Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 апреля 2023

Олена

HR-керівник, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Державниц економіко-технологічний університет транспорту

Фінанси і кредит, Київ
Высшее, с 2011 по 2012 (1 год)

Київський університет економіки і технологій транспорту

Управління процесами перевезень, Київ
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Data BI excel

2021, 1,5 міс

Дополнительная информация

Поета Олена Миколаївна
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 03.06.1981
Громадянство: громадянка України
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта: Київський університет економіки і технологій транспорту, Київ (1998-2003), Управління процесами перевезень, інженер.
Київський університет економіки і технологій транспорту, Київ (2011-2012), Фінанси і кредит, економіст. Професійний досвід:
Начальник відділу соціального діалогу та управління колективними договорами Управління соціальної політики HR вертикалі АТ «Укрзалізниця», (2018 – по теперішній час);
Професійні навики:
• Організація соціального діалогу з профспілковою стороною та врегулювання спірних питань;
• Участь у формуванні проєкту єдиного колективного договору Товариства;
• Організація здійснення заходів з внесення змін та доповнень до діючих колективних договорів (понад 780 колдоговорів) та додатків, положень до них;
• Вміле застосування діючого законодавства та нормативно-правових актів;
• Бюджетування витрат на колективний договір;
• Організація проведення переговорів, нарад, засідань та корпоративних заходів;
• Складання планів за схемою пріоритетності, досвід стратегічного планування;
• Організація проведення засідань комісій з питань оплати праці та соціальних питань;
• Побудова ефективних комунікацій з керівниками департаментів в частині реалізації стратегії С&B;
• Координація соціального блоку в Товаристві та його структурних підрозділах;
• Організація підготовки аналітичних звітів та презентацій за результатами виконаних завдань;
• Організація ефективної роботи відділу та Управління;
Начальник відділу організації внутрішніх структурних перетворень, Департаменту реформування та корпоративного розвитку АТ «Укрзалізниця», (10.2016 – 10.2018);
Професійні навики:
• Участь у формування стратегії товариства;
• Формування організаційної структури;
• Участь у розробці проєктів нормативно-правових актів, організаційно-нормативних документів (положень) структурних підрозділів Товариства та методичних рекомендацій з питань структурних перетворень;
• Координація роботи комісій з реорганізації Державної адміністрації залізничного транспорту та підприємств, на базі яких утворено АТ «Укрзалізниця»;
• Забезпечення ефективної взаємодії (в частині управління процесами структурних перетворень);
• Постійне листування з державними установами, відповіді на адвокатські запити щодо врегулювання проблемних питань;
• Підготовка та супровід документів, пов'язаних з реформуванням відповідно до Державної цільової програми реформування залізничного транспорту України, інформаційно-аналітичних матеріалів, проєктів установчих документів;
• Реєстраційні дії (зміна відомостей про юридичну особу, утворення філій та ін. дії в Єдиному державному реєстрі);
• Успішне проходження перевірок Ernst&Young та контролюючими органами.
Провідний інженер з організації та нормування праці Філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця», (08.2003 – 10.2016);
Професійні навики:
• Формування організаційної структури та штатних розписів;
• Розрахунок чисельності персоналу;
• Розробка та впровадження посадових інструкцій;
• Підготовка пропозицій, проєктів, планів, обґрунтувань щодо приведення штатної чисельності працівників до обсягів виконуваних робіт;
• Участь у розробці та впровадження системи оплати праці і мотиваційних програм;
• Проведення оглядів заробітних плат та оцінки посад, облік робочого часу;
• Проведення засідань комісій з питань оплати праці та соціальних питань;
• Участь у співбесідах та процесі адаптації персоналу;
• Участь в роботі кваліфікаційної комісії;
• Забезпечення функціонування системи розрахунків заробітної плати;
• Організація виконання заходів з внутрішніх структурних перетворень, зокрема злиття структурних підрозділів;
• Складання графіків робочого часу, обробка табелів обліку використання робочого часу;
• Проведення фото-хронометражних спостережень робочого часу працівників;
• Успішне проходження перевірок Ernst&Young та державними органами.
Курси перепідготовки та підвищення кваліфікації: «КОРТЕКС» курс лекцій за програмою «Атестація робочих місць за умовами праці. Охорона праці на підприємстві» 2003 рік
Додатково: ПК, Автоматизована система управління – кадри, Lotus Notus, АСБО Фобос – досвідчений користувач.
Володіння мовами: українська – вільно, російська – вільно, англійська - рre-intermediate.
Додаткові відомості: Водійське посвідчення категорії «В».
Хобі – література, психологія, подорожі, спорт
Особисті якості: організаційні та аналітичні навички, стійкість до стресових та конфліктних ситуацій, націленість на результат, високий рівень самоорганізації та створення сприятливого мікроклімату у колективі. Активність, системний лідер, ініціативність, тактовність, комунікабельність, цілеспрямованість, здібність до швидкого оволодіння знаннями, відповідальність, творчій підхід до вирішення питань

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: