Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 мая 2023 PRO

Ірина

Менеджер, керівник, адміністратор

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з навчання персоналу

с 05.2018 по 09.2020 (2 года 4 месяца)
ПП "Славутич-Поділля", Хмельницкий (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов’язки:
- розробка і впровадження програм навчання;
- підготовка навчальних, інформаційних, методичних матеріалів для навчання;
- проведення навчання, консультація працівників в період адаптації;
- розробка оцінки, тестувань для персоналу;
- проведення оцінки персоналу;
- розробка та впровадження внутрішніх робочих документів підприємства (інструкції, положення, стандарти);
- організація та проведення заходів на підприємстві.

Керуючий магазином

с 04.2017 по 05.2018 (1 год 1 месяц)
ПП "Славутич-Поділля", Хмельницкий (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов’язки:
-підбір персоналу (пошук кандидатів, проведення співбесід, відбір);
-навчання персоналу (проведення навчання лінійних працівників та адмінперсоналу згідно діючих програм навчання, підтримка працівника в період адаптації, формування ефективної команди, розвиток персоналу та створення кадрового резерву);
-ведення кадрової документації (оформлення документів на прийняття, звільнення, переведення; табелювання працівників; оформлення лікарняних листів);
-управління персоналом (доведення актуальної інформації працівникам, організація, постановка задач, мотивація, контроль виконання);
-участь, організація та контроль всіх технологічних процесів магазину (замовлення товару, сировини та матеріалів; прихід, повернення товару постачальникам; зберігання товару та передпродажна підготовка; мерчандайзинг, викладка товару згідно планограм з дотриманням стандартів оформлення товару; контроль якості товару, продаж товару згідно стандартів; касова дисципліна);
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців згідно стандартів компанії, взаємодія з покупцями, врегулювання конфліктних ситуацій;
-забезпечення збереження ТМЦ (проведення інвентаризацій, аналіз втрат та забезпечення виконання планових показників);
-забезпечення дотримання корпоративних стандартів;
-забезпечення та контроль дотримання правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки;
- виконання господарських функцій (контроль за безперебійною роботою обладнання, вчасним проведенням технічного обслуговування та ремонтів; замовлення обладнання, МШП, спецодягу для працівників);
-контроль за дотриманням персоналом стандартів чистоти, санітарії та гігієни;
-робота з перевіряючими та контролюючими органами (підготовка та проходження перевірок);
-забезпечення досягнення фінансово-економічних показників;
-робота з інформацією (проведення моніторингів, ведення та надання звітності, аналіз результатів роботи, планування заходів для покращення результатів).

Керуючий магазином

с 03.2008 по 02.2017 (8 лет 11 месяцев)
ТзОВ "Пакко Холдинг", Хмельницкий (мережа супермаркетів "Вопак", працювала на різних форматах магазинів площею від 400 м2 до 500 м2 , наявність на магазинах виробничих цехів: «Пекарня», «Кулінарія» та централізованого «М`ясного цеху»)

Функціональні обов’язки:
-підбір персоналу (пошук кандидатів, проведення співбесід, відбір);
-навчання персоналу (проведення навчання лінійних працівників та адмінперсоналу згідно діючих програм навчання, підтримка працівника в період адаптації, формування ефективної команди, розвиток персоналу та створення кадрового резерву);
-ведення кадрової документації (оформлення документів на прийняття, звільнення, переведення; табелювання працівників; оформлення лікарняних листів);
-управління персоналом (доведення актуальної інформації працівникам, організація, постановка задач, мотивація, контроль виконання);
-участь, організація та контроль всіх технологічних процесів магазину (замовлення товару, сировини та матеріалів; прихід, повернення товару постачальникам; зберігання товару та передпродажна підготовка; мерчандайзинг, викладка товару згідно планограм з дотриманням стандартів оформлення товару; контроль якості товару, продаж товару згідно стандартів; касова дисципліна);
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців згідно стандартів компанії, взаємодія з покупцями, врегулювання конфліктних ситуацій;
-забезпечення збереження ТМЦ (проведення інвентаризацій, аналіз втрат та забезпечення виконання планових показників);
-забезпечення дотримання корпоративних стандартів;
-забезпечення та контроль дотримання правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки;
- виконання господарських функцій (контроль за безперебійною роботою обладнання, вчасним проведенням технічного обслуговування та ремонтів; замовлення обладнання, МШП, спецодягу для працівників);
-контроль за дотриманням персоналом стандартів чистоти, санітарії та гігієни;
-робота з перевіряючими та контролюючими органами (підготовка та проходження перевірок);
-забезпечення досягнення фінансово-економічних показників;
-робота з інформацією (проведення моніторингів, ведення та надання звітності, аналіз результатів роботи, планування заходів для покращення результатів).

Образование

Професійно-технічне училище 24

Контролер-касир продовольчих товарів, Хмельницкий
Среднее специальное, с 1994 по 1995 (9 месяцев)

Знания и навыки

Знання офісних програм СПРУТ-ТП

Дополнительная информация

Водійське посвідчення категорії B

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: