Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 мая 2024 PRO

Лілія

Бізнес-асистент, координатор

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник технічного директора

с 02.2020 по наст. время (4 года 3 месяца)
ТОВ "Завод Євроформат", Київ (Провідний український виробник ліфтів із виробничими потужностями у місті Києві, що експортує продукцію до країн Європи.)

- участь у переговорах, ділових зустрічах;
- контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівника;
- ведення протоколів та інших документів, оформлення ходу та результатів зустрічей, переговорів, нарад;
- здійснення збору матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів та подання керівнику;
- ведення бюджету;
- контроль планової роботи на підприємстві;
- контроль обліку робочого часу працівників;
- за дорученням керівника погодження окремих питань із працівниками інших відділів, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника, контроль їх виконання;
- планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки тощо);
- друк за вказівкою керівника службових матеріалів, необхідних для його роботи, запровадження інформації до бази даних;
- підготовка необхідних документів, матеріалів та інформації;
- організація проведення телефонних та особистих переговорів, нарад, планувань, інших зустрічей;
- фіксація та передача інформації про вхідні дзвінки та інші звернення, що надійшли за його відсутності;
- супровід керівника на зустрічах, у поїздках;
- виконання інших доручень керівника;
- підготовка документів для тендерних закупівель;
- складання презентацій;
- проведення заходів щодо усунення невідповідностей, впровадження корекційних, коригувальних та запобіжних дій.

Помічник керівника (віддалений формат)

с 07.2018 по 02.2020 (1 год 7 месяцев)
ISTI-center, Ізраїль (Організація семінарів для фахівців естетики)

- планування, координація та ведення робочого графіка керівника;
- організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід;
- контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівника (документи, листи, факси, листи електронною поштою);
- контроль та продовження терміну дії програм, додатків, документів тощо;
- за дорученням керівника погоджувати окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводити до них вказівки та розпорядження керівника, контролювати виконання вказівок та розпоряджень;
- прийняття швидких рішень, які не терплять зволікання;
- участь у переговорах, організація презентації компанії;
- ведення сторінок Instagram, Facebook. Оформлення постів, проведення заходів, комунікація з клієнтами.

Керівник сектору операційного обслуговування юридичних осіб

с 02.2002 по 07.2018 (16 лет 5 месяцев)
ПАТ "Перший Український Міжнародний банк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

- контроль, навчання, мотивація підлеглих;
- відкриття/закриття рахунків юридичних осіб;
- ведення розрахунків у системі Клієнт-банк;
- індивідуальна робота з VIP клієнтами;
- ідентифікація, вивчення та аналіз фінансових операцій клієнтів;
- супровід платежів у національній валюті;
- контроль операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
- розміщення депозитів та інших пасивних продуктів;
- супровід купівлі/продажу іноземної валюти;
- проведення розрахунків за зовнішньоекономічними контрактами;
- супровід операцій із блокування/розблокування рахунків клієнтів на підставі рішень суду, державних виконавців, правоохоронних органів.

Економіст-бухгалтер

с 02.2001 по 02.2002 (1 год)
ООО «ДОНИМПЭКС», Макіївка (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- оформлення платіжних доручень;
- проведення банківських виписок;
- відкриття та ведення поточних та депозитних рахунків;
- відкриття карткових рахунків та обслуговування пластикових карток;
- контроль ведення документів дня.

Образование

Донецький Національний Університет

Економіка підприємства, Донецьк
Высшее, с 1997 по 2002 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

«Основи цифрового маркетингу»

2019

«Пошук та залучення клієнтів», «Мистецтво продажів»

2012

«Основи продажів. 9 етапів продажів. Техніка переконання. Створення потреби»

2020

Знания и навыки

MS Office Email Windows CRM Поштовий клієнт Бітрікс24 Веб-браузери amoCRM Asana

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Професійні якості: комунікабельна, виконавча, чесна, з усією серйозністю ставлюся до виконання роботи, покладених завдань, психологічно стійка до стресів, здатна працювати автономно і в колективі, відповідальна, терпляча, організована, орієнтована на результат, легко вчусь.
Маю права водія (категорія «В»).
Шкідливих звичок немає.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: