Ірина
Менеджер, керівник, адміністратор
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5943521
Опыт работы
Менеджер з навчання персоналу
с 05.2018 по 09.2020
(2 года 4 месяца)
ПП "Славутич-Поділля", Хмельницкий (Сільське господарство, агробізнес)
Функціональні обов’язки:
- розробка і впровадження програм навчання;
- підготовка навчальних, інформаційних, методичних матеріалів для навчання;
- проведення навчання, консультація працівників в період адаптації;
- розробка оцінки, тестувань для персоналу;
- проведення оцінки персоналу;
- розробка та впровадження внутрішніх робочих документів підприємства (інструкції, положення, стандарти);
- організація та проведення заходів на підприємстві.
Керуючий магазином
с 04.2017 по 05.2018
(1 год 1 месяц)
ПП "Славутич-Поділля", Хмельницкий (Сільське господарство, агробізнес)
Функціональні обов’язки:
-підбір персоналу (пошук кандидатів, проведення співбесід, відбір);
-навчання персоналу (проведення навчання лінійних працівників та адмінперсоналу згідно діючих програм навчання, підтримка працівника в період адаптації, формування ефективної команди, розвиток персоналу та створення кадрового резерву);
-ведення кадрової документації (оформлення документів на прийняття, звільнення, переведення; табелювання працівників; оформлення лікарняних листів);
-управління персоналом (доведення актуальної інформації працівникам, організація, постановка задач, мотивація, контроль виконання);
-участь, організація та контроль всіх технологічних процесів магазину (замовлення товару, сировини та матеріалів; прихід, повернення товару постачальникам; зберігання товару та передпродажна підготовка; мерчандайзинг, викладка товару згідно планограм з дотриманням стандартів оформлення товару; контроль якості товару, продаж товару згідно стандартів; касова дисципліна);
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців згідно стандартів компанії, взаємодія з покупцями, врегулювання конфліктних ситуацій;
-забезпечення збереження ТМЦ (проведення інвентаризацій, аналіз втрат та забезпечення виконання планових показників);
-забезпечення дотримання корпоративних стандартів;
-забезпечення та контроль дотримання правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки;
- виконання господарських функцій (контроль за безперебійною роботою обладнання, вчасним проведенням технічного обслуговування та ремонтів; замовлення обладнання, МШП, спецодягу для працівників);
-контроль за дотриманням персоналом стандартів чистоти, санітарії та гігієни;
-робота з перевіряючими та контролюючими органами (підготовка та проходження перевірок);
-забезпечення досягнення фінансово-економічних показників;
-робота з інформацією (проведення моніторингів, ведення та надання звітності, аналіз результатів роботи, планування заходів для покращення результатів).
Керуючий магазином
с 03.2008 по 02.2017
(8 лет 11 месяцев)
ТзОВ "Пакко Холдинг", Хмельницкий (мережа супермаркетів "Вопак", працювала на різних форматах магазинів площею від 400 м2 до 500 м2 , наявність на магазинах виробничих цехів: «Пекарня», «Кулінарія» та централізованого «М`ясного цеху»)
Функціональні обов’язки:
-підбір персоналу (пошук кандидатів, проведення співбесід, відбір);
-навчання персоналу (проведення навчання лінійних працівників та адмінперсоналу згідно діючих програм навчання, підтримка працівника в період адаптації, формування ефективної команди, розвиток персоналу та створення кадрового резерву);
-ведення кадрової документації (оформлення документів на прийняття, звільнення, переведення; табелювання працівників; оформлення лікарняних листів);
-управління персоналом (доведення актуальної інформації працівникам, організація, постановка задач, мотивація, контроль виконання);
-участь, організація та контроль всіх технологічних процесів магазину (замовлення товару, сировини та матеріалів; прихід, повернення товару постачальникам; зберігання товару та передпродажна підготовка; мерчандайзинг, викладка товару згідно планограм з дотриманням стандартів оформлення товару; контроль якості товару, продаж товару згідно стандартів; касова дисципліна);
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців згідно стандартів компанії, взаємодія з покупцями, врегулювання конфліктних ситуацій;
-забезпечення збереження ТМЦ (проведення інвентаризацій, аналіз втрат та забезпечення виконання планових показників);
-забезпечення дотримання корпоративних стандартів;
-забезпечення та контроль дотримання правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки;
- виконання господарських функцій (контроль за безперебійною роботою обладнання, вчасним проведенням технічного обслуговування та ремонтів; замовлення обладнання, МШП, спецодягу для працівників);
-контроль за дотриманням персоналом стандартів чистоти, санітарії та гігієни;
-робота з перевіряючими та контролюючими органами (підготовка та проходження перевірок);
-забезпечення досягнення фінансово-економічних показників;
-робота з інформацією (проведення моніторингів, ведення та надання звітності, аналіз результатів роботи, планування заходів для покращення результатів).
Образование
Професійно-технічне училище 24
Контролер-касир продовольчих товарів, Хмельницкий
Среднее специальное, с 1994 по 1995 (9 месяцев)
Знания и навыки
Дополнительная информация
Водійське посвідчення категорії B
Похожие кандидаты
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Хмельницкий, Винница
,
еще 8 городов
Заместитель директора, директор филиала, начальник цеха, менеджер по продажам
20000 грн, Хмельницкий
Керівник, адміністратор, заступник керівника, менеджер
Хмельницкий
Менеджер, адміністратор, керуюча, оператор
25000 грн, Хмельницкий
Керівник, менеджер проєкту, куратор (будівництво, архітектура)
Хмельницкий, Винница
,
еще 2 города
Керівник, технічний директор, головний інженер, начальник виробництва
60000 грн, Хмельницкий