Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 января 2020 PRO

Ольга

Помічник керівника, діловод, адміністратор, менеджер з кадрів

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник Голови наглядової ради, діловод

с 05.2010 по 09.2019 (9 лет 4 месяца)
ТзОВ "АПГ "Пан Курчак", Луцьк (Вирощування зернових, виробництво комбікормів,інкубація яєць, вирощування птиці, вирощування свиней, виробництво м'яса та ковбас)

Планування і координація робочого часу керівника, оперативне внесення змін та доповнень до програми й розкладу його роботи.
• Організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, переговорів і урочистих заходів, бронювання готелів, ресторанів.
• Обробка і розподіл вхідних дзвінків, надання загальної інформації про діяльність підприємств та їх контакти.
• Підготовка та реєстрація наказів основної діяльності, вхідної, вихідної кореспонденції, службових листів, тощо.
• Формування графіків чергування на вихідні і святкові дні по Агропромисловій групі, контроль щодо надання звіту по результату чергування.
• Організація засідань та виробничих нарад за участі Голови Наглядової ради; підготовка порядку денного, ведення протоколів нарад та ознайомлення відповідальних осіб, контроль над їх виконанням.
• Формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх зберігання і в установлені строки здача до архіву.
• Підготовка розпоряджень Голови Наглядової ради, реєстрація та адресне їх направлення, проведення контролю над їх виконанням.
• Організація відряджень по Україні та за кордон (підготовка наказу та посвідчення про відрядження).
• Відповідальність за збереження та введення установчих та правоустановчих документів на рухоме і нерухоме майно по підприємствах Агропромгрупи (видача та прийом документів за підписом особи, яка бере, по мірі поступлення нових документів - введення їх у реєстр).
• Робота з кур’єрською службою та Укрпоштою (прийом та відправлення листів).
• Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, кави,чаю, канцелярських товарів, організація ремонту оргтехніки, прибирання тощо).

- менеджер по підбору персоналу.

с 12.2009 по 05.2010 (5 месяцев)
Кадрове агенство "Партнер", Луцьк (Послуги для роботодавців і шукачів)

• Збір інформації щодо поточної ситуації і динаміки на ринку праці, можливостей працевлаштування бажаючих.
• Підбір персоналу, виходячи з побажань роботодавця і вимог до відкритої вакансії.
• Реєстрація кандидатів (підписання договору про надання послуг, складання резюме, збір документів).

Помічник Голови правління

с 06.2007 по 11.2009 (2 года 5 месяцев)
ВАТ "Луцьк Фудз", Луцьк (Виробництво прянощів та приправ)

• виконання особистих доручень керівника, підготовка документів і матеріалів, необхідних для його роботи;
• робота з оргтехнікою, міні АТС;
• прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
• прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• підготовка та реєстрація наказів по основній діяльності, ознайомлення відповідальних осіб;
• оформлення відповідних документів при направлені працівників у службове відрядження (наказ,заповнення посвідчень про відрядження);
• формування графіків чергування на вихідні і святкові дні;
• обробка і розподіл вхідних дзвінків, документації, ведення запису на прийом;
• контроль за правильністю оформлення вихідних документів.

Образование

Луцький Інститут «Розвитку Людини» Університету «Україна» (денна форма навчання).

Маркетинг, Луцьк
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint

Дополнительная информация

• уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word Іnternet Еxplorer);
• знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
• грамотна усна і письмова мова;
• знання основ діловодства та документообігу;
• досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
• знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно, англійська з словником.

Додаткова інформація:

Завжди закінчую те, за що беруся, те саме стосується робочих задач та обов’язків. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, а також вмію відстоювати й власне бачення. Вмію розставляти пріоритети, долати труднощі і працювати на результат. Емоційно стабільна, здатна зберігати спокій в критичних ситуація, використовуючи їх в інтересах підприємства. І найголовніше хочу та можу працювати в дружньому колективі.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: