Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 мая 2024 PRO

Олена

Адміністратор, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Червоноград

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор бази даних

с 02.2020 по 08.2023 (3 года 6 месяцев)
ПП "ДОМ", Київ (Нерухомість)

- комунікація з клієнтами (надання інформації, отримання зворотнього зв'язку, організація переговорного процесу)
- ведення бази даних підприємства (облік договорів, та ін. документації, рух коштів)
- написання, корегування договорів, актів, та ін.документації компанії
- створення інструкцій, презентацій для персоналу
- накладання логотипів для рекламних матеріалів
- керування процесом розміщення реклами, співпраця з сайтами агрегаторами
- керування сайтом компанії (наповнення, внесення змін, доповненнь, технічна підтримка)
- підготовка до проведення семінарів
- закупівля витратних матеріалів
- утримання життєдіяльності офісу і техніки в належному стані

Фахівець з навчання персоналу

с 05.2014 по 10.2019 (5 лет 5 месяцев)
ТОВ "ФОРА", Київ (Пошук персоналу, HR)

- навчання, стажування персоналу для магазинів торгової мережі "Фора"(робочі процеси в тз, касова дисципліна), офісних співробітників компанії;
-робота з документацією(заяви, договори);
-написання інструкцій стосовно робочих процессів;
-вдосконалення та оптимізація наповнення робочого матеріалу
-участь у підготовці до тренінгів
-активна робота в телефонному режимі;
- робота з ПЗ FZclient, Rubikon, Asistent;
-робота з корпоративним ПЗ;
-контроль дистанційного навчання;
-оцінка(переатестація персоналу);
-підтримка безперебійної роботи орг.техніки;
-активна комунікація з відділами компанії;
-різнопланові доручення керівництва;
-додатково успішно керувала "пілотним" проектом, який, в результаті, був затверджений на постійній основі.

Оператор комп'ютерного набору(приймальник товарів)

с 02.2010 по 04.2014 (4 года 2 месяца)
ТОВ "Фора", Київ (Роздрібна торгівля)

-прийом товару та його правильний розподіл;
-поставлення товару на облік;
-правильне ведення товарного обліку(вчасне повернення протермінованого товару, списання, проведення переобліку(як результат мінімальна ДНВ);
-наявність та актуальність цінників та рекламного матеріалу;
-підтримання техніки в робочому стані, вчасне виявлення несправностей(первинне діагностування), звернення до тех.підтимки;
-активна комунікація з бухгалтерією, відділом транспортної логістики, аналітики; службою безпеки.
Паралельно виконувала обов'язки приймальника -наставника, навчала та стажувала новачків обов'язкам та тонкощам професії.
В результаті плідної і гідної праці була переведена в навчальний центр компанії на посаду фахівця з навчання персоналу.

Продавець-консультант

с 12.2005 по 06.2008 (2 года 6 месяцев)
ПП Євсеєва С.В., Київ (Роздрібна торгівля)

- консультація покупців що до продукції та допомога у виборі;
-прийом та розподіл товару;
-переоблік
Збільшила товарообіг шляхом якісної консультації.

Візажист-косметолог

с 03.2004 по 09.2005 (1 год 6 месяцев)
ТОВ "Російська косметика", Київ (Краса, фітнес, спорт)

-консультація клієнта стосовно підбору косметики та доглядом за обличчям і тілом;
-пробний "мейкап"(професійний по замовленню);
-активна співпраця з торговими мережами Brocard, Космо, Watsons(на той час ДЦ Україна)

Образование

Мистецький інститут художнього моделювання та дизайну ім.Сальвадора Далі

Дизайн; дизайнер інтер'єру і ландшафту, Київ
Высшее, с 2007 по 2012 (5 лет)

Навчально-професійний центр "Академія мистецтва краси"

Візажист-стиліст, Київ
Среднее специальное, с 2002 по 2004 (2 года)

Вище професійно-технічне училище №46

Швачка-кравець, Київ
Среднее специальное, с 2000 по 2002 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг "Покращення бізнесу шляхом спілкування"

2014

Оператор ПК

2008

Сучасне діловодство

2008

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Adobe Photoshop MS Outlook Комунікабельність Adobe Клієнтоорієнтованість -грамотність складання та оформлення документів Здатність швидко адаптуватись до змін Висока продуктивність-швидке і якісне виконання задач Вміння зберігати зібраність в напружених ситуаціях Вміння брати на себе відповідальність Вміння правильно розставляти пріоритети Вміння працювати на результат як в команді так і самостійно Робота з програмами MS Office(Word,Excel,PowerPoint,Outlook) Робота в програмі Adobe Photoshop

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості:
-люблю спілкуватись та налагоджувати контакти;
-маю здатність швидко сприймати нову інформацію;
-здатність до аналітичного мислення;
-кмітливість;
-пунктуальність;
-відповідальність;
-завжди досягаю поставлених цілей.

Захоплення:
-дуже люблю подорожувати, планувати та складати маршрути по визначних місцях та пам'ятках міст, гірські маршрути;
-колекціоную цікаві сувеніри з подорожей;
-люблю фотографувати;
- хенд мейд
- живопис

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: