних заходів, проведення переговорів з постачальниками, планування повсякденні витрати ресторану;
*знання закупівельної діяльності ресторану;
*досвід робота з перевіряючими органами.

Особисті якості:

-великий інтерес до вивчення тонкощів обслуговування і управління в даній сфері;
*стресостійкість, комунікабельність, грамотна мова, оптимізм, відповідальність, порядність, чесність, вміння швидко реагувати в нестандартних ситуаціях, вміння працювати в колективі;
*амбітна людина, завжди досягаю своєї мети.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: