Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5937640

Аудитор, бухгалтер, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Чернигов
Готов работать:
Киев, Удаленно, Чернигов

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заст.нач.відділу вн.аудиту банку, головний бухгалтер ПрАТ, ТОВ, ФОП

с 04.2016 по наст. время (8 лет 1 месяц)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

- заступник начальника відділу внутрішнього аудиту комерційного банку /основна/;
- фінансово-економічне управління банку - планування, аналіз, звітність, листування, контакт з контролюючими органами, контроль за дотриманням банківського законодавства, нормативно-правових актів НБУ, у тому числі за дотриманням нормативних вимог щодо розміру капіталу, економічних нормативів, лімітів відкритої валютної позиції, формування резервів за активними операціями, резервного фонду, нормативів обов'язкового резервування; оперативний та комплексний аналіз фінансового стану, розгляд проектів законів та нормативно-правових актів. Організація адміністративно - господарської діяльності та діловодства підрозділу; забезпечення керівництво інформацією, необхідною для прийняття управлінських рішень;
-за сумісництвом головний, единий бухгалтер /в тому числі віддалений доступ/ ПрАТ, ТОВ (весь перелік бухгалтерської і кадрової роботи), ФОП.
Ключові досягнення: забезпечення ефективного обліку та контролю протягом тривалого часу (відсутність з боку контролюючих органів штрафних санкцій); розробка та впровадження власної адаптивної управлінської звітності; розробка власного алгоритму виявлення, систематизації
та структурування ризикових операцій.

Головний бухгалтер

с 04.2016 по наст. время (8 лет 1 месяц)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

квітень 2016 - даний час: бухгалтерські та консалтингові послуги
на віддаленому доступі, аудит комерційного банку.
Обов’язки: повний спектр бухгалтерських послуг, зокрема: ЗЕД, ОЗНА, банк, каса, зовнішня / внутрішня поточна господарська діяльність, розрахунки / звірки з постачальниками, нарахування / виплата / облік витрат на відрядження, розрахунок / виплата заробітної плати, відпусток, лікарняних, проведення інвентаризацій, ведення кадрової роботи, тощо, звітність (податкова, пенсійна, статистична, управлінська), послуги аудитора.
Ключові досягнення: забезпечення ефективного обліку та контролю протягом тривалого часу; розробка та впровадження власної адаптивної аналітичної звітності,
що забезпечує ефективний контроль діяльності, дозволяє мінімізувати час для проведення щоденної поточної роботи; розробка власного алгоритму виявлення, систематизації
та структурування ризикових операцій.

Заст.нач.відділу вн.аудиту /основна/, головний бухгалтер /сумісництво/

с 12.2002 по 05.2023 (20 лет 5 месяцев)
комерційний банк, ПрАТ, ТОВ, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Обов’язки: аудит комерційних банків - юридичних осіб (у т.ч. керівник структурних підрозділів та аудиторських бригад), аналіз якості менеджменту, ліквідності, капіталу, активів - пасивів, операційних ризиків, інформаційних технологій, інш. ).
Ключові досягнення: забезпечення ефективного, якісного аудиту та роботи підлеглих протягом тривалого часу; розробка власного алгоритму виявлення, систематизації
та структурування ризикових операцій.

Образование

ЧТІ

Бухоблік, аудит, Чернигов
Высшее, с 1992 по 1994 (1 год 10 месяцев)

КПІ

Механічний, Киев
Высшее, с 1979 по 1984 (4 года 10 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Академія банківської справи НБУ

курси, семінари щорічно з 2002 року

Знания и навыки

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Користувач Internet 1С:Бухгалтерія MS PowerPoint Email Windows Бухгалтерський облік MS Access Соната САПР Ведення звітності Управлінські навички Уміння аналізувати Багатозадачність Знание законодательства и нормативно-правовых актов Впевнено працюю з ПК і ПЗ Аналітик

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Инвалидность

Вторая группа.
Заміна кульшового суглоба.

Дополнительная информация

Куфаєв Володимир
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).

Ключові компетенції:
• Організація, керівництво, оптимізація та супроводження складних проектів;
• аудит, економічний аналіз, консалтинг;
• впевнена робота з великим масивом інформації (підготовка/ обробка/аналіз/звітність); досвідчений користувач ПЗ (Windows, MS Office /Excel, Word, Access, PowerPoint/, Інтернет, електронна пошта, 1С Бухгалтерія, SAP, МЕДОК, Соната, тощо);
• маркетингові дослідження та їх аналіз, планування (поточне, стратегічне);
• керівництво колективом чисельністю до 30 чоловік;
• організація, налагодження та підтримка ділових відносин, спілкування / зустрічі / листування з органами законодавчої та виконавчої влади, правоохоронними органами, банками, юридичними та фізичними особами (партнерами та потенційними клієнтами), підготовка роз’яснень щодо застосування законодавства;
• організація адміністративно - господарської діяльності та діловодства підрозділу; забезпечення керівництво інформацією, необхідною для виконання бізнес - задач; координація його діяльності, формування графіків ділових нарад, перемовин, тощо.
• бухгалтерський / податковий / управлінський облік (банк, каса, зовнішня/внутрішня поточна господарська діяльність, розрахунки/ звірки з постачальниками, нарахування/виплата/облік витрат на відрядження, розрахунок/ виплата заробітної плати, відпусток, лікарняних, компенсацій, проведення інвентаризацій, кадри, тощо), звітність (податкова, пенсійна, статистична, управлінська);
Постійно підвищую кваліфікацію, удосконалюю досвід .

Додаткові відомості:
Знаю пов`язане з виконанням професійних функцій законодавство України, нормативно-правові акти Національного банку, бухгалтерський \ податковий облік, МСФЗ/МСБО.
Впевнено працюю з великим масивом інформації (підготовка/ обробка/аналіз/звітність), офісним обладнанням, ПК.
Особисті якості та здібності: аналітичне мислення, робота в умовах багатозадачності, цілеспрямованість, відповідальність, неконфліктність, стресостійкість, ініціативність та самостійність в прийнятті рішень, навички фундаментальних економічних досліджень (маю наукові статті).
Знання мов: українська та російська – вільне володіння.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: