Марія
Адміністратор
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5829690
Опыт работы
Адміністратор
с 09.2020 по наст. время
(3 года 8 месяцев)
Репетиторський центр " Lessons", Київ (Навчання дітей та дорослих)
Займала посаду адміністратора в репетиторському ценетрі " lessons".
1. Працювала з CRM системою
2. Займалася виконанням всіх організаційних питань.
3. Проводила співбесіди.
4. Складала графік, проводила оплати
5 .Організовувала зустрічі.
6. З задоволенням та захопленням займалася цікавою справою.
7. З легкістю находила спільну мову з з учнями та педагогами, що сприяло налагодженню позитивної атмосфери в центрі.
8. Проводила презентацію нашого центра та сповіщала про акції по телефону.
Помічник адміністратора
с 11.2019 по 08.2020
(9 месяцев)
ТОВ "Бренд Стайл " Polo ralph lauren" ТЦ ЦУМ, Київ (Роздрібна торгівля)
Працюючи на даній посаді у мої обов'язки входило:
-вміння працювати в команді
-адміністративна робота
-робота в програмі 1С
-була відповідальна за интернет магазин
-повне володіння інформацією по бренду і вміння організувати комплексну продажу
Була лідером з продажу за що отримала сетифікат.
Продовець - консультант, помічник адміністратора
с 06.2010 по 09.2019
(9 лет 3 месяца)
ТОВ"Зара Україна", Київ (Роздрібна торгівля жіночою, чоловічою та дитячою одежеюп)
На посаді продавця-консульта у мої обов'язки входило :
- привітно зустрічати гостей у торговому залі
- консультування клієнтів, гарно орієнтуватися у торговому залі, для того щоб вдало підібрати цікавий образ клієнту з наших речей.
- була відповідальна у дні прийому поставок .
-приймала участь в організації презентації новой колекції у вигляді показу моди(дефіле), який проводили кожного сезону.
На посаді касира у мої обов'язки входило: робота з касовим апаратом у програмі 1С.
Відкриття і закриття каси, на протязі дня проводила продажі, робила повернення грошових одиниць, готівкою або на карту.
Продавець - консультант
с 09.2008 по 01.2009
(4 месяца)
ПП " Фокстрот", Хмельницький (Роздрібна торгівля)
На обраній посаді:
- я консультувала людей
-надавала всю необхідну інформацію, яка б допомогала їм у вдалому виборі дрібної побутової тхніки.
-легко знаходила спільну мову та індивідуальний підхід до кожного з клієнтів, що давало мені змогу організувати комплексгу покупку.
Була лідером з продажу, за що отримувала винагороду.
Образование
Хмельницький міжрегіональний університет розвитку людини"Україна"
Психологія, психолог, Хмельницький
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Академія Бізнес- рішень , навчання за програмою " Практична психологія"
З 19 лютого по 30 квітня
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість, швидко вчусь.
Похожие кандидаты
Адміністратор
Киев
Адміністратор
20000 грн, Киев
Адміністратор салону краси
Киев
Адміністратор
Киев